Aslında bunu yapmak hiç de zor değil.. İşte bu sorunun cevabı...
Üyeliğimize giriş yaptıktan sonra,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın sol alt kısmında "Hesap "butonu na tıklıyoruz.
- Resim Silinmiş.
Ek seçenekler başlığının altında Hesabı kapat seçeneği bulunuyor. Tıklıyoruz,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın altında Hesabı kapatmak içi kimliğinizi doğrulayın diyor.. Boşluğa şifrenizi yazıyorsunuz. Ve "Evet" diyorusunuz..
- Resim Silinmiş.
Kapanmıyor.. Facebook daha dürüst hiç değilse orada teşvik var "Sizi özleyecek hatunlar var" v.b. gibi.
- Resim Silinmiş.
Üyeliğimize giriş yaptıktan sonra,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın sol alt kısmında "Hesap "butonu na tıklıyoruz.
- Resim Silinmiş.
Ek seçenekler başlığının altında Hesabı kapat seçeneği bulunuyor. Tıklıyoruz,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın altında Hesabı kapatmak içi kimliğinizi doğrulayın diyor.. Boşluğa şifrenizi yazıyorsunuz. Ve "Evet" diyorusunuz..
- Resim Silinmiş.
Kapanmıyor.. Facebook daha dürüst hiç değilse orada teşvik var "Sizi özleyecek hatunlar var" v.b. gibi.
- Resim Silinmiş.
HERKESE İYİ FORUMLAR