Icerige atla
Extraloob

Leth4L Her Zaman Sözünü TUTAR!

· 88 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
L
LaNCeLoT OP ⭐ 19y
#41


bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol

LöL Wink



Pis Kopyası LöL Deme O Bizim LöL'müz Zuahahah! LöL Seni Twisted Evil
K
kahpehayat ⭐ 19y
#42



bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol

LöL Wink



Pis Kopyası LöL Deme O Bizim LöL'müz Zuahahah! LöL Seni Twisted Evil


size sadece LöL DİYİP GEÇİÇEM AMA BİDE LüL DİYİM BARİ: d
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#43


bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol


Nerwoşş ReQ Sana Tekmi Atıyordu löööl ! Zuahaha !

Eee Dahasıda oLcak Tabikide LöL! Twisted Evil


bana 18k vuruyor acaba sana kac vurur lol
L
LaNCeLoT OP ⭐ 19y
#44
Özenti İşte Ne oLcak Twisted Evil

War'a Kısa Bi Zaman kaLdı 😊 LöL!!!
L
LaNCeLoT OP ⭐ 19y
#45



bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol


Nerwoşş ReQ Sana Tekmi Atıyordu löööl ! Zuahaha !

Eee Dahasıda oLcak Tabikide LöL! Twisted Evil


bana 18k vuruyor acaba sana kac vurur lol


Sorun Orda İşte:D O Bana DeiL Sana Vurucak löl ! 18k O Çakar SAna Bide Ben Nuke Atarım Orda Leth4L Yazar Zuahahahha löl !
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#46
grcezde sen safe zone den cıkacan mı acaba lol
L
LaNCeLoT OP ⭐ 19y
#47

grcezde sen safe zone den cıkacan mı acaba lol


Hmmm 😊 Benmi Senmi Mr. Green Çıkar Çıkmaz Yatan Kim oLucak Onu Çok Merak Ediyorum löl !
K
kahpehayat ⭐ 19y
#48


grcezde sen safe zone den cıkacan mı acaba lol


Hmmm 😊 Benmi Senmi Mr. Green Çıkar Çıkmaz Yatan Kim oLucak Onu Çok Merak Ediyorum löl !

Hey You Hey You Hey You Twisted Evil
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#49
Helen den beklemezdim::((
:))
L
LaNCeLoT OP ⭐ 19y
#50

Helen den beklemezdim::((
:))



Admını Tanıyormuş Demek popcorn
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#51
Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!

Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!

Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!

kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!

Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green
B
bannedddd ⭐ 19y
#52
Yahu ne alıp veremediğiniz var. Boşuna tartışıyorsunuz o kadar çok sorun varken... Hayatınız oyun mu sizin? Birbirinizi üzmeye ne gerek var, hepimiz Türk, en başta da insanız!
K
kahpehayat ⭐ 19y
#53

Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!

Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!

Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!

kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!

Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green

olm bak snn a.... b.... g... g.... tmmmı akıllı ol bak olm kapa çeneni kapa şerefszlk yapma pis pkk lı snn gbilerin taa a...
S
SherwaN ⭐ 19y
#54


Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!

Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!

Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!

kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!

Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green

olm bak snn a.... b.... g... g.... tmmmı akıllı ol bak olm kapa çeneni kapa şerefszlk yapma pis pkk lı snn gbilerin taa a...


İşin gücün küfür etmek deilmi... Senin yüzünden gitti %3 exp Mr. Green
Adamı kesecem diye niyetlendim en sonunda PK olduk giysene pvp alla alla yaaa.... extrabeer
K
kahpehayat ⭐ 19y
#55



Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!

Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!

Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!

kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!

Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green

olm bak snn a.... b.... g... g.... tmmmı akıllı ol bak olm kapa çeneni kapa şerefszlk yapma pis pkk lı snn gbilerin taa a...


İşin gücün küfür etmek deilmi... Senin yüzünden gitti %3 exp Mr. Green
Adamı kesecem diye niyetlendim en sonunda PK olduk giysene pvp alla alla yaaa.... extrabeer

zorla ettiriyonuz kaşınmayın o zaman ..
B
By_S3kilL ⭐ 19y
#56
ben lwl düşdüm bunlar yüzünden ve farm bozmak zorunda kaldım şimdi war'da yatıran olursa görüşelim öpüyorum muck mucX hepinizi yicem hahahehehaha hmm hmm extrabeer
K
kahpehayat ⭐ 19y
#57

ben lwl düşdüm bunlar yüzünden ve farm bozmak zorunda kaldım şimdi war'da yatıran olursa görüşelim öpüyorum muck mucX hepinizi yicem hahahehehaha hmm hmm extrabeer

yavas yhe boğazında kalmasın cicim..
W
#58
İnşallah War Zevkli Geçeçek Mr. Green
S
SherwaN ⭐ 19y
#59
War bayaa zevkli geçti... Millet DW de darkBORN şovunu izledi... Birbirimizle pvp yaptık...
İğrençti yaaa... Adamlar ödlek çıktı gelmedi... Ben ne şanssızım ne güzel kesecektim... hmm
K
kahpehayat ⭐ 19y
#60

War bayaa zevkli geçti... Millet DW de darkBORN şovunu izledi... Birbirimizle pvp yaptık...
İğrençti yaaa... Adamlar ödlek çıktı gelmedi... Ben ne şanssızım ne güzel kesecektim... hmm


LoLiTa..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: