Yarın çıkacakmış. Yani bugün çıkacak.
Lucky'i kaybettik.
· 75 Replies · 3.7K views 0 reading · Page 4 / 4
Replies
geçmiş olsun
İçim fena oldu.....
Gerçekten başın saolsun,bir hayvanın arkadaslığını iyi bilirim,acın eminim büyüktür.
Gerçekten başın saolsun,bir hayvanın arkadaslığını iyi bilirim,acın eminim büyüktür.
Sağ olun arkadaşlar.
gerçekten çok üzüldüm benimde bi papağanım var bi şey olsa düşünemıyorum halimi çogu insandan daha değerli benim için
çok çok geçmiş olsun 😞
çok çok geçmiş olsun 😞
ee sonuç ne nasıl ölmüş çok merak ediyorum :S bizimde burda bi bunak var oda mahallenin kedilerini zehirliyor hep :S
geçmiş olsun çok büyük acı çekiyosundur şuan :S
Geçmiş Olsun. 😢
İyi dilekleriniz için çok sağolun arkadaşlar. Bugün gittim veterinere, Veteriner fakültesine yollamışlar, yarın gelip alabilirsiniz sonuçları dedi. 2 Gündür sonuç için bekliyorum. Bakalım yarın çıkacak mı?
[
[Zombie Hustle]
⭐ 18y
Otopsi sonucunu bugün aldık, ölüm sebebi kalp krizi imiş.
"]Otopsi sonucunu bugün aldık, ölüm sebebi kalp krizi imiş.
😢 Tekrar geçmiş olsun..
Benimde köreğim vardı(Kartopu). Sokak köpekleri parçalamış... Çocuktum daha... Nasıl üzüldüm anlatamam.. Boşlukta hissettim kendimi... Sinirlenemedim bile o itlere... Geçmiş olsun...
@Black Rain
...
@Black Rain
...
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
"]Otopsi sonucunu bugün aldık, ölüm sebebi kalp krizi imiş.
çok üzüldüm ama zehirlenmemiş olmasına da sevindim diyebilirm, çünkü insanlar sevdiklerini kaybedince bazen kötü şeyler yapabiliyorlar .
T
Tarantella
⭐ 19y
bir laf vardır bilir misiniz ?
"insanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum" diye...
köpekler ve kediler..insanın şüphesiz hayattaki en büyük dostları.
ben hayvanları sevmeyen adamı sevmem mesela.
şimdi bi bakalım..
kedi ve köpekler..
-evcil hayvanlardır..size ne yapmanız gerektigini söylemez,azarlamaz..tek ihtiyacı sevgidir.
-sizi asla aldatmaz..sadakatlidir..gerekirse evinizin yolunu 1km öteden bulur.sahibine o denli düşkündür.
-insanın stresini büyük ölçüde alırlar..sevimlilikleriyle..
-iyi bir dinleyicidirler..günümüz dünyasında içinizi kimseye dökemezsiniz,arkadaşlarınıza güvenemezsiniz..evcil hayvanınız ne güne duruyor ?
-asla arkanızdan konuşmazlar..hatta bırak arkanızdan konuşmayı,sizin hakkınızda en ufak kötü birşey bile söylemezler..
-eger benim kedim gibiyse ben kapının zilini çaldıgım anda kapıya koşar.."elleri olsa kapıyı bana açacak" dedirtir size..
ve sizi karşılar..sizi karşılıksız seven ailenizden sonraki tek varlıktır evcil hayvanlarınız..
acını paylaşıyorum dostum..köpeginin vefatı için gerçekten üzüldüm.çok da gençmiş daha..başın sagolsun.
"insanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum" diye...
köpekler ve kediler..insanın şüphesiz hayattaki en büyük dostları.
ben hayvanları sevmeyen adamı sevmem mesela.
şimdi bi bakalım..
kedi ve köpekler..
-evcil hayvanlardır..size ne yapmanız gerektigini söylemez,azarlamaz..tek ihtiyacı sevgidir.
-sizi asla aldatmaz..sadakatlidir..gerekirse evinizin yolunu 1km öteden bulur.sahibine o denli düşkündür.
-insanın stresini büyük ölçüde alırlar..sevimlilikleriyle..
-iyi bir dinleyicidirler..günümüz dünyasında içinizi kimseye dökemezsiniz,arkadaşlarınıza güvenemezsiniz..evcil hayvanınız ne güne duruyor ?
-asla arkanızdan konuşmazlar..hatta bırak arkanızdan konuşmayı,sizin hakkınızda en ufak kötü birşey bile söylemezler..
-eger benim kedim gibiyse ben kapının zilini çaldıgım anda kapıya koşar.."elleri olsa kapıyı bana açacak" dedirtir size..
ve sizi karşılar..sizi karşılıksız seven ailenizden sonraki tek varlıktır evcil hayvanlarınız..
acını paylaşıyorum dostum..köpeginin vefatı için gerçekten üzüldüm.çok da gençmiş daha..başın sagolsun.
geçmiş olsun kardeşim acını paylaşıyorum
Log in to write a reply.
Log In