Msn Space Oluşturma
1-Öncelikle messengerında my spaces(ALANIM) tuşu gözükmeyen arkadaslar bu lınkı http://spaces.msn.com tıklayınca acılacak sayfada alanınızı oluşturun yazan yere tıklayıp kaydolduktan sonra messengerı acıp kapatacaklar (messenger dan komple cıkıp) ardından da yenıden acacaklar... o buton messenger uzerınde gorunecek.
- Resim Silinmiş.
resimlerde anlatılanları aynen uygulayınız.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
2- Oluşturduğunuz alanınıza gidin
- Resim Silinmiş.
3-İşte alanınız.
- Resim Silinmiş.
yukarıdaki resmide CUSTOMIZE tuşuna bastıgınız zaman THEMES-MODULES-LAYOUT ayarları yapabilirsiniz aşağıdaki resimlerdeki gibi..
THEMES AYARI...aşağıdaki resimdeki yazılanları uygulayınız ve kendi zevkinize göre bir TEMA seçiniz....
MODULES ayarları.....
LAYOUT AYARLARI...
Msn Spaces Oluşturma
· 3 Replies · 2.1K views 0 reading
3 Replies
Log in to write a reply.
Log In