Icerige atla
Extraloob

Ogame

· 21 Replies · 4.7K views
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo

Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
21 Replies
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
Ya tersane işte uçan uzaygemilerinin yapıldığı yer. Ustalar falan çalışır hani. Kurmak için önce belediye'e başvurman lazım. Onlar izin çıkaracaktır sana 😁


ps: canım sıkılıyor yaf kusuruma bakma 😜
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#3
Titus Pullo Aktif başlıkları görüntüle ye tıklayınca zaten canının sıkıldığını görebiliyorum 😈
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
Titus Pullo Aktif başlıkları görüntüle ye tıklayınca zaten canının sıkıldığını görebiliyorum 😈


puhaha 😁
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#5
Last 36 post ha gayret Tit 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#6
Last 36 post ha gayret Tit :D


5999 da bırakacam. 6k ı özel bir paylaşıma saklıyorum 😁

ps: ha gayret 4E2G 4358 post 😘 🕵️ 👴
E
Espio ⭐ 19y
#7
😁

Robot fabrikasının seviye 2 olması lazım tershane için
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#8
Last 36 post ha gayret Tit :D


5999 da bırakacam. 6k ı özel bir paylaşıma saklıyorum 😁

ps: ha gayret 4E2G 4358 post 😘 🕵️ 👴


4358 yalan olur Titus cuum 😄

😁

Robot fabrikasının seviye 2 olması lazım tershane için


İşte bu ya Espio kralsın bende dıyorum ndn tersane kuramıyorum 😜 😄
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#9
Robot fabrikasının seviyesini 2 yaptım fakat hala
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! diyo anlamadım gitti :S
E
Espio ⭐ 19y
#10
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#11
saol Espio'm ellerine saglık 😘
T
Torquel ⭐ 19y
#12
Galiba anladın ama robto fabrikası 2. kademe olunca bina'da tersane olucak onu yapıcaksın.

Uyarı:Ogame belirli yerlerde fena bağımlılık ypar 😜
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#13
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉
Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo

Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
4
4Ever2Gether OP ⭐ 19y
#14
bende bağımlı oldum sanırım 😄 Espio saolsun hallettim sorun yok 😉
E
Espio ⭐ 19y
#15
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉
Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo

Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈

İlker sen bırak tuzlayı ben gerçek denizi getirdim hera ya 😄 onunla ilgilen
A
asdfasdf ⭐ 19y
#16
kacinci serverde sin?
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#17
şaka mı ?
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉
Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo

Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈

İlker sen bırak tuzlayı ben gerçek denizi getirdim hera ya 😄 onunla ilgilen
E
Espio ⭐ 19y
#18
Gerçek Utku+Deniz 😁
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#19
gezmeyemi gelmişler^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#20
bana ogame demeyin pls XD

viewtopic.php?f=217&t=24753&hilit=omerta

extraloob >>> ogame >>> pembece.com

işte eskilerden görüntüler.

logomuz :
- Resim Silinmiş.

omerta.jpg

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

*oyunda sawaş açmak için kurallar vardı : oyunun sitesinde yazı ile şu ittifaka sawaş açıyoruz diyordun ve 12 saat süresinde saldırı yapamıyordun tabi bizim sawaş ilanlarımız böyle görsellerle bezenmiş süslü püslü oluyordu 😎
Files (1)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: