aga ben telde pokemon oynuodum sıkıntıdan 2 sene kadar önce , ağaç olunca geçemiyo ordan takılıyor salak ash 😄 sonrası esprisi ağlıyo. yanlışsam düzeltin nese:
Nova 8/11
· 22 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
TebrikLeR
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap