Icerige atla
Extraloob

OKS Genel Topic

· 42 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
O
#41
nasıl geçti senın jack? kac net? kolaydı sınaw gerci

Ben geçen sene girdim şu an lise 2'ye geçme derdindeyim onu dedim 😐 😐
S
savatapo ⭐ 19y
#42
bu arada fen liselerine girmek isteyenler 95 net altı yaptıysanız bayagı dusuo sanısınız 90 altı imkansız...


aga sen nerye girmei düşünüyorsun bu arada ❓

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: