Temet Nosce
⭐ 17y
Bende diyorum bir eksik var Etkin yokmuş fear1 fear1 fear1
40b parayı guildde verdim 25i ömere gittiah be paşam aç gözlü mü olduk şimdi, zaten monitörde bozuldu:mrgreen:
aç gözlü 🤙
ay sen bide bensiz oynadin fear1
Başlık değiştirildi bunca millet burdayken server'mı bulsak :D
Yaralı style
Yaralı style40b parayı guildde verdim 25i ömere gittiah be paşam aç gözlü mü olduk şimdi, zaten monitörde bozuldu:mrgreen:
aç gözlü 🤙

Aynen ha , 1-2 haftaya bende gelirim 🤙

hevesim kursagimda kalmadan bir server bulun da oynayalim :D

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap