Hayırlı olsun hacım güle güle eskit ^^
Hayırlı olsun hacım güle güle eskit ^^
[ek #12654]
Hayırlı olsun hacım güle güle eskit ^^
Klavye& Mouse harici herşey güzel. 🍺
bro ses sistemlerimiz aynı sanırım? 🙄Spoiler
creative inspire 5.1 5200 🎭
Windows 7 yukselm ucretsizmi bende aldım aynısı kasası degişik new models 😈 ben 1.300 e aldım 4Gb ram 1gm ekran kartı 640gb harddisk var windows vista (home premium) Windows 7 ucretsiz dvdleri gelecek yanı canavar gibi pc olacak :D
Log in to write a reply.
Log In