Icerige atla
Extraloob

OKS Genel Topic

· 42 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
[
#21
Şimdiden Sevinmeyin Derim, Sınav Sorularını Dershanede Bir Daha Çözdüğümü Hatırlıyorum. Cevaplara Bakmadan. Evet 435 Gibi Bir Puandı. Sınav Sonucunun Açıklandığı Sabah İse 254...
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#22
"]Şimdiden Sevinmeyin Derim, Sınav Sorularını Dershanede Bir Daha Çözdüğümü Hatırlıyorum. Cevaplara Bakmadan. Evet 435 Gibi Bir Puandı. Sınav Sonucunun Açıklandığı Sabah İse 254...


Hangi dershaneye gidiyorsun 😈 😎 😁 ☕
[
#23
"]Şimdiden Sevinmeyin Derim, Sınav Sorularını Dershanede Bir Daha Çözdüğümü Hatırlıyorum. Cevaplara Bakmadan. Evet 435 Gibi Bir Puandı. Sınav Sonucunun Açıklandığı Sabah İse 254...


Hangi dershaneye gidiyorsun 😈 😎 😁 ☕



ben oks'ye 3 sene önce girdim arkadaşım..
A
asdx7794 ⭐ 18y
#24
82,67 yaptım ALLah kahretmesin yaw..

Ben de 410.237 yaptım :D

nerden öğrendiniz?¿
L
#25
Oks anılarım aklıma geldi.Okula 36 dershaneye 3 ay gitmemiştim 😄 😜.Sonuç ;Kazanamadık tabi....
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#26
Vallahi benim sınav sonumu hiç sormayım. Tam hatırlamıyorum ama normal meslek lisesine bile almıyorlardı (:
M
Midbroke ⭐ 18y
#27
Evet hayırlı olsun artık hepiniz çöm olarak tabir ediliceksiniz.Bir üst sınıfa geçip çömlükten kurtulmak için çaba harcıyacaksınız.

Çöm: Çömet Olarak bilinen okulun en küçüklerine verilen isim.Birlaçanlamdı daha var ama onlar askerlikle ilgili boşverin.


evet bana çöm demişlerdi hatta bende artist artist kelimeler söylemiştim dayak yiyodum az kalsın . Bırakın çöm desinler 😁
S
SilenTT ⭐ 19y
#28
ben girdim cıktım elektrık kesık olduundan yenı oturdum bilgisayara
gayet iyi geçti şehrin en iyi anadolu liselerinden birine gircem sanırım ama yınede emin konusmayayım 😊 11 temmuza kadar cevaplara bakmamayı kararlaştırdım 😊
D
detenetar ⭐ 19y
#29
Gerçekten Mükemmeldi Sorular....
78.33NeT'im vaR
Türkçe:4b 1Y 21D(19.67)
maT:18D 3Y 4B(17)
Fen:20D 3Y 2B(19)
S0s:1Y1B (22.67)
Dershane Denemelerinde Bile Böyle Çıkarmadım ^^Kubi Gl Aynı Liseye Girelim Tabi Sen +85ypmassan 😄
S
SilenTT ⭐ 19y
#30
benım şöyleymiş dayanamadım baktım 😄

Türkçe 24 Net
Mat 23 Net
Fen 21 Net
Sos 23.67 Net

TM Puanı : 478.995
FM Puanı : 476.083
S
SilenTT ⭐ 19y
#31
hacı 91.67 net yaptım ezdim seni xD
D
DuMbLoDoRe ⭐ 18y
#32
arkadaşlar inşallah istediğiniz yere girebilirsiniz bende 2 sene önce girdim denizli and tutturdum neyse salıvermeyin hmn haa daha bunun össi var
Q
Queue ⭐ 19y
#33
Bu sene sınav çoook kolaymış.. ultra kolay hatta
B
bannedddd ⭐ 19y
#34
Çok kolaymış yav forumlarda okudum da.. Aslında sevinmeyin 80 net yaptım falan diye çünkü %90 böyle yapmış zor bir yerlere girmeniz.. Neyse hayırlısı.. 😊
O
#35
sınavlara girecek olan herkese başarılar dilerim, şunu asla unutmayın siz isteyin gereken çalışmayı ve gayreti gösterin kazanmazsanız asla üzülmeyin emin olun sizin yolunuz çizilmiştir ve onu oynayacaksınızdır ☕

Çook Haklı Birde Şöyle düşünün:
Herkes okusa Mühendis,Bilim adamı olsa
Esnaf kim olacak, Çiftçi kim olacak, Bakkal kim olacak ❓
Hiç kafanıza takmayın hayat devam ediyor ☕

Birde ailem böyle düşünse 😐 😐
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#36
Ailende sen çalış masa başında bir işe sahip ol diyordur. Kötü bi niyeti zaten olamaz. Çiftçi olup her gün tarlada bağda bahçede kürekle kazmak var. Birde masa başında elinin altında bilgisayarın cep tel.nin olması var =)
O
#37
Evet hayırlı olsun artık hepiniz çöm olarak tabir ediliceksiniz.Bir üst sınıfa geçip çömlükten kurtulmak için çaba harcıyacaksınız.

Çöm: Çömet Olarak bilinen okulun en küçüklerine verilen isim.Birlaçanlamdı daha var ama onlar askerlikle ilgili boşverin.


evet bana çöm demişlerdi hatta bende artist artist kelimeler söylemiştim dayak yiyodum az kalsın . Bırakın çöm desinler 😁

Aynen bende diyordum sanki sen hiç olmadın neyse az kaldı 1 hafta snra çömlükten çıkıyorum kısmetse 😄
S
SilenTT ⭐ 19y
#38
nasıl geçti senın jack? kac net? kolaydı sınaw gerci
O
#39
Ailende sen çalış masa başında bir işe sahip ol diyordur. Kötü bi niyeti zaten olamaz. Çiftçi olup her gün tarlada bağda bahçede kürekle kazmak var. Birde masa başında elinin altında bilgisayarın cep tel.nin olması var =)

Kötü bi niyeti olmadıklarını biliyorum tabiki her zaman iyiliğimi istiyorlar.Ondan hiç şüphem yok
S
SilenTT ⭐ 19y
#40
bu arada fen liselerine girmek isteyenler 95 net altı yaptıysanız bayagı dusuo sanısınız 90 altı imkansız...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: