Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 11 / 18
Yanıtlar
J
#201
Inspection Period : Sep. 2nd, 20:10 ~ Sep. 3rd, 01:30(Silkroad Standard Time)
R
RubenDelta ⭐ 19y
#202
yapcak bir şey yok bekliyecez ve görcez
J
josefbeb ⭐ 18y
#203
o konuda sonuna kadar haklısın para iin herşeyi yapar ama mantıklı ve derin düşününce joymax kendi çıkarı için rollback yapmaz o 100 lerin çoqu setini fln yeniden düzmeye uqraşck ve yine karlı olan joymax olck neyse son 3 dk neler olcaqını görcz 🤤 🙏

Evet doğru diyorsun.Oyunu barakmıcaklarsa eğer... 🕵️
R
RubenDelta ⭐ 19y
#204
ya bu rollback olursa geri gelen çarımda gider mi tekrar yardım plS
A
ally_60 ⭐ 18y
#205
beyler bi şey sorucam
Rollback gelirse eğer
benim bu yeni şifre değiştirme sisteminde çarı aldığım kişi e -maili değiştimiş ve koruma yapmıştı
Rollback gelince koruma kalkıp eski sistem mi olur ?
T
tttttt ⭐ 19y
#206
bencede tükürdügünü yalamaz jm. ama keşke bu sisteme geçilmeden önce son bi kez gz lerin değişmesine izin verseydi ve öyle bu sisteme geçseydi.
Q
QuReS ⭐ 17y
#207
beyler bi şey sorucam
Rollback gelirse eğer
benim bu yeni şifre değiştirme sisteminde çarı aldığım kişi e -maili değiştimiş ve koruma yapmıştı
Rollback gelince koruma kalkıp eski sistem mi olur ?


rollback gelirse en cok sana yarar işte carını geri alırsın
Q
QuReS ⭐ 17y
#208
Bence Sitede Bi Anket Hiç Fena Olmazdı!!
A
ally_60 ⭐ 18y
#209
beyler bi şey sorucam
Rollback gelirse eğer
benim bu yeni şifre değiştirme sisteminde çarı aldığım kişi e -maili değiştimiş ve koruma yapmıştı
Rollback gelince koruma kalkıp eski sistem mi olur ?


rollback gelirse en cok sana yarar işte carını geri alırsın



yaşasın :d
O
Ottoman ⭐ 19y
#210
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^

Abi git yüzünü yıka gel.Ne kıymeti.Artık istesende charını satamazsın yarı fiyatına 😆



kuzum bende seni geleceğin mod'u bilirdim bu mesajınla user'dan farkın almadı sonbahar sana vurmayacak.

gelelim konumuza kuzum sen nasıl bir cahilsin ben bas bas bağırıyorum bu sistem 3 gün sürecek ve joymax bunu değiştirecek diyorum gördün mü kuzum biraz evvel sistem değişti 8)


@ImmorTaLGoD

ya karışmayayım dedim ama duramadım, arkadaşım bu ne biraz dikkatli olsana.hem senden büyük hem de site yöneticisine konuşuyosun istersen bide emir verseydin. sen sadece bi deneme moddan ibaretsin. kendini bil
T
TwiLighT ⭐ 18y
#211
@ImmorTaLGoD

ya karışmayayım dedim ama duramadım, arkadaşım bu ne biraz dikkatli olsana.hem senden büyük hem de site yöneticisine konuşuyosun istersen bide emir verseydin. sen sadece bi deneme moddan ibaretsin. kendini bil


yaptığı yanlış ama bu da fazla ağır olmuş 🙄
I
#212
@Ottoman
İftar'dan önce bana sövdürtme.
En sinir olduğum şeylerden birini ; kendini birşey sananlardır.Sende d. mod'un üstünde bir rütbe olduktan sonra gel bana söv.
C
Crown ⭐ 19y
#213
@ImmorTaLGoD

ya karışmayayım dedim ama duramadım, arkadaşım bu ne biraz dikkatli olsana.hem senden büyük hem de site yöneticisine konuşuyosun istersen bide emir verseydin. sen sadece bi deneme moddan ibaretsin. kendini bil


extraloob zaten cevap vermişti, bu kadar ağır bir biçimde tekrar etmen biraz yanlış olmadı mı 🙄

@ImmorTaLGoD
Biraz sakin 😘
A
AnnaNova ⭐ 19y
#214
rollback ne oluyor anlatırmısınız tam olarak . benim charım calınmstı.bu olay cıkınca bende şifreyi deişitrip email korumalı yaptım. eğer oyun geri alınırsa sifre falan eskiyemi dönecek :'(
Q
QuReS ⭐ 17y
#215
rollback ne oluyor anlatırmısınız tam olarak . benim charım calınmstı.bu olay cıkınca bende şifreyi deişitrip email korumalı yaptım. eğer oyun geri alınırsa sifre falan eskiyemi dönecek :'(


aynen öyle olucak senin için kotu 😞
I
#216
rollback ne oluyor anlatırmısınız tam olarak . benim charım calınmstı.bu olay cıkınca bende şifreyi deişitrip email korumalı yaptım. eğer oyun geri alınırsa sifre falan eskiyemi dönecek :'(

Oyunun geri sarılması 👍
J
#217
inşallah rollback fln olmucak hatalı olan yaptıqı hatayla herkezde oyunun aynı zevkiyle devam edicek sadce şifre msn ile dişio olck tabi çoğu 100 lükde soyuk olucak ama bu bizim suçmz deel
R
RubenDelta ⭐ 19y
#218
olursa da ****** olmazsa da****** 😊
Q
QuReS ⭐ 17y
#219
msn ile değişim nasıl oluo :S
J
#220
olursa da ****** olmazsa da****** :)



🍺 🍺 olursa ***************** olmazsa * =)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: