Icerige atla
Extraloob

Msninizi nasıl yok edersiniz..

· 3 Replies · 2.0K views
F
F10diP| OP ⭐ 19y
#1
Aslında bunu yapmak hiç de zor değil.. İşte bu sorunun cevabı...

Üyeliğimize giriş yaptıktan sonra,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın sol alt kısmında "Hesap "butonu na tıklıyoruz.
- Resim Silinmiş.
Ek seçenekler başlığının altında Hesabı kapat seçeneği bulunuyor. Tıklıyoruz,
- Resim Silinmiş.
Sayfanın altında Hesabı kapatmak içi kimliğinizi doğrulayın diyor.. Boşluğa şifrenizi yazıyorsunuz. Ve "Evet" diyorusunuz..
- Resim Silinmiş.
Kapanmıyor.. Facebook daha dürüst hiç değilse orada teşvik var "Sizi özleyecek hatunlar var" v.b. gibi.
- Resim Silinmiş.

HERKESE İYİ FORUMLAR
3 Replies
L
LegendLess ⭐ 18y
#2
sende kapatamamıssın 😄

Şaka bi yana bilmeyenler için iyi bir konu olmus tskler
P
#3
Ben kapatamadan biri çalıyor 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: