Icerige atla
Extraloob

Msn Spaces Oluşturma

· 3 Replies · 2.1K views
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#1
Msn Space Oluşturma
1-Öncelikle messengerında my spaces(ALANIM) tuşu gözükmeyen arkadaslar bu lınkı http://spaces.msn.com tıklayınca acılacak sayfada alanınızı oluşturun yazan yere tıklayıp kaydolduktan sonra messengerı acıp kapatacaklar (messenger dan komple cıkıp) ardından da yenıden acacaklar... o buton messenger uzerınde gorunecek.

- Resim Silinmiş.

resimlerde anlatılanları aynen uygulayınız.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

2- Oluşturduğunuz alanınıza gidin

- Resim Silinmiş.

3-İşte alanınız.

- Resim Silinmiş.

yukarıdaki resmide CUSTOMIZE tuşuna bastıgınız zaman THEMES-MODULES-LAYOUT ayarları yapabilirsiniz aşağıdaki resimlerdeki gibi..

THEMES AYARI...aşağıdaki resimdeki yazılanları uygulayınız ve kendi zevkinize göre bir TEMA seçiniz....

MODULES ayarları.....
LAYOUT AYARLARI...
3 Replies
R
Romeo_ ⭐ 19y
#2
Paylaşım için tskr
B
#3
taşındı msn live ➡️

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: