Icerige atla
Extraloob

MBot zaman hakkında

· 5 Replies · 1.2K views
D
d4rkw0r1d OP ⭐ 18y
#1
Bunda zaman standart mı yoksa ne kadar kullanırsam o kadar mı zaman gider.

Mesela şimdi aldım hiç kullanmadım diyelim.30 gün sonra biter mi ?
5 Replies
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
Evet.
M
mustapa520 ⭐ 16y
#3
ABİ peki uylikle beraber aylık 15 .tl mi biz 3 kişiyizde 1 pcden 3 bot açabilirmiyiz ve rso için çalışyormu iyi kaiamlar 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
I
Inception ⭐ 18y
#4
2 bilgisayardan açabilirrsiniz en fazla.Karakter sayısı bilgisayarın ne kadar kaldırıyorsa o kadar açabilirsin...Rsro içinde geçerli sanırım.Beta'da şu anda rsro için.
D
d4rkw0r1d OP ⭐ 18y
#5
O zaman 1 ay olarak standart bir süre varsa büssürü char açalım 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: