Forumu beğenmiyorum dedim mi? Demek istediğim şey forumda sizin gibi kişiliksizleri beğenmiyorum.Bu forum sitesi sizin gibi haddini bilmez, ettiği lafın sonunu düşünmez veletlerle prim yapmamalı.
bizi ezemessin yafrum sen git arka taraftaki paleleri ez hade bb şimdi snle insanca konuştuk anlamadın baska dilden mi konusalım dua et saygım var hade sen bu işe karısma bnm sorunum snnle değil olanda kendii bilio sazanlık yapma plss...