Kesinlikle : WaX LahiNe
Forumda pek paylaşımı yok ama ben bizzat gözlerimle gördüm.. örnek insan olduqunu...
Wax Whine diyecektin heralde..
Benim Adayımda odur...
1 o global mod. 2 WaX LahiNe diye de bir arkadaşımız bulunmakta forumda.
AnatoliaFire 😎