Icerige atla
Extraloob

polat_29 adlı çarın amacı ne????

· 12 Yanıt · 2.4K görüntüleme
D
dodican OP ⭐ 19y
#1
yaklaşık 3 hafta önce hunter_tr guildimizde bulunan polat_29 aşırı küfür ettiği için ona union yetkisi verilmedi.bu yetkiyi isteyen polat_29 olumsuz yanıt aldığında küfür etti.guildimizde küfüre yer olmadığı için onu attık.ancak bizi her gördüğünde hala küfrediyor.hatta geçenlerde bununla kalmayıp bize PKK diyerek dowhangtaki herkesi kandırmaya çalıştı yalan olduğunu söylesek de bazıları bizi hala PKK olarak düşünüyor(tabi ki bizi tanımayanlar öyle düşünüyor).şimdi sizden istediğimiz bizim öyle bir PKK yanlısı olmadığımızı ortaya koyan yorumlar yazmanız.
SAYGILARIMIZLA

!!!!HUNTER_TR!!!!
12 Yanıt
B
#2
union yetkisi alamadı die küfür eden adamdan ne beklenirki postalanınca gururuna yedirememiştir sonrada iftira etmiştir öle biri bu pkk lı dedi diye hemen inanılırmı yaa ne insanlar var Mr. Green
P
#3
Ben Lelldorin.Hunter_TR master'ı.Adam guild war istedi.Bende kabul ettim.8 tane 80 lvl getirecekti.Abilerimi çağıracağım dedi.Bende kardeşlerimi çağırdım.Guild 5 tane 80 9 tane 70-79 lvl adamla doldu.polat_29'un abilerine global bile attık.Kimseler yok.Tek aldığım pm polat'a dair küfürlerdi.Gördükki bu server da elemana yer yok.Ki biz PKK aleyhine yürüyüşe katılan yüksek levellerin arasında olmak yanısıra PKK aleyhine Globaller de attık.Adam küfrediyo.Yatıyo.Yine küfrediyo...Kaldı yerde Very Happy daha kalkamaz o hmm
B
#4

Ben Lelldorin.Hunter_TR master'ı.Adam guild war istedi.Bende kabul ettim.8 tane 80 lvl getirecekti.Abilerimi çağıracağım dedi.Bende kardeşlerimi çağırdım.Guild 5 tane 80 9 tane 70-79 lvl adamla doldu.polat_29'un abilerine global bile attık.Kimseler yok.Tek aldığım pm polat'a dair küfürlerdi.Gördükki bu server da elemana yer yok.Ki biz PKK aleyhine yürüyüşe katılan yüksek levellerin arasında olmak yanısıra PKK aleyhine Globaller de attık.Adam küfrediyo.Yatıyo.Yine küfrediyo...Kaldı yerde Very Happy daha kalkamaz o hmm

ya öle herifler için harcadıın globale deymez coluk cocukla urasmayın yaw Mr. Green
W
#5
Bu Kişi Bizim Guild e de Geldi Sanki Cok Yüksek Lv miş Gibi Artislendi Ardından

Kalmamı istiyorsanız Hunter_TR guıld ine War Acarsınız dedi .Şahsen Tahammül edemedim Ve Guıld den Attım 3 Gün Yedi .

Adi Herif Ana Awrad Söwdü Görürseniz söleyin gidip keseyim headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
D
dodican OP ⭐ 19y
#6
destekleriniz için çok teşekkürler yanımızda olduğunuzu gösterdiniz ve polatın ne olduğunu :))))
1stStep2Die
#7
ne yazıkkı öle insanlar var asıl bu davranısı yaparak ne kadar ... oldugunu gösteriyo
N
nerwoxid ⭐ 19y
#8
selam ben Nuke4you Hunter_TR guildindenim yanımda member yazsada master sayılırız Very Happy neyse gecende bu polat denilen insan benim stalla girmiş kaymış bi guzel ya soyle internet cafede falan denk gelsem acama hani dunya kucuk ya o cocugu elimden kim kurtaracak acaba bi fikri olan varmı Very Happy
(boy:1.82//kilo:102 [eski basketci]) elyakmasız yerim ben onu Very Happy:
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#9

selam ben Nuke4you Hunter_TR guildindenim yanımda member yazsada master sayılırız Very Happy neyse gecende bu polat denilen insan benim stalla girmiş kaymış bi guzel ya soyle internet cafede falan denk gelsem acama hani dunya kucuk ya o cocugu elimden kim kurtaracak acaba bi fikri olan varmı Very Happy
(boy:1.82//kilo:102 [eski basketci]) elyakmasız yerim ben onu Very Happy:

hodri meydan diyorsun yani ay yesinler Mr. Green Mr. Green
D
dodican OP ⭐ 19y
#10
avril sataşma yok pls
N
nerwoxid ⭐ 19y
#11


selam ben Nuke4you Hunter_TR guildindenim yanımda member yazsada master sayılırız Very Happy neyse gecende bu polat denilen insan benim stalla girmiş kaymış bi guzel ya soyle internet cafede falan denk gelsem acama hani dunya kucuk ya o cocugu elimden kim kurtaracak acaba bi fikri olan varmı Very Happy
(boy:1.82//kilo:102 [eski basketci]) elyakmasız yerim ben onu Very Happy:

hodri meydan diyorsun yani ay yesinler Mr. Green Mr. Green

aynen oyle diyorum neden dersen ben bu OYUNU oynuyorum ve bence herkes oyun oynamalı diyorum burda onları yazmamdakı amacta butun mesaj yazanlar guıld arkadaslarım ve sunuda biliyorum polat denilen insan 16 yasında bi cocuk ben 24 yasındayım artık sen dusun ben onu bi kafede olsaki denk gelsem naparım Very Happy
L
Lord_Rings ⭐ 19y
#12
guzel extraokk

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: