Icerige atla
Extraloob

Modemim çalışmıyor.

· 10 Replies · 2.1K views
Q
qker7 OP ⭐ 19y
#1
Sorun Türü: Donanımsal

İşletim Sistemi Windows XP Home

Ekran Kartı:Sis VGA

Ram 224Mb Ram

Modem: USB ve Ethernet
Modem Marka: Pikatel COMBOMAX

Sorun çıkmadan önce en son ne yaptığınızı hatırlıyorsunuz?: Gece bilgisayar normal bir şekilde kapatıldı. Sabah kalktığımda modemin ışıkları yanmıyordu. Adaptör kontrole götürdüm. Bozuk olduğu anlaşıldı. Yeni adaptör aldım artık modem açılıyor fakat sinyal alınmıyor data yanmıyor.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

Ps: Başka modemden giriyorum. Elimde everest rapor dosyası var onuda verebilirim.

Lütfen yardım edin. 😞
10 Replies
M
MoonLife ⭐ 19y
#2
everest yetkililerinini aradınmı
Q
qker7 OP ⭐ 19y
#3
Hayır. Everestle alakalı mı ki? Modemim Pikatel Combomax.
M
MoonLife ⭐ 19y
#4
pikateli ara o zman bi sorunu ilet
Q
qker7 OP ⭐ 19y
#5
Yaa bilgisayarcıya gitti modem orda çalışıyor demişler ama. :S
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
modem ayarlarına girmelisin oradan kullanıcı adı ve şifreni yazmalısın.
Q
qker7 OP ⭐ 19y
#7
modem ayarlarına girmelisin oradan kullanıcı adı ve şifreni yazmalısın.

bu bi işe yaramıyor. :/ Yine aynı. Başka bi çözüm yolu yok mu bunun yaa 😞
T
TitusPullo ⭐ 19y
#8
Modemin panelinde olması lazım çağrı merkezi numarası falan. Öncelikle onları bi ara. Onların görevi bu hatayı çözmek. Mutlaka daha önce aynı sorunla karşılaşan insanlar olmuştur.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#9
Modemin zarar görmüş olabilir sadece adaptörle kalmayıp, gözlerinle çalıştığını görmen gerek serviste. Ben şahsen inanmadım adamlar yalan söylemiş olabilir.
Q
qker7 OP ⭐ 19y
#10
Annem gitmişti. 5 ytl almışlar. Ben gittim dün bu bozuk dedi. 😠 Gelde katletme.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: