Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar Silkroad Çok Kasıyor, Ne Yapablirim?

· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme
B
BlacKMisT OP ⭐ 17y
#1
Arkadaşlar Çarımı Açıyorum Mesela Taxideyim Kasılmaya Gidicem , İlerlemek İçin Mouse İle İleriye Tıklıyorum Tıkladığım Yere Tıkladıktan 1 dk sonra gidiyor , Birine Mesaj Atıyorum 1 dk Sonra Mesajım Görünüyor . Bunun Bir Çözümü Yok mu ? Tek Çözüm Ekran Kartı ve Ram i Yükseltmek mi ?
7 Yanıt
M
Misproject ⭐ 19y
#3
Ekran takılıp kalıyorsa mecburen ekran kartından ve ram dendir sorun.
ama ekran takılmıyor geç hareket ediyorsa sorun ''ttnet'' ten olabilir.
B
BlacKMisT OP ⭐ 17y
#4
Ekran takılıp kalıyorsa mecburen ekran kartından ve ram dendir sorun.
ama ekran takılmıyor geç hareket ediyorsa sorun ''ttnet'' ten olabilir.

ekran takılmıyor geç hareket ediyor...
B
BlacKMisT OP ⭐ 17y
#5
Bknz;
Son hız silkroad oynamak...

tüm söylenenleri yaptım sadece flashdisk olayını yapamadım , flashdiskim 1 gb olduğu için ztn yarısından çoğu dolu.. Ama Diğerlerini Yaptım çok Yararı olur mu?
S
SroKopat ⭐ 18y
#6
tamamen net'le alakalı bi durum speedtest ile hızını ölç normalden az ise müşteri hizmetlerini ara yardımcı olacaklardır.
B
BlacKMisT OP ⭐ 17y
#7
tamamen net'le alakalı bi durum speedtest ile hızını ölç normalden az ise müşteri hizmetlerini ara yardımcı olacaklardır.

Bencede net'le Alakalı ama SpeedTesti Nasıl Yapıcam?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: