Icerige atla
Extraloob

lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor

· 172 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 8 / 9
Yanıtlar
P
pfffffff ⭐ 19y
#141
ben bu adamlara pek güvenmiyorum açıkcası
ama konu için teşekkürler
W
#142
Bu Bottan ne Köy olur ne kasaba Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn extrabeer extrabeer popcorn popcorn
O
oOKingOo ⭐ 19y
#143

Bu Bottan ne Köy olur ne kasaba Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn extrabeer extrabeer popcorn popcorn


Cok doğru söylüon hiç bişi olmaz Very Happy
H
hssss ⭐ 19y
#144
biseye benzemiyor bu bot
B
berkozalp ⭐ 19y
#145
Ve Sonuç.........

Bu botun serverları kapalı belki başka zamana ozaman daha ayrıntılı bi biçimde konu açarsınız sevinirim ... yinede böyle bi bot gelecek ondan dolayı çok mutlu ve umutluyuz ama ozamana kadar araştırma yapmak lazım... ben araştırma yapılmamış demiyorum ama denenmemiş ve virüs taraması bile daha sonra yapıldı bence daha hazırlıklı olmalısın!!!


İnşallah olur
M
#146
Ben botu indirdim ama görev menüsü ne oluo ve options u bulamadım
lütfen msn ekle [email protected]
B
Braunx ⭐ 19y
#147
bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis

bosuna beklemeyelim
A
axeman ⭐ 19y
#148

bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis

bosuna beklemeyelim


arkadaş eminmisin o yazıyı aldığın yerin linkini ver bizde okuyalım yanlış anlama emin olmak için boşu umut bağlmayalım buna yoksa elle kasmaya dewam edecem
M
mumya307 ⭐ 19y
#149


bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis

bosuna beklemeyelim


arkadaş eminmisin o yazıyı aldığın yerin linkini ver bizde okuyalım yanlış anlama emin olmak için boşu umut bağlmayalım buna yoksa elle kasmaya dewam edecem


evt bende gördüm boşuna beklemeyin havamızı aldık kısacası
S
SaSuKe ⭐ 19y
#150
tşkler sanırım tup tan alıntı yazılar extraokk
D
Dark_Lord_ ⭐ 19y
#151
Belki de bu heriflerde bot mot yok gırgır geçiyorlar Razz İyi bir bot bekliyordum fakat sonuç 0.
Neymiş botu arkadaşlarına vercekmiş Razz
Bu adamlar güvenilir değil , ve bana kalırsa bot mot yapacakları da yok , fasa fiso.Yaparsalar da tbot oldugu sürece 7vionu kullanmam artık , her ne kadar ilk başlarda olumlu düşünsem de...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#152
Artık Konu Silinebilir Heralde?

Çünkü Onlarda Silmişler !
K
#153
yakalanma riski ne
D
Dark_Lord_ ⭐ 19y
#154
7vion mevın Vion falan kalmamıştır arkadaşlar , 3cho paylaşımını yapmayacagını söyledi.Gerçi ben onların bot çıkardıgına da inanmıyorum artık.Sözde guilda arkadaşlarıyla paylaşacakmış sadece.
A
axeman ⭐ 19y
#155
gördüm gördüm demeyin arkadaşlar link verin bizede gösterin nerde dmiş ben bulmadımda Question
H
#156
ya şu clienti sendpaceden versen ayrıca eline sağlık çok guzel olmuş
H
#157
ya kardeşim her şey tamam da sağ tıklıyorum option dıye bır şey bulamıyorum bı yardım etsen
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#158
options yok login var ona tıklayacan
B
basayew ⭐ 19y
#159
options a girebilmen için
başlat->programlar->7vion->account manager
dedigin zaman açılıyor .
ama bende bi sorun veriyor çözemedim


bu soruna devam deyince o kullanıcı adı ve şifre menüsü açılıyor.
ama bu seferde oraya hangi kullanıcı adı ve şifre yazacam bulamaım.
foruma üye olurkenki kullanıcı adı ve şifreyimi yazacaz.
hadi tamam bişiler yazdık ve login dedik diyelim.

tekrar aynı hatayı veriyor ve hiç bişi olmuyor.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: