O rüya sona erdi 8)
Evet birdahaki yaza hep beraber başlayacagız new servere inşallah 🍿 😎
O rüya sona erdi 8)
Ben hep heliosdayım ayrılmıcam ordan hiç sabit bir serverim yok çünkü. :(
Ben hep heliosdayım ayrılmıcam ordan hiç sabit bir serverim yok çünkü. :(
Ben hep heliosdayım ayrılmıcam ordan hiç sabit bir serverim yok çünkü. :(
en güzel fikir bu işte gaia'ya girdiğimde aynı bu hızla girdik kopmalar başladı charlar satıldı ama ben tek şart ile girdim, sro aleminde olduğum sürece hep gaia'da olacağım ve 120 lvl char yapıp sonrasında satacağım dedim, hem böylece gündemi takip ediyorum oyundaki yenilikleri test etme imkanım oluyor hemde son lvl charım var yahu kolay iş mi 😘
oha 😄 deil gri ler hep kırmızılarda kasıolar 😄 yoq ki şöle bi partimiz malazgirt de böle olabiliriz inş :)
Log in to write a reply.
Log In