evet çok doğru
lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor
· 172 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 9
Yanıtlar
S
StarkDrache
⭐ 19y
Şuan için İşler Karışık Gibi Gözüküyor Resmi sitesindede bir çok kişi şuan çalıştıramadı !
Çalışmaya başlayınca Birisi Ss'li Anlatım yapar Artık Twisted Evil
Çalışmaya başlayınca Birisi Ss'li Anlatım yapar Artık Twisted Evil
Bu Botta Fos Çıktı Anlayacağınız Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
evet ben de de Auto Training Çıkmadı Confused Confused
bot seerverlerı yokki kardeşim nasıl çıkçak Twisted Evil
R
renklibere
⭐ 19y
sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar
sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar
Exit Diyecen
R
renklibere
⭐ 19y
sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar
Exit Diyecen
öyle yapıyorum zaten ama bu seferde program çalışmıyor hata veriyor
sanırım bot çalışmıyor ama ben bunu görmeden once indirdim şimdi 7vion kurmaya çalışıyorum programı açıyorum herşey güsel next next next ama en son next ibaresi silik yanı kurma işlemini sonlandıramıyorum sebebi ne olabilir arkadaşlar
Exit Diyecen
öyle yapıyorum zaten ama bu seferde program çalışmıyor hata veriyor
Sorun Sende O Zaman Bütün Herkez Öyle Yüklemiştir Çünkü Ben Öyle Yükledim Program Çalışıyor !
Framework 2 . 0 yüklü mü?
K
KiLLeR_TurK
⭐ 19y
BeyLer Bot Nezaman GeLecek veya geLdiyse Linkini Verirmisinis Şimdiden TeşekkürLer EMEYE SAYGI
BeyLer Bot Nezaman GeLecek veya geLdiyse Linkini Verirmisinis Şimdiden TeşekkürLer EMEYE SAYGI
Töbe Töbe Confused Confused
Linkler Verilmiş Görmüyor Musun ?
K
KiLLeR_TurK
⭐ 19y
Pardon Aga Görmedim Laughing
botu çalıştıran varmı Question
Bot Serverları şu an kapalı Wink
botun güveniliriğinden emin misiniz goruslerı almak açısından soruyorum Wink
ya register olamıyorum bi hata veriyor bu ya
ne hatası Question
Bot Hesabı almak için aşağıdakileri uygulayınız.
7Vion'u çalıştırın. Çalıştırdığınızda Görev Çubuğu'nda [3] simgesi çıkacaktır.
Ona sağ tıklayın ve Options'tan Register'ı seçin.
Resimdeki pencere karşınıza çıkacak.
lütfen bu yazılan bölgeninde ss sini vereb ilirmisiniz???
orada register diye bi şey yok
ben zaten onu kendim yazmadım kendi sitesinde yazıyo
ama sen yükledikten sonra sağ alttakinden logine bas Wink
ben zaten onu kendim yazmadım kendi sitesinde yazıyo
ama sen yükledikten sonra sağ alttakinden logine bas Wink
ya ben siteye bir türlü üye olamadım login user name a ne yazcaz --- display name ne yazcaz??? ve ayrıca oyundaki acc ve pw mizi nereye yazcaz???? pls yardım edin Crying or Very sad
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap