Semih oyunda.. Güiza kenarda..
Semih oyunda.. Güiza kenarda..
Semih oyunda.. Güiza kenarda..
3-0 Lugano
Sağ kanattan Gökhan Gönül ortasını yaptı. Güiza penaltı noktası üzerinde topu Alex'in önüne bıraktı. Alex sağ ayağıyla yerden ve düzgün vurdu. Top Serdar'ın ulaşamayacağı köşeye gitti ve gol oldu!
Alex'in golünün animasyonu için tıklayın.
Lugano sarı kart görüyor.
56' Sarı kart İlhan'a!
Gökhan Gönül'e sarı kart çıktı..
Alex'e de sarı kart..
Crisitan'a da sarı kart!
Alex ve gol!! Yine Alex!
Alex'in 2. golünü izleyin.
Dos Santos kenarda, Roberto Carlos oyunda..
Mehmet Topuz kenarda.. Özer Hurmacı oyunda.
Semih oyunda.. Güiza kenarda..
3-0 Lugano Artık klasikleşmiş bir galibiyet gösterisi 😎
Crown: Bu akşam kötü gidişata bir son verileceğini düşünüyorum, ne kadar zorlayıcı bir maçta olsa en az 2 farkla alırız. Guiza oynamıyor çünkü...








- Resim Silinmiş.
Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃
- Resim Silinmiş.
Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃
- Resim Silinmiş.
Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃
bimbomu da yenersek olay erkenden biter ben bir biletix'e uzanayayım takım beni o maçta sahada görmek istiyor 8)
- Resim Silinmiş.
Var mı böyle birşey arkadaş yaaa 💃
bimbomu da yenersek olay erkenden biter ben bir biletix'e uzanayayım takım beni o maçta sahada görmek istiyor 8)
66 TL diyor biletlere ufff yaaa maraton 350 TL awwwwww 66'lık almam lazım dur iyice bir bakayım.
66 TL diyor biletlere ufff yaaa maraton 350 TL awwwwww 66'lık almam lazım dur iyice bir bakayım.
Log in to write a reply.
Log In