Icerige atla
Extraloob

NoWayOut Guildi Bir Server Daha Bıraktı

· 113 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#81
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Redd rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bana armor head hediye etmek isteyen varsa forumdan pm atsın. :D



bizim guild'de neden yoksun 👴


Kızıl haklı, Önemi pek yok artık da niye en başından beri yoktun?

Bana yalnız kurt derler. 🕵️
A
Avasin OP ⭐ 17y
#82
Pekala yalnız kurt.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#83
Yanlız kurt falan değil bildiğin bizi sattı ona gel sıkılıyorum dedim gelmeyip benide sattı başkaları için, bunu exl tarihine yazıyoruz bir moderatör arkadaşlarını sattı diye !!!!!!!!!
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#84
Erada Exl varmış dediler geldik ne Nwo ne de exldan birini gördüm 2 tane 100 lv yapıp 1b parayı da son konustugum adama verip oyunu bitirmiş oldum 😊
Kalkandelen
#85
Yapılandırmaya yeni başlayacağız tabi mümkün olursa 😊
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#86
40b parayı guildde verdim 25i ömere gitti
aç gözlü 🤙
Kalkandelen
#87
Bana para vermeyin tabi yazıyorum bunları bir köşeye 😈 😈 😈

Oyun açılacak bilginize,
Spoiler
Hayırlı sabahlar..
Sunucu, öğleden sonra aktif edilecektir.. Herhangi bir sıkıntı yoktur, facebook ekibimiz; Sorularınızı, mesaj bölümünden yanıtlanacaktır..
Sunucu makinası hazırdır, teslim edilmiştir. Bildirilen sorunları ve ekibimiz gözlemlediği, yapılan toplantılarda da onaylanan notları; Sunucunun taşıma işlemiyle birlikte, bir güncelleme çalışması yaparak halledeceğiz.
Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Kendinize iyi bakın.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#88
Bu kadar olaydan sonra, tükürdüğümü yalamam geri dönmem bilginize.
Kalkandelen
#89
Geçmiş olsun arkadaşlar oyun patladı bilgiler silinmiş herkesin yaptıkları gitmiş tekrar açılcakmış ama neyse artık aşağıda açıklaması var kendinize iyi bakın başka bir server da görüşmek üzere ...

Spoiler
Selamın aleyküm, hayırlı akşamlar.
Lütfen, mesajın tamamını okuyunuz..
Son günlerde meydana gelen olaylar hakkında, "detaylı" bir şekilde açıklama yapılması gerektiğini düşündük. Bunu yapmak, hepimizin boynunun borcudur..
Salı gününden beri süregelen, cuma gününe kadarda devam eden "delay" sıkıntısını önlemek amacıyla, bu sorunun başladığı gün ( SALI ); Yeni makina siparişini çoktan vermiştik. Amma ve lakin, makina, bir türlü stoklara giremediğinden; Söz verildiği zamana yakın, yeni sunucumuza geçiş sağlayamadık.
7/24 destek sağlandığından ötürü, ekibimiz nöbetleşe çalıştığından; Ekibin, 26 Aralık gecesi, datacenter ile yaptıkları son görüşmede, datacenter, ellerindeki stoklarda sadece "1" adet kalan, oldukça güçlü özelliklere sahip bir makinayı, bize hemen teslim edebileceklerini dile getirdi.
Buna istinaden, makinanın "net" olarak geliş haberini aldığımız günün sabahı; Yapılan, ekip toplantısında; Detaylı olarak güncellemeler, yenilikler ve gelecekte neler yapılabileceğine dair "kesin" kararlar aldık.
Fakat, gözümüzden kaçan, "KBT" döneminde kullanılmış ve silinmemiş olan bir "yetkili" hesabından ötürü, dün gece saat 03:30 sularında, bahsettiğimiz gm hesabının bilgilerine sahip olan bir kişi; Sözde oyunu hacklediğini "varsayarak" ; Oyunun ve oyuncuların emeklerini hiçe saydı.
Şimdi,
Saat gece 04:00'ten beri devam eden, log incelemelerimizde "sorunu"; Oyunu rollback yapmadan, halletmemiz için elimizden gelen herşeyi yaptık. Fakat, ne yazık ki. Logları incelediğimiz esnada, bu gm karakterinin; İlk item verdiği tarihten itibaren, birden fazla kişiyle adının geçtiğini öğrendik.
Bundan dolayı, her ne kadar hiç hoşumuza gitmesede, "keşke" bu duruma düşmemiş olmayı dilesek bile; Üzgünüz ki, oyun bir süre geriye alınmak "durumunda" kalındı.
Bahsi geçen, yetkili karakterini kullanan kişi; Yüzlerce insanın emeğini hiçe sayaraktan, bizi, bu tür bir konuma getirdi.
Bu durumdan ötürü, ne kadar üzgün olduğumuzu kelimeler anlatmaya yetmez.
Böyle bir durum, birdaha yaşamamak adına gerekli önlemlerin tamamını aldık.
Şu andan itibaren, temelli olmak suretiyle; Oyunda bulunan bütün yetkili karakterler silinmiştir.
Ayrıca, hepimizin emeklerini "hiçe" sayan ve bahsi geçen olaya "yardım"da bulunan oyuncu hesapları da; Oyundan yolcu edilmiştir.
Yeni makinaya geçişimizle beraber, daha önceden hazırlanan güncelleme paketi oyuna dahil edilecek, detaylı açıklaması "forum" sitemizde yerini alacaktır.
Bu süreç esnasında, oyuna bağış yapan kişilerin "bakiyeleri"de kullanıcı hesaplarına geri iade edilecektir.
Böyle bir durumun kimsenin başına gelmemesini istedik, oyunun girişinde; Sizler için yazmış olduğumuz "giriş yazısın"dan ötürü büyük bir utanç içindeyiz. Hepinizden özürdileriz..
Farkındayız ki, yaşananlardan ötürü; Bize güvenenlerin, güveni sarsılabilir, bize destek olanlar, bize sırt çevirebilir. Hepiniz haklısınız, bu durumda; Dilimizden dökülen kelimelerin hiçbir anlamı yok.
Temet Nosce
#90
Belliydi zaten. O kadar kısa sürede sun almalar vs yoksa haybeye kimse oyunu bırakmadı herkesin çok net sebepleri vardı.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#91
ya gülme krizine girdim, 🫡
emeklerimi haram etmiştim eden bulur hesabı 🙏 🙏 🙏
J
Judas ⭐ 19y
#92
wicked guildindeyim Scott'a alınan 2.sun spear bütün clanın kervan çekip adama goldlar verilip alındı fakat ardından guilde turkishbişi ve legendisback denilen adamlar geldi guild suna boğuldu :D:D
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#93
scott'la alışverişimiz iyiydi.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#94
Topluca başlanan serverlerde hep birşey oldu :!!&%&!
Yaralı style
A
Avasin OP ⭐ 17y
#95
cık cık cık, oyunda atılan globallerden belliydi zaten. Kimse kendini birşey zannetmesin burada biz varız diyenler gerçekten birşey biliyormuş da ondan dolayı böyle global atıyormuş. İyi ki emek harcamamışım.
A
Avasin OP ⭐ 17y
#96
Az evvel denk geldim de facebook sayfasına, yahu ne kadar boş adamlar var.

Tüm harcadıkları emekleri boşa gitmesine rağmen hala oyunu açın başlayalım diyenler olmuş. Bir oyun eğer ki kesinleşmiş bir şaibe ile devam etme kararı alıyor ise ve oyuncuların emeklerini sıfırlayıp baştan başlamalarını istiyorsa eğer;

"üzgünüm gençler bir daha üzüleceksiniz."
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#97
ortam var mi oralarda hala 💃
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#98
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
ortam var mi oralarda hala 💃

bitmis disapprove
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#99
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
ortam var mi oralarda hala 💃

ben dedim etkini çağırayım o gece ortalık karıştı 😁
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#100
ay sen bide bensiz oynadin fear1

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: