Daum 1 golün üstüne yatın demezse her türlü akarız 🍺
Maç Odası! [Fenerbahçe 2 -Kayserispor 0]
· 652 Replies · 69K views 0 reading Pinned · Page 13 / 32
Replies
Ben maç esnasında burda olmayacağım biri burayı çekip çevirirse sevinirim. 💃
İlk golü biz bulursak risk almaya başlayacak olan gs zaten kontrolsüz hücum yapıyor. Defansif gücü rijkaard bu maçta da önemsemezse kontra ataklardan gs yi gafil avlarız.
Ben maç esnasında burda olmayacağım biri burayı çekip çevirirse sevinirim. 💃
Ben çekip çeviririm derdimde bende burada değilim, maç saatinde forum bomboş olur yüksek ihtimal 😁
Ben maç esnasında burda olmayacağım biri burayı çekip çevirirse sevinirim. 💃
Ben çekip çeviririm derdimde bende burada değilim, maç saatinde forum bomboş olur yüksek ihtimal 😁
O da doğru bro birkaç kişi kalır herhalde 🤝
BJK'li Birini Bul Bence Brom^^
Bu konuya başka takım taraftarları girmese daha iyi olur.Arşiv yapıyoruz xP
Hayır sadece bir günlük FB li Birini Bulman Zor olur dıye dusundum.
Demek istediğini anladım da maç saatinde forumda kimse olmayacağından buranın boş kalması pek bir sorun teşkil etmez diye düşünüyorum ^^
Maçı Yorumlayalım!Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.- Resim Silinmiş.FENERBAHÇE - Galatasaray
Stat: Şükrü Saraçoğlu Satadı
Saat: 20.00
Yayın: Lig TV
Hakem: Bünyamin Gezer
Yazarlarımızın Yorumları- Resim Silinmiş.
Fre3sTyLe: Çok büyük hakem hataları olmaz ise Kadıköyde olan olur ve kazanırız.
Crown: Daum 1 golün üstüne yatın demezse her türlü akarız.
Xplosive: İlk golü biz bulursak risk almaya başlayacak olan gs zaten kontrolsüz hücum yapıyor. Defansif gücü rijkaard bu maçta da önemsemezse kontra ataklardan gs yi gafil avlarız.- Resim Silinmiş.
BurakK*:Bence İlk 20-25 dakika içerisinde saldırmalıyız cunku o atmosfer falan gslilerin başını döndürüceğine eminim.Zaten o dakikar arasında 1 gol olursa ucar gıderızMaç Anlatımı
2-2 😜
Maçı Yorumlayalım!Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.- Resim Silinmiş.FENERBAHÇE - Galatasaray
Stat: Şükrü Saraçoğlu Satadı
Saat: 20.00
Yayın: Lig TV
Hakem: Bünyamin Gezer
Yazarlarımızın Yorumları- Resim Silinmiş.
Fre3sTyLe: Çok büyük hakem hataları olmaz ise Kadıköyde olan olur ve kazanırız.
Crown: Daum 1 golün üstüne yatın demezse her türlü akarız.
Xplosive: İlk golü biz bulursak risk almaya başlayacak olan gs zaten kontrolsüz hücum yapıyor. Defansif gücü rijkaard bu maçta da önemsemezse kontra ataklardan gs yi gafil avlarız.- Resim Silinmiş.
XERO: 2-2- Resim Silinmiş.
BurakK*:Bence İlk 20-25 dakika içerisinde saldırmalıyız cunku o atmosfer falan gslilerin başını döndürüceğine eminim.Zaten o dakikar arasında 1 gol olursa ucar gıderızMaç Anlatımı
Dur çok kısa oldu 😆
Fenerbahçenin erkenden 2 tane gol bulabileceğini, galatasarayın da 2. yarıda skoru dengeleyeceğini düşünüyorum.
Fenerbahçenin erkenden 2 tane gol bulabileceğini, galatasarayın da 2. yarıda skoru dengeleyeceğini düşünüyorum.
Bu maç 3-1 fenerbahçenin galibiyeti ile bitecek, bizim Şükrü Saraçoğlunda Feneri yenme ihtimalimiz çok az...
Bu maç 3-1 fenerbahçenin galibiyeti ile bitecek, bizim Şükrü Saraçoğlunda Feneri yenme ihtimalimiz çok az...
Bir cimbomludan beklenmicek sözler bursada nerde izlicen macı ?
Ben kültürparka gitcem 😈
Bu Maçı Fenerbahçe'li Taraftarlar Çok Küçümsüyorlar.En Az 3 Farkdan Bahsediyorlar.Ama Bugün Galatasaray Beklenenin Dışında Pozitif Yönde Bir Futbol Sergileyecekler.. 2-1 veya 3-1 Alırız Diyorum.
Special thx to Flexi M
MrCrossover
⭐ 17y
Gönlüm Fener'den yanadır fakat ; Galatasaray çok çok sağlam.
5 Yersek şaşmam, fakat dediğim gibi ; Gönlüm Fener'den yanadır.
5 Yersek şaşmam, fakat dediğim gibi ; Gönlüm Fener'den yanadır.
Geçen sene Galatasaray herkese 3'er 3'er salladığı zamanlar yine Kadıköy'e geldi.Favori kesinlikle Galatasaray'dı.Fakat Fenerbahçe 4-1 kere maşallah dedirtti 😜
türkiyede 2 maç vardır ve 2 takım vardır biri fener biri cimbom diğerleri süsdür.Ve bu 2 maçın tek galibide fenerdir.
Maçı Yorumlayalım!Fenerbahçemizin oynadığı son maç hakkındaki yorumlarınızı buraya yazınız.Maç anında açık olacaktır.- Resim Silinmiş.FENERBAHÇE - Galatasaray
Stat: Şükrü Saraçoğlu Satadı
Saat: 20.00
Yayın: Lig TV
Hakem: Bünyamin Gezer
Yazarlarımızın Yorumları- Resim Silinmiş.
Fre3sTyLe: Çok büyük hakem hataları olmaz ise Kadıköyde olan olur ve kazanırız.
Crown: Daum 1 golün üstüne yatın demezse her türlü akarız.
Xplosive: İlk golü biz bulursak risk almaya başlayacak olan gs zaten kontrolsüz hücum yapıyor. Defansif gücü rijkaard bu maçta da önemsemezse kontra ataklardan gs yi gafil avlarız.- Resim Silinmiş.
XERO: Fenerbahçenin erkenden 2 tane gol bulabileceğini, galatasarayın da 2. yarıda skoru dengeleyeceğini düşünüyorum.
Rhea: Bu maç 3-1 fenerbahçenin galibiyeti ile bitecek, bizim Şükrü Saraçoğlunda Feneri yenme ihtimalimiz çok az...- Resim Silinmiş.
BurakK*:Bence İlk 20-25 dakika içerisinde saldırmalıyız cunku o atmosfer falan gslilerin başını döndürüceğine eminim.Zaten o dakikar arasında 1 gol olursa ucar gıderız- Resim Silinmiş.
Spyware.: Bu Maçı Fenerbahçe'li Taraftarlar Çok Küçümsüyorlar.En Az 3 Farkdan Bahsediyorlar.Ama Bugün Galatasaray Beklenenin Dışında Pozitif Yönde Bir Futbol Sergileyecekler.. 2-1 veya 3-1 Alırız Diyorum.
aLper#24: Gönlüm Fener'den yanadır fakat ; Galatasaray çok çok sağlam.5 Yersek şaşmam, fakat dediğim gibi ; Gönlüm Fener'den yanadır.Maç Anlatımı
5 saat 42 dk 💃
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Bu Maçı Fenerbahçe'li Taraftarlar Çok Küçümsüyorlar.En Az 3 Farkdan Bahsediyorlar.Ama Bugün Galatasaray Beklenenin Dışında Pozitif Yönde Bir Futbol Sergileyecekler.. 2-1 veya 3-1 Alırız Diyorum.
🤝 🤝
Log in to write a reply.
Log In



