Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
Ogame
· 21 Replies · 4.7K views 0 reading
21 Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
Ya tersane işte uçan uzaygemilerinin yapıldığı yer. Ustalar falan çalışır hani. Kurmak için önce belediye'e başvurman lazım. Onlar izin çıkaracaktır sana 😁
ps: canım sıkılıyor yaf kusuruma bakma 😜
ps: canım sıkılıyor yaf kusuruma bakma 😜
Titus Pullo Aktif başlıkları görüntüle ye tıklayınca zaten canının sıkıldığını görebiliyorum 😈
T
TitusPullo
⭐ 19y
Titus Pullo Aktif başlıkları görüntüle ye tıklayınca zaten canının sıkıldığını görebiliyorum 😈
puhaha 😁
Last 36 post ha gayret Tit 😄
T
TitusPullo
⭐ 19y
Last 36 post ha gayret Tit :D
5999 da bırakacam. 6k ı özel bir paylaşıma saklıyorum 😁
ps: ha gayret 4E2G 4358 post 😘 🕵️ 👴
😁
Robot fabrikasının seviye 2 olması lazım tershane için
Robot fabrikasının seviye 2 olması lazım tershane için
Last 36 post ha gayret Tit :D
5999 da bırakacam. 6k ı özel bir paylaşıma saklıyorum 😁
ps: ha gayret 4E2G 4358 post 😘 🕵️ 👴
4358 yalan olur Titus cuum 😄
😁
Robot fabrikasının seviye 2 olması lazım tershane için
İşte bu ya Espio kralsın bende dıyorum ndn tersane kuramıyorum 😜 😄
Robot fabrikasının seviyesini 2 yaptım fakat hala
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! diyo anlamadım gitti :S
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! diyo anlamadım gitti :S
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
saol Espio'm ellerine saglık 😘
Galiba anladın ama robto fabrikası 2. kademe olunca bina'da tersane olucak onu yapıcaksın.
Uyarı:Ogame belirli yerlerde fena bağımlılık ypar 😜
Uyarı:Ogame belirli yerlerde fena bağımlılık ypar 😜
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉
Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
bende bağımlı oldum sanırım 😄 Espio saolsun hallettim sorun yok 😉
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
İlker sen bırak tuzlayı ben gerçek denizi getirdim hera ya 😄 onunla ilgilen
kacinci serverde sin?
şaka mı ?
canım benim tersaneyi napıcaksın , bak istanbul tuzla tersanesinde ölenlerin haddi hesabı yok.nüfusunda ciddi düşüşler görebilirsin bu yüzden tersane işlerinden uzak dur 😉Arkadaşlar ogame oynuyorum fakat oyunda şöle bişi diyo
Ilk olarak bu gezegenin üzerinde bir tersane kurman gerekli ! ama ben tersanenin nasıl kurulucağını bulamadım 😈
İlker sen bırak tuzlayı ben gerçek denizi getirdim hera ya 😄 onunla ilgilen
Gerçek Utku+Deniz 😁
gezmeyemi gelmişler^^
bana ogame demeyin pls XD
viewtopic.php?f=217&t=24753&hilit=omerta
extraloob >>> ogame >>> pembece.com
işte eskilerden görüntüler.
logomuz :
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
*oyunda sawaş açmak için kurallar vardı : oyunun sitesinde yazı ile şu ittifaka sawaş açıyoruz diyordun ve 12 saat süresinde saldırı yapamıyordun tabi bizim sawaş ilanlarımız böyle görsellerle bezenmiş süslü püslü oluyordu 😎
viewtopic.php?f=217&t=24753&hilit=omerta
extraloob >>> ogame >>> pembece.com
işte eskilerden görüntüler.
logomuz :
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
*oyunda sawaş açmak için kurallar vardı : oyunun sitesinde yazı ile şu ittifaka sawaş açıyoruz diyordun ve 12 saat süresinde saldırı yapamıyordun tabi bizim sawaş ilanlarımız böyle görsellerle bezenmiş süslü püslü oluyordu 😎
Log in to write a reply.
Log In