Arkadaşlar Çarımı Açıyorum Mesela Taxideyim Kasılmaya Gidicem , İlerlemek İçin Mouse İle İleriye Tıklıyorum Tıkladığım Yere Tıkladıktan 1 dk sonra gidiyor , Birine Mesaj Atıyorum 1 dk Sonra Mesajım Görünüyor . Bunun Bir Çözümü Yok mu ? Tek Çözüm Ekran Kartı ve Ram i Yükseltmek mi ?
Arkadaşlar Silkroad Çok Kasıyor, Ne Yapablirim?
· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
M
Misproject
⭐ 19y
Ekran takılıp kalıyorsa mecburen ekran kartından ve ram dendir sorun.
ama ekran takılmıyor geç hareket ediyorsa sorun ''ttnet'' ten olabilir.
ama ekran takılmıyor geç hareket ediyorsa sorun ''ttnet'' ten olabilir.
Ekran takılıp kalıyorsa mecburen ekran kartından ve ram dendir sorun.
ama ekran takılmıyor geç hareket ediyorsa sorun ''ttnet'' ten olabilir.
ekran takılmıyor geç hareket ediyor...
Bknz;
Son hız silkroad oynamak...
tüm söylenenleri yaptım sadece flashdisk olayını yapamadım , flashdiskim 1 gb olduğu için ztn yarısından çoğu dolu.. Ama Diğerlerini Yaptım çok Yararı olur mu?
tamamen net'le alakalı bi durum speedtest ile hızını ölç normalden az ise müşteri hizmetlerini ara yardımcı olacaklardır.
tamamen net'le alakalı bi durum speedtest ile hızını ölç normalden az ise müşteri hizmetlerini ara yardımcı olacaklardır.
Bencede net'le Alakalı ama SpeedTesti Nasıl Yapıcam?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap