bana ogame demeyin pls XD
viewtopic.php?f=217&t=24753&hilit=omerta
extraloob >>> ogame >>> pembece.com
işte eskilerden görüntüler.
logomuz :
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
*oyunda sawaş açmak için kurallar vardı : oyunun sitesinde yazı ile şu ittifaka sawaş açıyoruz diyordun ve 12 saat süresinde saldırı yapamıyordun tabi bizim sawaş ilanlarımız böyle görsellerle bezenmiş süslü püslü oluyordu 8)
Bakmıştım bu konuya ogame'e başlama sebeplerimden biriside bu zaten 😄
