Icerige atla
Extraloob

NoWayOut Guildi Bir Server Daha Bıraktı

· 113 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
A
Avasin OP ⭐ 17y
#21
Bu arada Osmanlı diye bir guild üstünlüğü ele almış gibi beyler. Çalışmıyorsunuz hiç. Guilde adam toplamıyorsunuz hiç. Ben bunu master olarak söylemiyorum çünkü guild hepimizin. Gerektiği zaman gerektiği kişiye gereken şartlarda guild devredilebilir bir oluşumdur. Guild hepimizindir yani. Bir kişiye mahsus değildir.
Advance
Advance ⭐ 18y
#22
Virüssüz bot var mı 😄
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#23
Bu arada Osmanlı diye bir guild üstünlüğü ele almış gibi beyler. Çalışmıyorsunuz hiç. Guilde adam toplamıyorsunuz hiç. Ben bunu master olarak söylemiyorum çünkü guild hepimizin. Gerektiği zaman gerektiği kişiye gereken şartlarda guild devredilebilir bir oluşumdur. Guild hepimizindir yani. Bir kişiye mahsus değildir.


Çok güzel söyledin dedigin gibi.
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#24
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Virüssüz bot var mı :D

sbotun paralısı var galiba pvp'de çalışan ama emin değilim
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#25
Finallerden sonra bakılır 😊
Special thx to Flexi
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#26
Bu mesaj Joxept rumuzlu uyeden alinti yapildi
Finallerden sonra bakılır :)


bütün kızlar toplandık hesabı gökh. daral:
Temet Nosce
#27
Guilde alın nick September
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#28
kanka 2 kez attım pm oyunda yoktun
R
Rochas ⭐ 16y
#29
Doktor oyun için ss'leri görelim lütfeeeen. :)) 🤤 🤤
A
Avasin OP ⭐ 17y
#30
Elbette, eklerim birazdan 😊
Kalkandelen
#31
bende bir düşüneyim , canımda sıkılıyordu 😊
M
#32
roji beni kascaksa gelirim 😄
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#33
Son 2 gündür mobları arttırdılar diye inanılmaz lag oluyor.Oyun zevkide kaçıyor hemen düzeltmeleri lazım.Mob sayısıda fazla oldugundan moon sayısı inanılmaz arttı.
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Temet Nosce
#34
Bu mesaj Unfaithful rumuzlu uyeden alinti yapildi
Son 2 gündür mobları arttırdılar diye inanılmaz lag oluyor.Oyun zevkide kaçıyor hemen düzeltmeleri lazım.Mob sayısıda fazla oldugundan moon sayısı inanılmaz arttı.


Aynen, ilk gün sadece 1-2 kişide görüyordum şimdi ise her stallda 2 şer tane moon weapon var. Bence rollback yapılmalı.
A
Avasin OP ⭐ 17y
#35
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
roji beni kascaksa gelirim :D

Ahaha gel ben sana direkt hazır char vereyim, yok olmaz dersen gel kasayım 😊
Kalkandelen
#36
beyler bende başladım guilde kime pm atayım ? birde kim kasacak acaba 😊
A
Avasin OP ⭐ 17y
#37
Kavun, Karpuz, Komatsu, Always, Rewind, JabbaWockerzz, Killer2nd, RedQueen bunlardan birine PM atabilirsin. Akşam gireceksen eğer akşam kasayım ben seni.
Kalkandelen
#38
80 oldum şuan online varsa iyi olur kasıcak ?
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#39
Çıktım oyundan yeni makinaya taşıyacaklarmış taşıyana kadar girmeyecegim.
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#40
en son dolu bir silkroad'a girmeye çalışalı 5-6 sene oldu

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: