Icerige atla
Extraloob

PK2 Editleme Rehberi

· 38 Yanıt · 19K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
hitful ⭐ 19y
#21
nazimtuna Off-Topicde Geçen Post Kasmak amacıyla Herşeye Saol Yazan Eleman Sensin galiba Very Happy:D
T
TripMaster ⭐ 19y
#22
kızmayın ama çok saçma birşey elindeki parlasa ne olucak sadece sen görüyorsun kasması daha zevkli olucak dicek biri aranızdan ama bir süre sonra o da sıkıcak sizi, bununla uğraşıcağınıza gidin 2 mob kesin ex gelsin 😁
N
#23
Paylaşım için teşekkürler, kurtumu isyaturaya çevirdim süper oldu.. ayrıca saldırılarıda isyaturanın aynı.. Saat epeyce geç oldu kalanları yarın denerim artık 😄 (resim koymayı bilsem ekliyecektim ama bilmiorum.. )
N
#24
Bişey daha ekliyeyim.. Bu değişiklikleri sadece siz görmüorsunuz, yaptığınız editi kullanan herkesi de görüosunuz (ben birsürü isyaturaya dönüşmüş wolf gördüm mesela.. ben onları görebiliosam onlarda beni görüordur.. demekki gm de görüyor 😄 ) Yani değişiklikler sadece sizin pc deki görünümü değiştirmio.. Artık kimin gerçek SOX weapon taşıdığını bile çözemiorum, heryer SOX olmuş 😄
T
Tukumas ⭐ 18y
#25
hyr arkadaşım öyle değil sen media.pk2'yi değiştirdiğin için onların kurtları fln da değişio onların kurtlarıda sadece senin bilgisayarında değişiyo 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#27
off çok iyi bi çalışma olmuş
M
mehmeth ⭐ 18y
#28
cok uzun nya ugrasılmaz bununla
H
hitful ⭐ 19y
#29
Arkadaşlar Saçmalamayın Onu Kullananları Görmüyosun.

Sen Kendi Dosyalarında Kurtu Isyutaru Olarak Göster Diyosun Yani Kurt Sekmesine Isyutaru Kodlarını Yazıyosun Doğal Olarak Tüm Kurtlar Isyutaru Olarak Görünüyor ^^

Umarım Açıklama Yeterlidir^^

Bu Arada TripMastere de katılıyorum 1 gün kasarsın 2 gün kasarsın 3. gün sıkılırsın.. Emin Olun 30larda vs. kasarken 80lerde 90larda giyeceğiniz setle nasıl görünüceğinizin hayalini kurmak o setle gezmekten çok daha zevkli ^^ Ben de önceden 8dg hastasıydım şimdi 80im sadece o kıyafeti giyebiliyorum ve hiç te zevkli değil ^^ 30lvllları özlüyorum desem yeridir.

Onun için hiç mediapkla uğraşmayın hevesinizi alıp bırakıyorsunuz. Bu Sizinle Alakalı Değil Insanoğlunun yapısı böyle ^^
K
Kai ⭐ 18y
#30
Teşekkürler 😊
A
alfonsolu ⭐ 17y
#31
A
alfonsolu ⭐ 17y
#32
detective: Kardeşler;forum üyeler ve siteyi ziyaret edenlere duyurulur black angel ( siyah kanat) yani şeytan kanadı satan pm pls msn:[email protected]
sadece kanat'ı yani (black angel) alcam ,ücrete char fiyatı dahil değildir.
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#33
cok uzun ama güzel
A
#34
beyler media pk2 yi editliyom sonra silkroadın içine atıyom.
silkroad online launchere tıklıyom media pk2 file damaged.Now closing launcher diyo nasıl yapıcam??
wolfu monstera cevirmek istiyom.. pls help

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: