ben bu adamlara pek güvenmiyorum açıkcası
ama konu için teşekkürler
lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor
· 172 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 8 / 9
Yanıtlar
W
WildWildWest
⭐ 19y
Bu Bottan ne Köy olur ne kasaba Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn extrabeer extrabeer popcorn popcorn
popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn extrabeer extrabeer popcorn popcorn
Bu Bottan ne Köy olur ne kasaba Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn popcorn extrabeer extrabeer popcorn popcorn
Cok doğru söylüon hiç bişi olmaz Very Happy
biseye benzemiyor bu bot
Ve Sonuç.........
Bu botun serverları kapalı belki başka zamana ozaman daha ayrıntılı bi biçimde konu açarsınız sevinirim ... yinede böyle bi bot gelecek ondan dolayı çok mutlu ve umutluyuz ama ozamana kadar araştırma yapmak lazım... ben araştırma yapılmamış demiyorum ama denenmemiş ve virüs taraması bile daha sonra yapıldı bence daha hazırlıklı olmalısın!!!
İnşallah olur
Bu botun serverları kapalı belki başka zamana ozaman daha ayrıntılı bi biçimde konu açarsınız sevinirim ... yinede böyle bi bot gelecek ondan dolayı çok mutlu ve umutluyuz ama ozamana kadar araştırma yapmak lazım... ben araştırma yapılmamış demiyorum ama denenmemiş ve virüs taraması bile daha sonra yapıldı bence daha hazırlıklı olmalısın!!!
İnşallah olur
M
madmaster_36
⭐ 19y
Ben botu indirdim ama görev menüsü ne oluo ve options u bulamadım
lütfen msn ekle [email protected]
lütfen msn ekle [email protected]
bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis
bosuna beklemeyelim
bosuna beklemeyelim
bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis
bosuna beklemeyelim
arkadaş eminmisin o yazıyı aldığın yerin linkini ver bizde okuyalım yanlış anlama emin olmak için boşu umut bağlmayalım buna yoksa elle kasmaya dewam edecem
bot gelmiycek adam sitede aciklama yapmis ama silmisler o aciklamayida ing. yazmislar tek anlayabildigim bu botu artik arkadaslarim guildim ve sevdigim insanlara vericem demis
bosuna beklemeyelim
arkadaş eminmisin o yazıyı aldığın yerin linkini ver bizde okuyalım yanlış anlama emin olmak için boşu umut bağlmayalım buna yoksa elle kasmaya dewam edecem
evt bende gördüm boşuna beklemeyin havamızı aldık kısacası
tşkler sanırım tup tan alıntı yazılar extraokk
D
Dark_Lord_
⭐ 19y
Belki de bu heriflerde bot mot yok gırgır geçiyorlar Razz İyi bir bot bekliyordum fakat sonuç 0.
Neymiş botu arkadaşlarına vercekmiş Razz
Bu adamlar güvenilir değil , ve bana kalırsa bot mot yapacakları da yok , fasa fiso.Yaparsalar da tbot oldugu sürece 7vionu kullanmam artık , her ne kadar ilk başlarda olumlu düşünsem de...
Neymiş botu arkadaşlarına vercekmiş Razz
Bu adamlar güvenilir değil , ve bana kalırsa bot mot yapacakları da yok , fasa fiso.Yaparsalar da tbot oldugu sürece 7vionu kullanmam artık , her ne kadar ilk başlarda olumlu düşünsem de...
Artık Konu Silinebilir Heralde?
Çünkü Onlarda Silmişler !
Çünkü Onlarda Silmişler !
K
killer_loop
⭐ 19y
yakalanma riski ne
D
Dark_Lord_
⭐ 19y
7vion mevın Vion falan kalmamıştır arkadaşlar , 3cho paylaşımını yapmayacagını söyledi.Gerçi ben onların bot çıkardıgına da inanmıyorum artık.Sözde guilda arkadaşlarıyla paylaşacakmış sadece.
gördüm gördüm demeyin arkadaşlar link verin bizede gösterin nerde dmiş ben bulmadımda Question
H
herkul46100
⭐ 19y
ya şu clienti sendpaceden versen ayrıca eline sağlık çok guzel olmuş
H
herkul46100
⭐ 19y
ya kardeşim her şey tamam da sağ tıklıyorum option dıye bır şey bulamıyorum bı yardım etsen
options yok login var ona tıklayacan
options a girebilmen için
başlat->programlar->7vion->account manager
dedigin zaman açılıyor .
ama bende bi sorun veriyor çözemedim

bu soruna devam deyince o kullanıcı adı ve şifre menüsü açılıyor.
ama bu seferde oraya hangi kullanıcı adı ve şifre yazacam bulamaım.
foruma üye olurkenki kullanıcı adı ve şifreyimi yazacaz.
hadi tamam bişiler yazdık ve login dedik diyelim.
tekrar aynı hatayı veriyor ve hiç bişi olmuyor.
başlat->programlar->7vion->account manager
dedigin zaman açılıyor .
ama bende bi sorun veriyor çözemedim
bu soruna devam deyince o kullanıcı adı ve şifre menüsü açılıyor.
ama bu seferde oraya hangi kullanıcı adı ve şifre yazacam bulamaım.
foruma üye olurkenki kullanıcı adı ve şifreyimi yazacaz.
hadi tamam bişiler yazdık ve login dedik diyelim.
tekrar aynı hatayı veriyor ve hiç bişi olmuyor.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap