blackrain evcil hayvan beslemediği için bu tür olayları anlamaz.
Lucky'i kaybettik.
· 75 Replies · 3.7K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
blackrain hayvan beslemediği için bu tür olayları anlamaz.
Göreviniz yangına körükle gidip olay çıkarmak değil , olayı yatıştırıp ortalığı sakinleştirmek . Gerekli kişiler tarafından gerekli uyarılar yapıldı zaten , uzatmanın anlamı yok ❗
Tamam Sustum.
Lütfen kavga çıkmasın, ben sadece acımı paylaşmak istiyorum.
Blackrain'in yaptığını zaten tasvip etmiyorum, gerçek hayattan arkadaşım olmasına rağmen.
Bu saatten sonra arkadaşım değil orası ayrı.
Blackrain'in yaptığını zaten tasvip etmiyorum, gerçek hayattan arkadaşım olmasına rağmen.
Bu saatten sonra arkadaşım değil orası ayrı.
arkadaslar yakıcı değil yapıcı olun suan hiçbirimiz onun acısını hissedemeyiz empati kurarak düşünüp mantıklı cevaplar verin lütfen...
Sağolasın moonlife
of offf kendimden bir parça kopmuş kadar üzüldüm sen nasıl dayanıyorsun bu duruma çok geçmiş olsun çok da ciciymiş 😞
Geçmiş olsun... :((
S
StarkDrache
⭐ 19y
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.
Otopsiye gönderdik yarın belli olacak. Lucky'i gezdirirken iki kere kustu, sonra da yere yığılıp öldü. Eğer zehirlendiyse yarın bende komşuyu öldüreceğim, yemin ederim. Çünkü o şerefsizden başka kimse yapmaz bunu sitede. O zaten bizi mahkemeye de vermişti köpek yüzünden, Kaybetti. İt herif!
O Komşular yiyip bitirio insanı sanki onlara bir zararı oluyoda. :evil: :evil:
Geçmiş olsun Kayra 😞
Sağolun arkadaşlar, sizler olmasanız.
Birde arkadaş diye geçinip, blackrain gibi takılanlar var.
Çok sağolun...
Birde arkadaş diye geçinip, blackrain gibi takılanlar var.
Çok sağolun...
Sağolun arkadaşlar, sizler olmasanız.
Birde arkadaş diye geçinip, blackrain gibi takılanlar var.
Çok sağolun...
np kardesim biz bir aileyiz simdi yardımına kosmıcazda ne zaman kosucaz 😘
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.
+1
B
Black Rain
⭐ 19y
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.
Çok ama çok ağır konuşuyorsun... Ben hatamın farkına vardım ve herkesten özür dilerim olayı hala büyütüyorsun...
Sağolun.
Teşekkürler...
DN: Adamı dövsem elimde kalacak yaşlı birşey zaten. İmam. Hele bir sabah olsun, saat 9 da gideceğim zaten veterinere. Umarım zehirlenmiştir de. O adam da yiyecek kafasına levyeyi.
"adli" yolları tercih etmek eniyisi olacaktır. Şu an o sinir sana zarardan başka birşey vermeyecek.
(Tekrar geçmiş olsun)
Çok geçmiş olsun kardeşim.
Geçmiş olsun
Sağ olun.
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Başın sağolsun. :l
Log in to write a reply.
Log In