Bunda zaman standart mı yoksa ne kadar kullanırsam o kadar mı zaman gider.
Mesela şimdi aldım hiç kullanmadım diyelim.30 gün sonra biter mi ?
MBot zaman hakkında
· 5 Replies · 1.2K views 0 reading
5 Replies
Evet.
M
mustapa520
⭐ 16y
ABİ peki uylikle beraber aylık 15 .tl mi biz 3 kişiyizde 1 pcden 3 bot açabilirmiyiz ve rso için çalışyormu iyi kaiamlar 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
2 bilgisayardan açabilirrsiniz en fazla.Karakter sayısı bilgisayarın ne kadar kaldırıyorsa o kadar açabilirsin...Rsro içinde geçerli sanırım.Beta'da şu anda rsro için.
O zaman 1 ay olarak standart bir süre varsa büssürü char açalım 😄
Log in to write a reply.
Log In