bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol
LöL Wink
Pis Kopyası LöL Deme O Bizim LöL'müz Zuahahah! LöL Seni Twisted Evil
bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol
LöL Wink
bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol
LöL Wink
Pis Kopyası LöL Deme O Bizim LöL'müz Zuahahah! LöL Seni Twisted Evil
bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol
Nerwoşş ReQ Sana Tekmi Atıyordu löööl ! Zuahaha !
Eee Dahasıda oLcak Tabikide LöL! Twisted Evil
bunlar kei resQ vede Helen i cagırmıs vede daha fazlası lol
Nerwoşş ReQ Sana Tekmi Atıyordu löööl ! Zuahaha !
Eee Dahasıda oLcak Tabikide LöL! Twisted Evil
bana 18k vuruyor acaba sana kac vurur lol
grcezde sen safe zone den cıkacan mı acaba lol
grcezde sen safe zone den cıkacan mı acaba lol
Hmmm 😊 Benmi Senmi Mr. Green Çıkar Çıkmaz Yatan Kim oLucak Onu Çok Merak Ediyorum löl !
Helen den beklemezdim::((
:))
Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!
Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!
Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!
kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!
Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green
Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!
Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!
Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!
kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!
Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green
olm bak snn a.... b.... g... g.... tmmmı akıllı ol bak olm kapa çeneni kapa şerefszlk yapma pis pkk lı snn gbilerin taa a...
Herkes yazdıkların ne mal oldugunu belli ettiriyor valla!
Kaşar kaşarlıgını , adam adamlıgını belli ettiriyor...!
Ben haklı çıktıgım için mutluyum şu anda Very Happy Adama boşa kaşar dememişim. Eksik var fazla yok! HEM KAŞAR HEM ÇAKAL!!!!
kahpecikhayat! Nickinle ne kadar uyumlusun! hakkaten kahpe bir hayatın olmalı ki o nicki seçtin!
Son söz: Tabii ki LöL !!! Mr. Green
olm bak snn a.... b.... g... g.... tmmmı akıllı ol bak olm kapa çeneni kapa şerefszlk yapma pis pkk lı snn gbilerin taa a...
İşin gücün küfür etmek deilmi... Senin yüzünden gitti %3 exp Mr. Green
Adamı kesecem diye niyetlendim en sonunda PK olduk giysene pvp alla alla yaaa.... extrabeer
ben lwl düşdüm bunlar yüzünden ve farm bozmak zorunda kaldım şimdi war'da yatıran olursa görüşelim öpüyorum muck mucX hepinizi yicem hahahehehaha hmm hmm extrabeer
War bayaa zevkli geçti... Millet DW de darkBORN şovunu izledi... Birbirimizle pvp yaptık...
İğrençti yaaa... Adamlar ödlek çıktı gelmedi... Ben ne şanssızım ne güzel kesecektim... hmm
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap