Icerige atla
Extraloob

NWO Party Style ( Helios )

· 202 Replies · 21K views · Page 9 / 11
Replies
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#161
Güncel..
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#162
OMG tüm party bizim guildten 😎
A
Aesify ⭐ 18y
#163
OMG tüm party bizim guildten 8)

tek partiye sığmıyolar ki xP
ps:en yenilerini bekliyoruz 🍺
I
ironEyE ⭐ 18y
#164
Azıcık levelimiz azaldı ptlere giremez olduk. 😜
H
Halbuno ⭐ 17y
#165
Arkadaslar arasında guzel olmus 😊
S
SoundMc ⭐ 18y
#166
İnsanın bunu görünce ne sj ne fembria nede Sunworld oynayası geliyo ama pc çok kasıyo 😄
_
_SpinozA_ ⭐ 17y
#167
bunun neresi güncel ben anlıyamadım 1 aydır wing resmi öyle duruyo
C
Candle ⭐ 17y
#168
bunun neresi güncel ben anlıyamadım 1 aydır wing resmi öyle duruyo

aynen Respect kardeş güncellesende bizde merakımızı gidersek 😆
C
Crown ⭐ 19y
#169
Partydeki neredeyse herkes oyunu bıraktı , Helios macerası sona ermiş oldu.

Güncel resim beklemeyin o yüzden 😉
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#170
Partydeki neredeyse herkes oyunu bıraktı , Helios macerası sona ermiş oldu.

Güncel resim beklemeyin o yüzden 😉

Evet malesef 😢
M
Mirror ⭐ 17y
#171
oyunun amaci zaten beraber oynamak
A
#172
oyunun amaci zaten beraber oynamak



Beraber oynadılar ve sonuna ulaştılar helios macerası onlar için bitti zaten 👍
C
chauiin ⭐ 17y
#173
kaleyi alamadılar helios macerası bitti. aslındapes etmemek lazım.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#174
Kaleyi almadan yönetebilmek kalenin kaderini belirlemek = NWO

ve şunu unutma nwo kale vs için oynamaz ss lere bak istersen ?
P
ProdiGy_LP ⭐ 17y
#175
Güzel ss ler 😄
S
Swatch ⭐ 17y
#176
herkez kapatti heliosu çarlarini satiolar
L
Lrd ⭐ 17y
#177
ıste oyunun da zevk veren yanı bu arkadaslarınla bırlıkte oynamak 😊 ıns daha yuksek lwl lere ulasırsınız hepıınız

aynen öyle kardes .. daha iyi mertebelre ulaşırsınız inş..
T
Tequilla ⭐ 17y
#178
çok iyi gidiyorsuunuz haydi hayırlısı . :P
S
#179
keşke herkez sizin gibi oyun oynasa 8 lide 😄 o zmn oyunun tadı Çıkar ya
P
Prada ⭐ 19y
#180
O rüya sona erdi 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: