Icerige atla
Extraloob

Lucky'i kaybettik.

· 75 Replies · 3.7K views · Page 2 / 4
Replies
U
Uykucu ⭐ 19y
#21
blackrain evcil hayvan beslemediği için bu tür olayları anlamaz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
blackrain hayvan beslemediği için bu tür olayları anlamaz.


Göreviniz yangına körükle gidip olay çıkarmak değil , olayı yatıştırıp ortalığı sakinleştirmek . Gerekli kişiler tarafından gerekli uyarılar yapıldı zaten , uzatmanın anlamı yok ❗
U
Uykucu ⭐ 19y
#23
Tamam Sustum.
K
Kanya OP ⭐ 18y
#24
Lütfen kavga çıkmasın, ben sadece acımı paylaşmak istiyorum.
Blackrain'in yaptığını zaten tasvip etmiyorum, gerçek hayattan arkadaşım olmasına rağmen.
Bu saatten sonra arkadaşım değil orası ayrı.
M
MoonLife ⭐ 19y
#25
arkadaslar yakıcı değil yapıcı olun suan hiçbirimiz onun acısını hissedemeyiz empati kurarak düşünüp mantıklı cevaplar verin lütfen...
K
Kanya OP ⭐ 18y
#26
Sağolasın moonlife
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
of offf kendimden bir parça kopmuş kadar üzüldüm sen nasıl dayanıyorsun bu duruma çok geçmiş olsun çok da ciciymiş 😞
X
XER0 ⭐ 19y
#28
Geçmiş olsun... :((
S
#29
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.
R
Redefine ⭐ 19y
#30

Otopsiye gönderdik yarın belli olacak. Lucky'i gezdirirken iki kere kustu, sonra da yere yığılıp öldü. Eğer zehirlendiyse yarın bende komşuyu öldüreceğim, yemin ederim. Çünkü o şerefsizden başka kimse yapmaz bunu sitede. O zaten bizi mahkemeye de vermişti köpek yüzünden, Kaybetti. İt herif!


O Komşular yiyip bitirio insanı sanki onlara bir zararı oluyoda. :evil: :evil:

Geçmiş olsun Kayra 😞
K
Kanya OP ⭐ 18y
#31
Sağolun arkadaşlar, sizler olmasanız.
Birde arkadaş diye geçinip, blackrain gibi takılanlar var.
Çok sağolun...
M
MoonLife ⭐ 19y
#32
Sağolun arkadaşlar, sizler olmasanız.
Birde arkadaş diye geçinip, blackrain gibi takılanlar var.
Çok sağolun...

np kardesim biz bir aileyiz simdi yardımına kosmıcazda ne zaman kosucaz 😘
X
XER0 ⭐ 19y
#33
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.


+1
B
Black Rain ⭐ 19y
#34
Geçmiş Olsun. Evde Kendisinden Başka Canlı Beslemeyenler Anlaymaz Kardeşim.

Çok ama çok ağır konuşuyorsun... Ben hatamın farkına vardım ve herkesten özür dilerim olayı hala büyütüyorsun...
K
Kanya OP ⭐ 18y
#35
Sağolun.
X
XER0 ⭐ 19y
#36
Teşekkürler...

DN: Adamı dövsem elimde kalacak yaşlı birşey zaten. İmam. Hele bir sabah olsun, saat 9 da gideceğim zaten veterinere. Umarım zehirlenmiştir de. O adam da yiyecek kafasına levyeyi.


"adli" yolları tercih etmek eniyisi olacaktır. Şu an o sinir sana zarardan başka birşey vermeyecek.

(Tekrar geçmiş olsun)
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#37
Çok geçmiş olsun kardeşim.
L
Leet1 ⭐ 19y
#38
Geçmiş olsun
K
Kanya OP ⭐ 18y
#39
Sağ olun.
O
#40
Başın sağolsun. :l

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: