Icerige atla
Extraloob

Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]

· 652 Yanıt · 69K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 14 / 32
Yanıtlar
M
#261
Hakem maçı tarafsız yönetsin , en büyük duam o 🙄
U
#262
Cimbom ilk yarıyı 1-0 mağlup bitirir,2. yarıda 2 gol kaydeder.Sonuç olarak,2-1 kazanırız. 😜
U
#264
Cimbom ilk yarıyı 1-0 mağlup bitirir,2. yarıda 2 gol kaydeder.Sonuç olarak,2-1 kazanırız. :P

🤝 🤝 O rüyayı bende gördüm Brom^^ 😘


Rüyaların gerçek olacak 😜
M
#265
Rüyalar Tersi Çıkarmıs Bilmıyomusun 🎭 🍺


😈 😈
U
#266
Hurafe onlar hurafe 😈
M
#267
Birde rüyalar en fazla 7 saniye sürüyormuş. O 7 saniyede 2 gol atarsınız ; biz geri kalan 90 dakika 53 saniyede 70 gol atarız. 😈 😈
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#268
Gs'liler dolmuş buraya 😜
M
#269
sana demedim ki ?^^ 😈
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#270
Rüya müya ortalık karışacak bugün 😈
U
#271
Amma rüyaymış he.Göreceğiz işte kimin rüyasıymış kimin değilmiş 😜 .Şimdi konuşmanın anlamı yok 😈

Ama bütün fenevliler çok iddaalı konuşuyorlar,biraz sakin olun 😈
U
#272
Rüya müya ortalık karışacak bugün 😈


Böyle giderse çok pis kavga edeceğiz. 😈 😈
U
#273
Büyük Oynuyoruz bebişim :P


Valla onu bunu bilmem,çok pis tıkıcaz bu akşam 😈 🙄 💃 🤝
X
XER0 ⭐ 19y
#274
Kızıştı buraları 😜
P
Platiny ⭐ 17y
#275
galatasarayın kadıköy fobisini düşünürsek,bu müthiş atmosferimizle %90 galibiyet bizim bence maç skoru olarak 4-2 uygundur^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#276
Okan abi gelicek dolucak herkesin boynuna 2 tur ahahahah 😆
M
#277


hobaaaa 😆 😆
E
El Verano ⭐ 18y
#278
Maçın durumuna göre gece 1'den sonra stadtan fotoğraflar koyacağım. =)
O
Old School ⭐ 19y
#279
İlk golü bulursak maç farka gider bulmasak bile en az 2 farkla maçı alırız.Skor 4-1.
U
#280
Cimbom ilk yarıyı 1-0 mağlup bitirir,2. yarıda 2 gol kaydeder.Sonuç olarak,2-1 kazanırız. :P


İşte dediğim gibi gidiyor maç,tahminlerim çok iyidir. 👴

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: