Peki nasıl kullana biliriz ?
Bilmeyenler için anlatmak istiyorum.
Rardan çıkan TÜRK BAYRAGI.ani dosyasını Bilgisarım>C:&l92;WINDOWS&l92;Cursors klasörü içerisine atıyoruz. Daha sonra Başlat>Denetim Masası>Yazıcılar ve Diğer Donanım>Fare seçeneklerine tıklıyoruz. Karşımıza Fare Özellikleri ekranı geliyor, orda yukarda bulunan İşaretçiler sekmesine tıklıyoruz ve gözat diyoruz.Biraz önce yükledigimiz TÜRK BAYRAGI.ani cursorunu seçiyoruz uygula deyip çıkıyoruz.
http://www.uploadpaylas.com/v/1778084/m ... _.rar.html
Mausenizde Türk Bayragı oOlsun
· 5 Replies · 1.3K views 0 reading
5 Replies
Log in to write a reply.
Log In