Abi bende 256 ekran kartı NVdı bekodan orjınal cıkma 512 de ramm var aynen bekonun orjın parcası paraya cok ihtiyacım varr nasıl yappcaz abii bunkarıı satabılırmıyız sımdıden yardımların ıcın tesekkurler abiii sadece sordum 🙄
okan abicim yardımcı olursan sevınıcem
· 4 Replies · 1.4K views 0 reading
4 Replies
B
Black Rain
⭐ 19y
ekran kartının tam modeli ne nvidea da 8600 mü 7500 mü ne ?
ya valla orasını bılmıorum be kardesım yenıı ekran kartı falan aldıgımız ıcın soktuk 1,700 aldımm pc yıı herhalde en ii sidir nasıl ogrenncem onda yardımcıı olursanız bakarım
bılgısayarım beko 9395 serisi ozellıklerıne baktım 256 mb Agp ekran kartı dıo baska da bısı demıor
Log in to write a reply.
Log In