Icerige atla
Extraloob

lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor

· 172 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 5 / 9
Yanıtlar
G
grant ⭐ 19y
#81
iki client acılıyormu ? yazılanları okumadımda ...
W
WildKing ⭐ 19y
#82
wirus taraması yapan bırı warmı ?

idirmeyecegım oona gıore
L
#83
dampyre kardes sımdı ekledıgın lınklerde sorun yok dıme yanı virüs falan tarattırdın mı? bide bi arkadas sakın ındırmeyın sro yu bozuyo falan ddedı sorun olmaz dıme guzelce calısıyor mu yani Question
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#84
Damp Sende Çalışıyorsa İndirelim ?

Kurban Gibi Oldun Ama Neyse Very Happy
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#85
deniyorum..
W
WildKing ⭐ 19y
#86

deniyorum..
inş olur wirus warmıydı pekııı
L
#87
ben en cok vırusu merak ediyom acaba dosya temız mı ındırdım ama virustotalde taramıyo neden bılmıyom acaba boyutu fazla oldugu ıcın mı Question
G
grant ⭐ 19y
#88
2 client acılıyormu onu deneyın yaw ...
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#89
virustotal de taratılmıyor..
benşm kaspersky bulmadı ama ben partlara böldüm şimdi virustotal de taratıyorum.. Wink
L
#90
ok tarama sonucunu koyarsan sevınırız bu arada sorunsuz gırıp kasılıyor mu denedın mı birisi bozuluyor ındırmeyın falan demıstıde Question
W
#91
deneyen yoq mu çalışıyo mu??
inş. taklaya yan gelmeyiz
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#92
Birisi Clienti Rapidshare Dışında Bir Yere Upload Eder Mi 22 Dakka Bekle Diyor Rapid Rolling Eyes
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#93

ok tarama sonucunu koyarsan sevınırız bu arada sorunsuz gırıp kasılıyor mu denedın mı birisi bozuluyor ındırmeyın falan demıstıde Question

Ben Dedim Yükleyince Sİlkroadı Değiştiriyor Normal Girince Bile 7Vion Bot Olarak Gösteriyor Rolling Eyes
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#94
Onun için silkroad klasörünüzün yedeğini alın..
Ben aldım extraokk
O
oOKingOo ⭐ 19y
#95
DampyrE

ya ben bunu acınca böle bi hata yazısı cıkıo

Unhandled exception has occurred in your application.if you click Continue the applicaion will ignore this error and attempt to continue.if you click Quit,the application will close immediately.
The type initializer for `Regsys.Module1´threw an exception.

bu yazı cıkıo sora Continue diyorum ve,

bu ekran gelince Account password u yazıom ve Login diyorum daha sora şöle bi hata yazısı gelio
Unhandled exception has occurred in your application.if you click Continue the applicaion will ignore this error and attempt to continue.if you click Quit,the application will close immediately.
Could not load file or assembly `ADODB,Version=7.0.3300.0,Culture=neutral,PuplicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a´or one of its dependencies.Sistem Belirtilen Dosyayı Bulamıyor

bunada Contiune diyince

bu ekran gelmio hiç defalarca denedim. Evil or Very Mad
D
Dampyre OP ⭐ 19y
#96
hmm..
valla daha virüs taraması yaptığım için denemedim..
O
oOKingOo ⭐ 19y
#97
neyse seni bekliyelim
L
#98
yedek fikri ii bende alcam hemen saol bu arada virus sonucunu koyarsan sevincem kolay gelsın extraokk
L
#99
arklar sadece clientin tarama sonucu

Antivirus Version Last Update Result
AhnLab-V3 2007.8.25.0 2007.08.24 -
AntiVir 7.4.1.63 2007.08.24 -
Authentium 4.93.8 2007.08.23 -
Avast 4.7.1029.0 2007.08.24 -
AVG 7.5.0.484 2007.08.23 -
BitDefender 7.2 2007.08.24 -
CAT-QuickHeal 9.00 2007.08.23 -
ClamAV 0.91 2007.08.24 -
DrWeb 4.33 2007.08.24 -
eSafe 7.0.15.0 2007.08.23 -
eTrust-Vet 31.1.5084 2007.08.24 -
Ewido 4.0 2007.08.24 -
FileAdvisor 1 2007.08.24 -
Fortinet 2.91.0.0 2007.08.24 -
F-Prot 4.3.2.48 2007.08.23 -
F-Secure 6.70.13030.0 2007.08.24 -
Ikarus T3.1.1.12 2007.08.24 -
Kaspersky 4.0.2.24 2007.08.24 -
McAfee 5104 2007.08.23 -
Microsoft 1.2803 2007.08.24 -
NOD32v2 2482 2007.08.24 -
Norman 5.80.02 2007.08.24 -
Panda 9.0.0.4 2007.08.24 -
Prevx1 V2 2007.08.24 -
Rising 19.37.42.00 2007.08.24 -
Sophos 4.20.0 2007.08.24 -
Sunbelt 2.2.907.0 2007.08.24 -
Symantec 10 2007.08.24 -
TheHacker 6.1.8.172 2007.08.24 -
VBA32 3.12.2.3 2007.08.24 -
VirusBuster 4.3.26:9 2007.08.24 -
Webwasher-Gateway 6.0.1 2007.08.24 -

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: