MSN de resim çalmak için ideal ve basit bir program,sadece avatar ve ya resimler değil karşıdaki kişinin kullandığı hareketli ifadeleri bile bilgisayaranıza kaydedebilirsiniz.Tek yapmanız gereken search butonunua basıp önizleme yapmak,ardından bilgisayarınıza karşıdaki kişinin resmini keydedeceğiniz yeri seçmek.Benim tavsiyem 'automatic prewiew' kutucuğunu tiklemenizden yana.Kolay Gelsin...
http://www.tamindir-depo.com/dosyalar/e ... rawler.zip
Msn Resim Çalma
· 3 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
S
Streetwise
⭐ 19y
konu yanlış yere açılmış Razz
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
taşındı
valla pro. hiç gerk yok print screen sysrq rulzzz Razz
valla pro. hiç gerk yok print screen sysrq rulzzz Razz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap