nasıl geçti senın jack? kac net? kolaydı sınaw gerci
Ben geçen sene girdim şu an lise 2'ye geçme derdindeyim onu dedim 😐 😐
nasıl geçti senın jack? kac net? kolaydı sınaw gerci
bu arada fen liselerine girmek isteyenler 95 net altı yaptıysanız bayagı dusuo sanısınız 90 altı imkansız...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap