Oyunu bırakıcağımdan ötürü 2 tane Old Customer sbot satılıktır yanlızca TL teklif yapınız. Takas yoktur.
Old Customer Sbot Satılık Tekliflerinizi Bekliyorum.
· 20 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
Old Customer Olmak Ne İşe Yarıyor Ki ...
A
altanyunus
⭐ 19y
😄 satilinca anlarsın ne kaçırmışım diye ne işe yaradığını
Sbot Almayı Düşünmüyorum En Azından Okul Zamanıda Ne İşe Yaradığını Bi Söyleseniz 😄
bot kuzum ne işe yaradığımı var botun kralı işte ^^
T
Titanyum-X
⭐ 17y
Sbot Almayı Düşünmüyorum En Azından Okul Zamanıda Ne İşe Yaradığını Bi Söyleseniz :D
Old Customer üyelikler bot süresini uzatabiliyor. New Customer ler uzatamaz (Şimdilik bilmiyom açarlarmı)
içi dolu mudur ?
Şu an değil isterseniz dolu da satabilirim.
Ps: Sbot old customer botu elinde olan sürekli kullana bilen, New customer die bişi yok aslında, Yani old customer bot'u sürekli kullanabilicek olan, Ve hesap alımı açık değil şu an bayada açmazlar gibi. Yani biz hesap satıyoruz...
Ps: Sbot old customer botu elinde olan sürekli kullana bilen, New customer die bişi yok aslında, Yani old customer bot'u sürekli kullanabilicek olan, Ve hesap alımı açık değil şu an bayada açmazlar gibi. Yani biz hesap satıyoruz...
L
Laistrogon
⭐ 17y
up ^^
up^^
up
up
pm attım.
10 tl veririm mart ayında acılıcak üyelik zaten kalmıs 20 gun daha fazlasını vercek olana hayırlı olsun
10 tl veririm mart ayında acılıcak üyelik zaten kalmıs 20 gun daha fazlasını vercek olana hayırlı olsun
16 mart'ta 200 TL den satacağız sbotu o zaman gel sen ok şimdi alma 😎
10 tl veririm mart ayında acılıcak üyelik zaten kalmıs 20 gun daha fazlasını vercek olana hayırlı olsun
İyi o zaman martta açılıcaksa bekleyelim hep birlikte. 😉
Bide 20 Gün dedin ya 20 günde 1m sp kastım ben 😉 Becerebilirsen sen de yap, 20 gün az bi zaman değil yani 😊
up
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
Hayırlı satışlar. ❤️
saol baby ^^
Şuan hiç kimseyle polemiğe girmiycem ama zamanı gelince burdan cvp yazıcam 200 tl satcaksınız olemi coming soon !
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap