moderatör arkadaslar bu bölümdekı multicilientless baslıgına gırdım ordakı yazan butun programları ındırdım.ama orda mod arkadasımızın anlattıgı bı Alıntı var kurlum ile ilgili
sormak ıstedıgım.bu multiclientlessi kurmak açmak ıcın agbot şartmı ve sro klasörune atın yazıyor kurulumda..ama multiclientless client olmadan açan program deilmı..Bende bi kaç tane acıp kasmak ıstıyorum lütfen yardımcı olun çok bişi istemedım sadece 10 dk ayıırın
Muticlienletss Çok Çok aciL Bakarmısınız?
· 4 Yanıt · 968 görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
L
Ladys&Gentleman
⭐ 18y
evet bendede aynı sorun var client i aç diyorum + eos server ı yok(client i açmıyor)
moderatör arkadaslar bu bölümdekı multicilientless baslıgına gırdım ordakı yazan butun programları ındırdım.ama orda mod arkadasımızın anlattıgı bı Alıntı var kurlum ile ilgili
sormak ıstedıgım.bu multiclientlessi kurmak açmak ıcın agbot şartmı ve sro klasörune atın yazıyor kurulumda..ama multiclientless client olmadan açan program deilmı..Bende bi kaç tane acıp kasmak ıstıyorum lütfen yardımcı olun çok bişi istemedım sadece 10 dk ayıırın
1) MultiClientless, Silkroad olmadan çalışır, SRO Klasörüne atmanıza gerek yoktur ve orda SRO Klasörüne atın diye birşey yazmamaktadır
2)MultiClientless'ın amacı, clientless karakter açıp agBot ile kasmaktır.
Botsuz Çalışanı ;
viewtopic.php?f=53&t=55814
moderatör arkadaslar bu bölümdekı multicilientless baslıgına gırdım ordakı yazan butun programları ındırdım.ama orda mod arkadasımızın anlattıgı bı Alıntı var kurlum ile ilgili
sormak ıstedıgım.bu multiclientlessi kurmak açmak ıcın agbot şartmı ve sro klasörune atın yazıyor kurulumda..ama multiclientless client olmadan açan program deilmı..Bende bi kaç tane acıp kasmak ıstıyorum lütfen yardımcı olun çok bişi istemedım sadece 10 dk ayıırın
1) MultiClientless, Silkroad olmadan çalışır, SRO Klasörüne atmanıza gerek yoktur ve orda SRO Klasörüne atın diye birşey yazmamaktadır
2)MultiClientless'ın amacı, clientless karakter açıp agBot ile kasmaktır.
Botsuz Çalışanı ;
viewtopic.php?f=53&t=55814
ordakı anlatımda agbot felan tum söylemıs kafam karıstı bana sadee multiclientless lazım onu kurup charı acıp kasmam gerek.bı anlatın lutfen ya
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap