Icerige atla
Extraloob

Lisede Devamsızlık

· 14 Yanıt · 10K görüntüleme
E
#1
Şimdi benim 31.5 gün özürlü devamsızlığım var bunun 19.5 günü izinli gözüküyor . Bugün arkadaş 35 gün özürlü devamsızlığın 20 gününün izinli olabileceğini söyledi . İnternetten baktım az önce böyle birşey gözükmüyor . Doğrumudur bu ?
14 Yanıt
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#2
10 özürsüz + 35 özürlü toplam 45 devamsızlık hakkın var. Benim 35 özürlünün 32si izinli, öyle bir şey yok.
L
Lordzek ⭐ 16y
#3
Konusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?
E
#4
Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?

9.5 son 10 olunca kalıyorsun eğer izin kağıdı vermezsen.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#5
6 gün 24 saat icinde gelmezsen firarını işleme sokuyolar (askeriyede) 😄
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#6
Bu mesaj EnderGelisenOsasunaAtagi rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildi
Konusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?

9.5 son 10 olunca kalıyorsun eğer izin kağıdı vermezsen.

Benim hakkım 10 gün değil mi? Nasıl olur da 10 gün hakkımı kullanınca sınırı aşmış olurum? sin:
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#7
Klima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar 😊
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#8
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Klima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar :)

Bizde onlarsız da oluyor 😆
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#9
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Klima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar :)

Bizde onlarsız da oluyor 😆

Şimdi nasıl oluyor bilmiyorum 😄 😁
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#10
Bizde şöyle çocuk devamsızlığı silinmezse babasının ve köyünün okula gelip hocayı döveceğini söylüyor hocada siliyor bizim gibi temiz insanlarda 9,5 günü geçmemeye çalışıyor bu devirde puştluk itlik iş yapıyor. Lisenin ne lisesi olduğunu az çok tahmin etmişsinizdir. 😊
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#11
Bugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.
L
Lordzek ⭐ 16y
#12
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.

+1 bende konuştum. ☕
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#13
Ben de konuştuğumda aynısını söyledi ama 1 hafta önce kendi kendine 9.5 yapmış sorun çıkmasın diye
E
#14
Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.

+1 bende konuştum. ☕

Beni keklemiş demek ki bizimki 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: