arkadaşlar lütfen yardım oyundayken alt +tab yapıyorum oyuna geri döndüğümde sesler aşırı derecede yükselmiş oluyor.audio ayarlarından hepsine küçücük bi dokunmamla düzelyior ... neden oluyor acaba bi bilginiz varmı ?
Oyundayken alt + tab yaptığımda oyunun sesi 2 katına çıkıyor
· 8 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
alt + tab oyle bi etki yapıyor bende ama sadece sunworldde atl+tabdan sonra bi artıyor hemen geri düşüyor.Ben bu yüzden tamamen kapatıyorum.
tamamen kapatınca bendede sorun yok ama sesi kısınca aynı problem bendede var. yanlzca sro da degil age of empires 3 dede aynı problem var.
evet...xp varken bende de öyleydi vistada o sorun yok.
bndede oluyodu ...
bnde olmuyor 😆
/Taşındı.
buna hiç gerek yok basma gitsin 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap