Icerige atla
Extraloob

Oyun Çok Fazla Kasıyor

· 11 Replies · 1.8K views
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#1
Tek çar açmama rağmen oyun aşırı derecede kasmaya başladı hareket bile edemiyorum o derece canımı sıkmaya başladı bu durum
oyunu grafikleri düşük seviyede oynamama rağmen neden böyle oluyor anlayamıyorum.Eğer bi tavsiyesi olan varsa cvplarınızı bekliyorum
Ps:Bilgisayarım laptop ve özellikleri şöyle ;
2.2 i5 işlemci
4gb ram ve 1gb ekran kartı
11 Replies
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#2
şaka gibi ama oyun şu anda 995.000 kb ram harcıyor :S ilk defa böyle bişey görüyorum
J
Judas ⭐ 19y
#4
power supply kaçlık
ps:bende geforce 9800Gt ekran kartı var ilk aldığım taktım böyle olmuştu çünkü power supply yetmiyordu ekran kartına gittim 600W power supply aldım düzelmişti 😊
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#5
power supply kaçlık
ps:bende geforce 9800Gt ekran kartı var ilk aldığım taktım böyle olmuştu çünkü power supply yetmiyordu ekran kartına gittim 600W power supply aldım düzelmişti :)

laptop kullanıyorum? laptopun power suplysinden anlamam
W
WaTCHMaN OP ⭐ 19y
#6
bence sorun oyunla alakalı ama ne sebep oluyor bilmiyorum oyunun harcadığı ram çok fazla bunu düşürmenin bi yolu olmalı
X
xlorxlarge ⭐ 18y
#7
bence sorun oyunla alakalı ama ne sebep oluyor bilmiyorum oyunun harcadığı ram çok fazla bunu düşürmenin bi yolu olmalı

Ekran kartın son kullanılabilir dereceye çıktığında oyunlarda kasar bide speedfan ile sıcaklık derecelerine bak.
B
boolartxe ⭐ 18y
#8
speedfan ile sıcaklık değerlerine bakalım bi

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: