Şimdi benim 31.5 gün özürlü devamsızlığım var bunun 19.5 günü izinli gözüküyor . Bugün arkadaş 35 gün özürlü devamsızlığın 20 gününün izinli olabileceğini söyledi . İnternetten baktım az önce böyle birşey gözükmüyor . Doğrumudur bu ?
Lisede Devamsızlık
· 14 Yanıt · 10K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
10 özürsüz + 35 özürlü toplam 45 devamsızlık hakkın var. Benim 35 özürlünün 32si izinli, öyle bir şey yok.

Konusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?
Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildi
9.5 son 10 olunca kalıyorsun eğer izin kağıdı vermezsen.
Konusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?
9.5 son 10 olunca kalıyorsun eğer izin kağıdı vermezsen.
6 gün 24 saat icinde gelmezsen firarını işleme sokuyolar (askeriyede) 😄
Bu mesaj EnderGelisenOsasunaAtagi rumuzlu uyeden alinti yapildi
Benim hakkım 10 gün değil mi? Nasıl olur da 10 gün hakkımı kullanınca sınırı aşmış olurum? sin:
Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildiKonusu açılmışken sorayım, devamsızlık 10 günü geçince mi kalınıyor yoksa 10 olunca direk kalıyor muyuz?
9.5 son 10 olunca kalıyorsun eğer izin kağıdı vermezsen.
Benim hakkım 10 gün değil mi? Nasıl olur da 10 gün hakkımı kullanınca sınırı aşmış olurum? sin:
Klima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar 😊
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bizde onlarsız da oluyor 😆
Klima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar :)
Bizde onlarsız da oluyor 😆

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şimdi nasıl oluyor bilmiyorum 😄 😁
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildiKlima veya Okula bağış yaparsan hepsi dahi silinir . Klasik Türkiye devamsızlık silme yöntemleri bunlar :)
Bizde onlarsız da oluyor 😆
Şimdi nasıl oluyor bilmiyorum 😄 😁
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Slim Shady
⭐ 14y
Bizde şöyle çocuk devamsızlığı silinmezse babasının ve köyünün okula gelip hocayı döveceğini söylüyor hocada siliyor bizim gibi temiz insanlarda 9,5 günü geçmemeye çalışıyor bu devirde puştluk itlik iş yapıyor. Lisenin ne lisesi olduğunu az çok tahmin etmişsinizdir. 😊
Bugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
+1 bende konuştum. ☕
Bugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.
+1 bende konuştum. ☕
Ben de konuştuğumda aynısını söyledi ama 1 hafta önce kendi kendine 9.5 yapmış sorun çıkmasın diye

Bu mesaj Lordzek rumuzlu uyeden alinti yapildi
Beni keklemiş demek ki bizimki 😁
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildiBugün müdür yardımcısıyla konuştum. 10 gün özürsüz devamsızlığın varsa kalmıyorsun, 9,5 olmasına gerek yok. 10'u geçersen kalıyorsun.
+1 bende konuştum. ☕
Beni keklemiş demek ki bizimki 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap