Sorun Türü: Donanımsal
İşletim Sistemi Windows XP Home
Ekran Kartı:Sis VGA
Ram 224Mb Ram
Modem: USB ve Ethernet
Modem Marka: Pikatel COMBOMAX
Sorun çıkmadan önce en son ne yaptığınızı hatırlıyorsunuz?: Gece bilgisayar normal bir şekilde kapatıldı. Sabah kalktığımda modemin ışıkları yanmıyordu. Adaptör kontrole götürdüm. Bozuk olduğu anlaşıldı. Yeni adaptör aldım artık modem açılıyor fakat sinyal alınmıyor data yanmıyor.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Ps: Başka modemden giriyorum. Elimde everest rapor dosyası var onuda verebilirim.
Lütfen yardım edin. 😞
Modemim çalışmıyor.
· 10 Yanıt · 2.1K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
everest yetkililerinini aradınmı
Hayır. Everestle alakalı mı ki? Modemim Pikatel Combomax.
pikateli ara o zman bi sorunu ilet
Yaa bilgisayarcıya gitti modem orda çalışıyor demişler ama. :S
modem ayarlarına girmelisin oradan kullanıcı adı ve şifreni yazmalısın.
modem ayarlarına girmelisin oradan kullanıcı adı ve şifreni yazmalısın.
bu bi işe yaramıyor. :/ Yine aynı. Başka bi çözüm yolu yok mu bunun yaa 😞
T
TitusPullo
⭐ 19y
Modemin panelinde olması lazım çağrı merkezi numarası falan. Öncelikle onları bi ara. Onların görevi bu hatayı çözmek. Mutlaka daha önce aynı sorunla karşılaşan insanlar olmuştur.
Modemin zarar görmüş olabilir sadece adaptörle kalmayıp, gözlerinle çalıştığını görmen gerek serviste. Ben şahsen inanmadım adamlar yalan söylemiş olabilir.
Annem gitmişti. 5 ytl almışlar. Ben gittim dün bu bozuk dedi. 😠 Gelde katletme.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap