Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Replies · 69K views Pinned · Page 9 / 32
Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#161
Semih oyunda.. Güiza kenarda..
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#162
3-0 Lugano

Vederson'un sol köşeden kullandığı kornere altıpas üzerinde Lugano çok iyi yükseldi.. Kafa vuruşunu yaptı.. Yere de çarparak seken top, kaleci Serdar'ın koltuk altından ağlara gitti.



+3 dakika uzatma..
Sandro'nun şutu direkten döndü!
Semih inanılmazı kaçırdı!!
Vederson yine sol kulvarda.. G.Birliği savunması açık vermeye devam ediyor.. Vederson'un Semih'e altıpas üzerine pasında Semih'in şutu auta gitti.
C
Crown ⭐ 19y
#163
Semih nasıl dışarı attın onu 😱
C
Crown ⭐ 19y
#164
Bitti.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#165
Maç Anlatımı


Sağ kanattan Gökhan Gönül ortasını yaptı. Güiza penaltı noktası üzerinde topu Alex'in önüne bıraktı. Alex sağ ayağıyla yerden ve düzgün vurdu. Top Serdar'ın ulaşamayacağı köşeye gitti ve gol oldu!

Alex'in golünün animasyonu için tıklayın.

Lugano sarı kart görüyor.

Fenerbahçe ilk yarıyı Alex'in golüyle 1-0 önde tamamladı..

İkinci yarıya Fenerbahçe başladı.


Emre Belözoğlu'nun sert şutu direkte patladı!

G.Birliği takımı çıkmak isterken Emre topu kazandı. Ceza alanı dışından sert şutu Serdar'ın bakışları arasında direğe çarptı ve Fenerbahçe önemli bir gol şansından oldu.

56' Sarı kart İlhan'a!
Dos Santos'un savunma arkasına attığı topa Güiza gitmek isterken, İlhan rakibini düşürdü ve kart gördü.


Andre Santos'un sert şutu baraja çarptı ve kaleci Serdar'ı ters bıraktı. Herkesin bakışları arasında top direğe çarptı ve yeniden oyun alanına döndü.

Gökhan Gönül'e sarı kart çıktı..

Alex'e de sarı kart..

Crisitan'a da sarı kart!

Top ağlarda ama ama...
Alex'in ortasında altıpasta Lugano kafayı vurdu.. Serdar'dan dönen topu Güiza tamamladı ama Müftüoğlu ofsayt kararı verdi..

Alex ve gol!! Yine Alex!
G.Birliği savunmada açık verdi..Alex affetmedi.
Kornerden sonra G.Birliği az adamla yakalandı.. Alex ceza alanı içinde topla buluştu.. Plasesi ağlarla buluştu. Santos ise golün asistini yapan oyuncuydu..


Alex'in 2. golünü izleyin.

Dos Santos kenarda, Roberto Carlos oyunda..

Fenerbahçe taraftarının Kuddusi Müftüoğlu'na büyük bir öfkesi var.. Küfürlü tezahüratlar da var.. Mehmet Topuz kenarda.. Özer Hurmacı oyunda.

Semih oyunda.. Güiza kenarda..

3-0 Lugano
Vederson'un sol köşeden kullandığı kornere altıpas üzerinde Lugano çok iyi yükseldi.. Kafa vuruşunu yaptı.. Yere de çarparak seken top, kaleci Serdar'ın koltuk altından ağlara gitti.

+3 dakika uzatma..

Sandro'nun şutu direkten döndü!

Semih inanılmazı kaçırdı!!
Vederson yine sol kulvarda.. G.Birliği savunması açık vermeye devam ediyor.. Vederson'un Semih'e altıpas üzerine pasında Semih'in şutu auta gitti.


Fenerbahçe 8'de 8 yaptı..
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#166
Artık klasikleşmiş bir galibiyet gösterisi 😎


C
Crown ⭐ 19y
#167
Crown: Bu akşam kötü gidişata bir son verileceğini düşünüyorum, ne kadar zorlayıcı bir maçta olsa en az 2 farkla alırız. Guiza oynamıyor çünkü...


Sezon başından beri en iyi oynadığımız maçtı , tahminim tutmuş oldu 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#168
Yazarlarımız Ne dedi ?


Yazarlarımızın Yorumları



Absence: Bu sene etkili bir takımla oynayacağız kadroyu gördükten sonra skor tahmini dahi edebilirim daum klasik takımla çıkarsa sahaya ilk yarı berabere ikinci yarı bizim bu maç




Spa: 3-1 8)




Metamorph: 4-0 ezeriz.



Fre3sTyLe: Tek farklı kazanırız.




Crown: Bu akşam kötü gidişata bir son verileceğini düşünüyorum, ne kadar zorlayıcı bir maçta olsa en az 2 farkla alırız. Guiza oynamıyor çünkü...




ImmorTaLGoD: Bu maç 2 farkla biter.3-1 diye düşünüyorum.





Xplosive: Tipik Daum takımı 1 farkla alır.2-1 veya 1-0.




XavioR *: bu hafta puan kaybedicez gibi geliyor 2-2... Ama gs nin yenildiği bir haftada galip gelip farkı 5 puana çıkarmak çok fena olur




- Resim Silinmiş.
V.I.P: Skor tahmin etmiycem kadıköyden galip ayrılıcaz.
C
Crown ⭐ 19y
#169
- Resim Silinmiş.

Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#170
- Resim Silinmiş.

Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃


😎
O
Old School ⭐ 19y
#171
Ya ne denilebilirki gs dopingi diyelim oyuncularımız herşeyiyle mücadele ettiler kazanmak istediler 8 te 8 kim gördü kendi rekorumuzu kendimiz kırdık bu alemde tekiz .
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#172
- Resim Silinmiş.

Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃



bimbomu da yenersek olay erkenden biter ben bir biletix'e uzanayayım takım beni o maçta sahada görmek istiyor 😎
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#173
- Resim Silinmiş.

Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃



bimbomu da yenersek olay erkenden biter ben bir biletix'e uzanayayım takım beni o maçta sahada görmek istiyor 8)


😜 Ateş seni çağrıyor Okan abi 😆
E
El Verano ⭐ 18y
#174
- Resim Silinmiş.

Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃



bimbomu da yenersek olay erkenden biter ben bir biletix'e uzanayayım takım beni o maçta sahada görmek istiyor 8)

Enistede kombine varmis.Fener tribununde olucam heralde. :/
O
Old School ⭐ 19y
#175
Okan abi resimler videolar o maçtan senden kareleri bekliyoruz gerçekten çok değişik ortam olcak 10 da 10 a derbiyle ulaşıcaz.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#176
Orda olmak çok isterdim.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#177
66 TL diyor biletlere ufff yaaa maraton 350 TL awwwwww 66'lık almam lazım dur iyice bir bakayım.
E
El Verano ⭐ 18y
#178
Hiz ve tutku bir arada zor olucak tadlar.Hizini keser,tutkunuzu sondururuz. :p
Imzami atarim. A[a[]lfpsd,g[],h]fgj;[]g,kl\g]hkghk.😁



" O Bir GS Taraftari ".
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#179
66 TL diyor biletlere ufff yaaa maraton 350 TL awwwwww 66'lık almam lazım dur iyice bir bakayım.


49971 post olmuş Okan abi aman ha 50000'i unutayım deme 😈
O
Old School ⭐ 19y
#180
66 TL diyor biletlere ufff yaaa maraton 350 TL awwwwww 66'lık almam lazım dur iyice bir bakayım.


Evet kale arkası fiyatı şimdiden almak en mantıklısı maç günüde 60 tl iniyordu sanırsam ama maç gününe kalmak mantıksız sonuçta derbi maçı 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: