Icerige atla
Extraloob

okan abicim yardımcı olursan sevınıcem

· 4 Replies · 1.4K views
T
Tr_SertaC OP ⭐ 19y
#1
Abi bende 256 ekran kartı NVdı bekodan orjınal cıkma 512 de ramm var aynen bekonun orjın parcası paraya cok ihtiyacım varr nasıl yappcaz abii bunkarıı satabılırmıyız sımdıden yardımların ıcın tesekkurler abiii sadece sordum 🙄
4 Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#2
ekran kartının tam modeli ne nvidea da 8600 mü 7500 mü ne ?
T
Tr_SertaC OP ⭐ 19y
#3
ya valla orasını bılmıorum be kardesım yenıı ekran kartı falan aldıgımız ıcın soktuk 1,700 aldımm pc yıı herhalde en ii sidir nasıl ogrenncem onda yardımcıı olursanız bakarım
T
Tr_SertaC OP ⭐ 19y
#4
bılgısayarım beko 9395 serisi ozellıklerıne baktım 256 mb Agp ekran kartı dıo baska da bısı demıor

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: