Icerige atla
Extraloob

Masaüstü Simgeleri Hatası

· 4 Yanıt · 2.3K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar vista teması yükledim ve masa üstü simgeleri iç içe girmiş gibi oldu .
bu sorunu nasıl halledebilirim 2 gündir uğraştım fakat düzeltemedim bu yüzden konu açıyorum
verdiğim rahatsızlıkdan dolayı özür dilerim
yardımcı olurmusunuz lütfen ne yaplalıyım
- Resim Silinmiş.
4 Yanıt
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#2
cvp geleceği yok en iyisi xp'yi onarayım :S
A
#3
Bilsem yardım ederdim. Bu arada bizden yardım istemeniz bize rahatsızlık vermez. 🍺
S
Sp00Ky ⭐ 19y
#4
Çözünürlüğü arttır 😄 berki çözüm oLabilir 😄 buldun vista temada da sorun olabilir. sN win98 tema kullan en iyi pcyi de az yormuş olursun 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: