Uzlaşmaya çalışan birini ben böyle yaptırttım vs. diye foruma koyması gerçekten çok ayıp.. Confused
Leth4L Her Zaman Sözünü TUTAR!
· 88 Yanıt · 12K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
ALLAH'a Şükür Şu Ana Kadar Sözümüzü Yemedik Yemeyizde.. Resim Koyucam Demiştim Buyrun ResimLer.. Ama Ondan Size Bazı AlıntıLarı aLıcam Ve Okutucam... Buyrun Okuyun !!!
Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !
Bu Benim Lafım...
------------------------------------------------------------------------------------------
nasıl poz vereyim ????zaten hırsızdan adam olmas !!!
Buda _AwRiL_'in Lafı.. Şimdi Ve Dahasıda Var!!!
GLOBALİ HALA BEKLİYORUM EREN!!!
BekLemeydeydim!!..
ben char soyuldu diyorum adam kalkmıs globalini beklıyorum diyo charı toparlıyayım o zmn atabilirim belki şimdi silk satıp para kazanmam lasım..
sen biras daha bekle sabrın sonu resettir !^^
Diyordu!..
Twisted Evil
Sadece GüLdüm 😊 ...
sizin basınızı kucukken ezmeq lasımdı aslındaaa ben 51 lw dm siz 24 lwdinizzzzz ben oyuna 1 hafta fln ara verdm sonra sulo 50 lw fln olmustuuu ve birden havalara girdii nedenseeee
Oda Bu ŞekiLde KarşıLık Verdi ...
------------------------------------------------------------------------------------------
Ve Ben Dediğimi Yaptım! NasıLmı Buyrun İspatı !!!
Bu Sözü Çok Severim Ve Sık Sıkta kuLLanırım..
Ne Edersin Kendine... Edersin Kendi Kendine... !!!
Leth4L ! ...
Süloma Bakbe Benim Reklamımı Yapmış 😊
ALLAH'a Şükür Şu Ana Kadar Sözümüzü Yemedik Yemeyizde.. Resim Koyucam Demiştim Buyrun ResimLer.. Ama Ondan Size Bazı AlıntıLarı aLıcam Ve Okutucam... Buyrun Okuyun !!!
Dedim Ya Kaşınıyor! oLm O gLobaLı Atıcaksın! Yada Gersini Sen biLiyorsun! uLan Acıyoruz Sana Kaşınıyorsun.. AMA BAK AND İÇİYORUM AHA BURAYA RESMİNİ KOYMAZSAM ADAM DEĞİLİM !
Bu Benim Lafım...
------------------------------------------------------------------------------------------
nasıl poz vereyim ????zaten hırsızdan adam olmas !!!
Buda _AwRiL_'in Lafı.. Şimdi Ve Dahasıda Var!!!
GLOBALİ HALA BEKLİYORUM EREN!!!
BekLemeydeydim!!..
ben char soyuldu diyorum adam kalkmıs globalini beklıyorum diyo charı toparlıyayım o zmn atabilirim belki şimdi silk satıp para kazanmam lasım..
sen biras daha bekle sabrın sonu resettir !^^
Diyordu!..
Twisted Evil
Sadece GüLdüm 😊 ...
sizin basınızı kucukken ezmeq lasımdı aslındaaa ben 51 lw dm siz 24 lwdinizzzzz ben oyuna 1 hafta fln ara verdm sonra sulo 50 lw fln olmustuuu ve birden havalara girdii nedenseeee
Oda Bu ŞekiLde KarşıLık Verdi ...
------------------------------------------------------------------------------------------
Ve Ben Dediğimi Yaptım! NasıLmı Buyrun İspatı !!!
Bu Sözü Çok Severim Ve Sık Sıkta kuLLanırım..
Ne Edersin Kendine... Edersin Kendi Kendine... !!!
Leth4L ! ...
Süloma Bakbe Benim Reklamımı Yapmış :)
bende snn aleyhine bi reklam yapayımmı?
Eren İstedigin Reklamı Yap Bunu Bil ama Serva Kimseyle Sorunum Yok Olmazda Ve Şunuda Aklına Sol Seni Sevmiştim Sevmeseydim Hiç bi Zaman Savunmazdım Ve Yanında Olmadım Ve Benim Senle Hayla Sorunum Yok Bane Ne Mutluki Serverda Beni Tanıyan Tanır Kimseye Yanlışım Olmamış Ve Sorki Kimle Kavgalıyım !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Şunuda Kendine Sor Seni Oyunda Tanıştıgım Kişilere Karşı Korumadım 10 Senelik Arkadaşlarıma Kardeşlerime Karşı Korudum Bunu Sitede Söle Yalan de Eger Yalansa Ben Ana Bacı Kimse İle Yapmadım Hatta Her zaman Sanada DEdim Kanka LÜTFEN SUS !!! Senin Mah. Ark Bana ANA Bacı Küfür Etti Sor Ona Bakim Ben Ona Ettim mi Yada Sana Söledigimde Bana Karşı Nasıl ni TEpki Verdin
Eger Herşey Küfürle Çözülcekse Çözülmesin Eger Türk Türk Düşman Olcaksa Bilsinki Kendi Türklügünden Süpelensin Ve Ne Günahı Var Senin yada Başkasının Anasının Bacısının Bu Oyundan Haberleri Bile yok ama Oyundan Çok Ana Bacı lafı Geçiyo Utanın Bunları Yazanlar ve Annenizin Karşısına Geçip Düşünün ama Dikkatli Bakın Ne Hata Yaptıgınız Bi Anda Gözünüzün Önüne Gelcek
Eren Şimdi Ne Reklamı Yapacaksın Yap SAna Başka Sözüm YOK !!! extraokk
Eren Şimdi Ne Reklamı Yapacaksın Yap SAna Başka Sözüm YOK !!! extraokk
Eger Herşey Küfürle Çözülcekse Çözülmesin Eger Türk Türk Düşman Olcaksa Bilsinki Kendi Türklügünden Süpelensin Ve Ne Günahı Var Senin yada Başkasının Anasının Bacısının Bu Oyundan Haberleri Bile yok ama Oyundan Çok Ana Bacı lafı Geçiyo Utanın Bunları Yazanlar ve Annenizin Karşısına Geçip Düşünün ama Dikkatli Bakın Ne Hata Yaptıgınız Bi Anda Gözünüzün Önüne Gelcek
Eren Şimdi Ne Reklamı Yapacaksın Yap SAna Başka Sözüm YOK !!! extraokk
adam soyarak çözülcekmi peki?
Eger Herşey Küfürle Çözülcekse Çözülmesin Eger Türk Türk Düşman Olcaksa Bilsinki Kendi Türklügünden Süpelensin Ve Ne Günahı Var Senin yada Başkasının Anasının Bacısının Bu Oyundan Haberleri Bile yok ama Oyundan Çok Ana Bacı lafı Geçiyo Utanın Bunları Yazanlar ve Annenizin Karşısına Geçip Düşünün ama Dikkatli Bakın Ne Hata Yaptıgınız Bi Anda Gözünüzün Önüne Gelcek
Eren Şimdi Ne Reklamı Yapacaksın Yap SAna Başka Sözüm YOK !!! extraokk
adam soyarak çözülcekmi peki?
Çözülmiyecek ama Soyan Benmişim Gibi Konuşma Eren Charın Soyuldugunda Üzüldüm O zaman Haberim Bile Yoktu Onu Bizim Çocukalrın Yaptıgından Sonradan Sölediler İtemlerini İstedim Hatta Dediler SAttık Alsaydım EGer bilki Sana Geri Vercektim he Soyanın Ben Oldugunu Sanıyosan Wayy Haline be Güvendigim Kişiydin ama Sen Bana Güvenmemişşin Eren Yukarda Allah Var Bunu bil Eger Soyan Bensem Allah Cezamı Versin Yada Charını Soyarken Yanlarındaysam Charının Soyuldugunu Bile Senden Duydum Rolling Eyes Sad
Sen Beni Yanlış Tanımışsın Eren Sad
Şafak kafanı yorma güzel kardeşim biz kimin ne olduğunu çok iyi biliyoruz.
Sen Beni Yanlış Tanımışsın Eren Sad
snn charından global cekildi ben soydum diye...ben sana guvenmeseydim guıldı falan dagıtırdım saten özur dilerim kanka:(:(:(
Sen Beni Yanlış Tanımışsın Eren Sad
snn charından global cekildi ben soydum diye...ben sana guvenmeseydim guıldı falan dagıtırdım saten özur dilerim kanka:(:(:(
Benim Charımdan Ark Çekti Hatta Benim bile Sonradan Haberim Oldu extraokk
Şafak kafanı yorma güzel kardeşim biz kimin ne olduğunu çok iyi biliyoruz.
Ok Ömerim Bende Ögrendim Artık ama Yine Kimse İle Sorunum Yok Olmazda mucX
Eren, Şafak hayatta böyle bir şey yapmaz. Şu oyunda char soyacak en son kişidir o.
_AmyLee_ Wink
_AmyLee_ Wink
Eren, Şafak hayatta böyle bir şey yapmaz. Şu oyunda char soyacak en son kişidir o.
_AmyLee_ Wink
Saol Kanka Bu Arada Naptın Senya Gözükmüyon KanKa Sad
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
AHY EREN AHHH ADAM OL ADAM OLBEN SANA kac kere dedım eren kufur etme bana blue ya blody dıye dınlemdın ADAM ol dedım olmadın İNSAN
ol dedım olmadın hadı gecmıs olsun. senın charını burda dıyorum ben ve blody soyduk!!!! ne blue_dragon nede msafak kardesım charının soyuldgundan haberı yoktu bız bu ısı sesız sakın hallettık aynı __KRALLLL__ ın charı gıbı oldu ama onda blodynın sucu yoktu ben soydum Twisted Evil Twisted Evil blody kralı soyma dedı oda zamında senın gıbı ıdı kufur kufur kufur onada dedım ADAM OL ADAM OL ADAM OL !! dınlemedı senın gıbı yaptı onunda caresıen baktık oda yalvardı ıtemlerımı ver dıye ben vermıycektım blody vermıs canı sag olsun he eren senın ıtemlerde stal charında yavas yavas satılıyo Very Happy ıstersen sana toptan bı fıyata verıyım kalanları Very Happy
bu arada profesyonenın charı bız soymadık tam tersı semıhın ıtemlşerı gerı almak ıcın ugrastık adam bızdede cakal cıktı paso stal calısyo nede msnden bısıler yapamıyoz ama semıhe verılmsı bı sozumuz var onada artık ordan burdan ıtem topluycaz Very Happy yada 200 mye alıcaz o +7 yı
safak kankama awrılı red soydu dıyen varsa gelsın bana pm atsın konusalım hackleyelım :?!!!
sulo kanak sende bu noobla ugrasma artık bırak yoluna baksın !!
ol dedım olmadın hadı gecmıs olsun. senın charını burda dıyorum ben ve blody soyduk!!!! ne blue_dragon nede msafak kardesım charının soyuldgundan haberı yoktu bız bu ısı sesız sakın hallettık aynı __KRALLLL__ ın charı gıbı oldu ama onda blodynın sucu yoktu ben soydum Twisted Evil Twisted Evil blody kralı soyma dedı oda zamında senın gıbı ıdı kufur kufur kufur onada dedım ADAM OL ADAM OL ADAM OL !! dınlemedı senın gıbı yaptı onunda caresıen baktık oda yalvardı ıtemlerımı ver dıye ben vermıycektım blody vermıs canı sag olsun he eren senın ıtemlerde stal charında yavas yavas satılıyo Very Happy ıstersen sana toptan bı fıyata verıyım kalanları Very Happy
bu arada profesyonenın charı bız soymadık tam tersı semıhın ıtemlşerı gerı almak ıcın ugrastık adam bızdede cakal cıktı paso stal calısyo nede msnden bısıler yapamıyoz ama semıhe verılmsı bı sozumuz var onada artık ordan burdan ıtem topluycaz Very Happy yada 200 mye alıcaz o +7 yı
safak kankama awrılı red soydu dıyen varsa gelsın bana pm atsın konusalım hackleyelım :?!!!
sulo kanak sende bu noobla ugrasma artık bırak yoluna baksın !!
wild sana bi hatırlatma
gecen geceki ısuyu sana kestirisem o.ç yim demiştin
ama ne oldu
kahpehaytın dedigi gibi acıkadres doru 2 yandada bızım ev var gelmek ısteyenı dogancay mezarlıgında agarlarız
Mr. Green ölmekse kaderim ölüme gülerümm Mr. Green
gecen geceki ısuyu sana kestirisem o.ç yim demiştin
ama ne oldu
kahpehaytın dedigi gibi acıkadres doru 2 yandada bızım ev var gelmek ısteyenı dogancay mezarlıgında agarlarız
Mr. Green ölmekse kaderim ölüme gülerümm Mr. Green
Hey yavrum foruma bak izaya gel kötü söz sölemeyenler banlanır ana-bacı gidenler şahlanır.Hey güzel adalet sistemi!!!
K
kahpehayat
⭐ 19y
Hey yavrum foruma bak izaya gel kötü söz sölemeyenler banlanır ana-bacı gidenler şahlanır.Hey güzel adalet sistemi!!!
forumu beğenmiosan ne işin var sanada bb yafrum perde
Forumu beğenmiyorum dedim mi? Demek istediğim şey forumda sizin gibi kişiliksizleri beğenmiyorum.Bu forum sitesi sizin gibi haddini bilmez, ettiği lafın sonunu düşünmez veletlerle prim yapmamalı.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap