Icerige atla
Extraloob

lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor

· 172 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 7 / 9
Yanıtlar
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#121
evet çok doğru
S
#122
Şuan için İşler Karışık Gibi Gözüküyor Resmi sitesindede bir çok kişi şuan çalıştıramadı !
Çalışmaya başlayınca Birisi Ss'li Anlatım yapar Artık Twisted Evil
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#123
Bu Botta Fos Çıktı Anlayacağınız Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
3
3nToX ⭐ 19y
#124

evet ben de de Auto Training Çıkmadı Confused Confused

bot seerverlerı yokki kardeşim nasıl çıkçak Twisted Evil
R
renklibere ⭐ 19y
#125
sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#126

sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar

Exit Diyecen
R
renklibere ⭐ 19y
#127


sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar

Exit Diyecen



öyle yapıyorum zaten ama bu seferde program çalışmıyor hata veriyor
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#128



sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar

Exit Diyecen



öyle yapıyorum zaten ama bu seferde program çalışmıyor hata veriyor

Sorun Sende O Zaman Bütün Herkez Öyle Yüklemiştir Çünkü Ben Öyle Yükledim Program Çalışıyor !
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#129
Framework 2 . 0 yüklü mü?
K
#130
BeyLer Bot Nezaman GeLecek veya geLdiyse Linkini Verirmisinis Şimdiden TeşekkürLer EMEYE SAYGI
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#131

BeyLer Bot Nezaman GeLecek veya geLdiyse Linkini Verirmisinis Şimdiden TeşekkürLer EMEYE SAYGI

Töbe Töbe Confused Confused

Linkler Verilmiş Görmüyor Musun ?
K
#132
Pardon Aga Görmedim Laughing
A
AY_YILDIZ ⭐ 19y
#133
botu çalıştıran varmı Question
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#134
Bot Serverları şu an kapalı Wink
D
DnA ⭐ 19y
#135
botun güveniliriğinden emin misiniz goruslerı almak açısından soruyorum Wink
P
Police ⭐ 19y
#136
ya register olamıyorum bi hata veriyor bu ya
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#137
ne hatası Question
P
Police ⭐ 19y
#138


Bot Hesabı almak için aşağıdakileri uygulayınız.
7Vion'u çalıştırın. Çalıştırdığınızda Görev Çubuğu'nda [3] simgesi çıkacaktır.
Ona sağ tıklayın ve Options'tan Register'ı seçin.
Resimdeki pencere karşınıza çıkacak.



lütfen bu yazılan bölgeninde ss sini vereb ilirmisiniz???
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#139
orada register diye bi şey yok
ben zaten onu kendim yazmadım kendi sitesinde yazıyo
ama sen yükledikten sonra sağ alttakinden logine bas Wink
A
angela ⭐ 19y
#140
ya ben siteye bir türlü üye olamadım login user name a ne yazcaz --- display name ne yazcaz??? ve ayrıca oyundaki acc ve pw mizi nereye yazcaz???? pls yardım edin Crying or Very sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: