arkadaşlar vista teması yükledim ve masa üstü simgeleri iç içe girmiş gibi oldu .
bu sorunu nasıl halledebilirim 2 gündir uğraştım fakat düzeltemedim bu yüzden konu açıyorum
verdiğim rahatsızlıkdan dolayı özür dilerim
yardımcı olurmusunuz lütfen ne yaplalıyım
- Resim Silinmiş.
Masaüstü Simgeleri Hatası
· 4 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
cvp geleceği yok en iyisi xp'yi onarayım :S
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Bilsem yardım ederdim. Bu arada bizden yardım istemeniz bize rahatsızlık vermez. 🍺
Çözünürlüğü arttır 😄 berki çözüm oLabilir 😄 buldun vista temada da sorun olabilir. sN win98 tema kullan en iyi pcyi de az yormuş olursun 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap