s.a arklar nuker char açtım şöle yapılandrmayı düşünüorum 30 olunca fire lev light 30 da olucak nukeleri açıcam 45 olunca coldu 30 a getirip cold nuke açıcam sword+shiled kullanıp weapon skili açmayı düşünmüorum yorum ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.. 👍
nuker yapılandırma yardım lütfen...
· 3 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
R
RoyalFlush
⭐ 19y
viewforum.php?f=101
Aradığın herşey burada var.Bana kalırsa weapon skillini mutlaka aç.Farkı görürsün.
Ayrıca bu senin burada aynı konuda açtığın 2. başlık.Yenisin birşey demiyorum ancak bir daha olursa direk kilitlemek zorunda kalacağım.
viewtopic.php?f=88&t=68004
Aradığın herşey burada var.Bana kalırsa weapon skillini mutlaka aç.Farkı görürsün.
Ayrıca bu senin burada aynı konuda açtığın 2. başlık.Yenisin birşey demiyorum ancak bir daha olursa direk kilitlemek zorunda kalacağım.
viewtopic.php?f=88&t=68004
özr dilerim...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap