başın sağolsun dostum 😞
Lucky'i kaybettik.
· 75 Replies · 3.7K views 0 reading · Page 3 / 4
Replies
Teşekkürler, sizler sağ olun.
çok geçmiş olsun nasıl bişey olduğunu ii bilirim bnim eski kedim gözümün onunde servisin ltında kalmıştı hemde dhaa 9 yaşındaydım dehşet pisikolojim bozulmuştu 😢
geçmiş olsun tekrar 😞
geçmiş olsun tekrar 😞
Sen sağol.
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
Gerçekten çok üzüldüm, geçmiş olsun. fakat bende onun kanını alcam falan yazmışsın, lütfen saçmalama , pişman olacağın kararlar verme, 50 kere düşün sonra ne yapacaksan yap.
İyi dileklerin için teşekkür ederim.
Eğer yarınki otopsi sonucunda eğer zehirlenme yazarsa, evet gerçekten yapacağım.
Şakamda yok.
Eğer yarınki otopsi sonucunda eğer zehirlenme yazarsa, evet gerçekten yapacağım.
Şakamda yok.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Başın sağolsun insan çok fena alışıyor, çok kötü olmuştur.
Teşekkür ederim. Sağ ol.
Evet çok zor olacak benim için alışmak.
Kavga ettiğim, konuştuğum, oyun oynadığım, dolaştığım. En yakın arkadaşımı kaybettim ben.
Evet çok zor olacak benim için alışmak.
Kavga ettiğim, konuştuğum, oyun oynadığım, dolaştığım. En yakın arkadaşımı kaybettim ben.
çok geçmiş olsun
yapacağın hiç birşey onu geri getirmez
duygularını anlıyorum benimde köpeğimi(golden retriever)insan dışı bi varlık olan mahalle bakkalı arabasıyla bilerek öldürmüştü
bende onun bakkalını ve arabasını kullanılmayacak hale getirdim ne oldu mahkeme mahkeme dolaştım hiç birşey olmadı ha bire ertelediler
yani anlayacağın kendine zarar vericek birşey yapma
yapacağın hiç birşey onu geri getirmez
duygularını anlıyorum benimde köpeğimi(golden retriever)insan dışı bi varlık olan mahalle bakkalı arabasıyla bilerek öldürmüştü
bende onun bakkalını ve arabasını kullanılmayacak hale getirdim ne oldu mahkeme mahkeme dolaştım hiç birşey olmadı ha bire ertelediler
yani anlayacağın kendine zarar vericek birşey yapma
Beni en iyi sen anlayabilirsin.
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim.
benimde bir kopegım vardı sonra benım yanımdayken oldu cunku sokakta 2 kopek rambo(kopegımın adı) ya saldırdılar benı korumak ıcın oda saldırınca bogdular onu bende yıkık ınsaata cıkıp tas attım ama ısabetlı degıldı 😞 cok uzucudur helekı elınızden bırsey yapamazken gozlerınızın onunde can vermesı
S
StarkDrache
⭐ 19y
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.
Çok ama çok ağır konuşuyorsun... Ben hatamın farkına vardım ve herkesten özür dilerim olayı hala büyütüyorsun...
Ne Oldu Ki? 😐 İstemeden Üzdüysem Özür Dilerim Ama Anlayamadım Arkadaşım :?
bence morga götürülürkenki fotoları kaldır veya +13 yaz
çok büyük Geçmiş Olsun benimde köpeğim var gerçekten en iyi dostunuzdan daha iyi bi dost oluyolar geçmiş olsun 😞
çok büyük Geçmiş Olsun benimde köpeğim var gerçekten en iyi dostunuzdan daha iyi bi dost oluyolar geçmiş olsun 😞
Teşekkürler. Sen sağ ol.
R
Rock'nRolla
⭐ 19y
Benm de bir köpeğim var uzun zamandır beraberiz .Top oynarız ederiz, çok severim köpeğimi ama artık yaşlandı. Ben de böyle bir durumda kalmak istemiyorm. Ama istesemde istemesem de onla bir süre sonra ne top oynayabilcem ne de aileme sinirlendiğimde yanına oturup onu okşayabilceğim.!!! 😞 😞
B
BlackMarshall
⭐ 19y
arkadaşım büyük geçmiş olsun.Evcil hayvanları beslemek çok güzel fakat başlarına bişey geldınmı 1 hafta yeme işmeden üzüntü ve kahroluyorsun.Ama zamanla unutursun sıkma canını.Son bir hatırlatma.Komşun zehirlemişse eğer luckynı o en büyük günaha girmiş bulunuyor.Allah katında cezasını bulur.Lucky zaten hesap soracaktır.Eğer sen o yaşlı adama bişey yaparsan sende büyük günaha girersin.Zaten bunamıştır.Aklı başında olan [insan] diyebıldıklerımız yapmaz böyle bişey 😞
Sağ olun arkadaşlar...
Gecmiş Olsun
Sağ ol
Kayra bugün öğrenecektin nasıl ölmüş falan; öğrenemedin mi? 🤔
Log in to write a reply.
Log In