Icerige atla
Extraloob

New PC @Home

· 54 Replies · 3.5K views · Page 3 / 3
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#41

Hayırlı olsun hacım güle güle eskit ^^
[ek #12654]
D
destiny ⭐ 18y
#42
Klavye& Mouse harici herşey güzel. 🍺
M
Milano OP ⭐ 18y
#43

Hayırlı olsun hacım güle güle eskit ^^

tşk bro 😘

Klavye& Mouse harici herşey güzel. 🍺


klavye,mause,ekran, ses sistemi vs. hepsini sonradan atktım tek aldıgım kasa oldu ^^
T
TwiLighT ⭐ 18y
#44
bro ses sistemlerimiz aynı sanırım? 🙄

Spoiler
creative inspire 5.1 5200 🎭
M
Milano OP ⭐ 18y
#45
bro ses sistemlerimiz aynı sanırım? 🙄

Spoiler
creative inspire 5.1 5200 🎭


Spoiler
yep 😘
T
Truth ⭐ 18y
#46
Hayırlı olsun bro güle güle kullan ...
M
Milano OP ⭐ 18y
#47
teşekkurler 😘
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#48
650 TL sına sadece kasa mı alındı yoksa ses sistemi monitör vs. dahil mi?
M
Milano OP ⭐ 18y
#49
sadece kasa.
Temet Nosce
#50
Windows 7 yukselm ucretsizmi bende aldım aynısı kasası degişik new models 😈 ben 1.300 e aldım 4Gb ram 1gm ekran kartı 640gb harddisk var windows vista (home premium) Windows 7 ucretsiz dvdleri gelecek yanı canavar gibi pc olacak 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#51
Hayırlı olsun. 😘
M
Milano OP ⭐ 18y
#52
Windows 7 yukselm ucretsizmi bende aldım aynısı kasası degişik new models 😈 ben 1.300 e aldım 4Gb ram 1gm ekran kartı 640gb harddisk var windows vista (home premium) Windows 7 ucretsiz dvdleri gelecek yanı canavar gibi pc olacak :D

evet windows 7 yılbaşında kargo ile geliyor.

@Fre3

ty 😘
A
Absence ⭐ 19y
#53
Hadi hayirli olsun bro elinde paralansin
M
Milano OP ⭐ 18y
#54
babamdan kalırsa 😜

teşekkurler brotha 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: