Icerige atla
Extraloob

Msn Resim Çalma

· 3 Yanıt · 2.4K görüntüleme
S
StormHero OP ⭐ 19y
#1
MSN de resim çalmak için ideal ve basit bir program,sadece avatar ve ya resimler değil karşıdaki kişinin kullandığı hareketli ifadeleri bile bilgisayaranıza kaydedebilirsiniz.Tek yapmanız gereken search butonunua basıp önizleme yapmak,ardından bilgisayarınıza karşıdaki kişinin resmini keydedeceğiniz yeri seçmek.Benim tavsiyem 'automatic prewiew' kutucuğunu tiklemenizden yana.Kolay Gelsin...

http://www.tamindir-depo.com/dosyalar/e ... rawler.zip
3 Yanıt
S
Streetwise ⭐ 19y
#2
konu yanlış yere açılmış Razz
B
#3
taşındı

valla pro. hiç gerk yok print screen sysrq rulzzz Razz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: