Icerige atla
Extraloob

Leetmol Loader Sro Version 1.236 Çalışan Tek Loader Yayında!

· 53 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
deepresiph ⭐ 19y
#21
emeğinize sağlık =)
F
Frequency ⭐ 18y
#22
Elinize sağlık 😊
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#23
Tek c de kullanılması kötü olmuş bide c ye mi taşıyacam 😆 edx yeter bize 😈
D
Decanus ⭐ 17y
#24
Güzel çalışma olmuş elinize sağlık...
*
#25
Süper Olmus Hacım. 👍

Ellerine Sağlık. 😘
M
Milano ⭐ 18y
#26
ellerinize sağlık harika 😘
_
#27
Bu gameguard'ı acmıyorsa çat diye ban'ı yapıştırırlar benden söylemesi...
B
BeoPoweR ⭐ 16y
#28
çalışmıyor bu bari insanları kandırmayın
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#29
Bu gameguard'ı acmıyorsa çat diye ban'ı yapıştırırlar benden söylemesi...


Gameguard'ı açıyor
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#30
çalışmıyor bu bari insanları kandırmayın


Sorun nedir ?
U
Ultioxen ⭐ 16y
#31
Kesinlikle Bir sorun yoktur Ban yememek icin , Silkroad Klasorundeki SilkErEser Dosyasınının Adın Deiştirmeniz yeterli .
M
MainMagic ⭐ 18y
#32
Güzel çalışma olmuş fakat hardmod loader ve edxloader 1.236 versiyonları var
B
BlackQueen ⭐ 18y
#33
Hackshield i kaldırmazsa bişi olmaz hackshield oyuna paket yolluyor bir süre sonra eğer yollamazsa büyük ihtimalle ban yiyorsunuz hatta hs ilk geldiğinde bi ban sorunu olmuştu herkes banlanıyordu devde dışı bırakmayanlar bile o hack shieldin sorunu yüzündendi ayrıca bu paket gönderilmeden clientless girilirse dc yiyorsunuz i bot bu sorunu çözmüş paket yollanınca uyarı veriyor clientless e geçebiliyorsunuz.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#34
Leetmol Loader

Öncelikle şunu belirtmek isterimki program çalıntı edit vb değildir..saatlerimizi alan bir çalışmadır.

Programın tasarımı ve kodlaması ben ve _MoLiBDeN_ tarafından yapılmıştır onada çok çok teşekkürlerimi iletiyorum güzel bir ekip çalışması oldu.

Programı her versionda güncelleyeceğiz,yeni özellikleri elimizden geldiği kadar ekleyeceğiz. v.1 deyiz henüz eksikliklerimiz yok değil


Kullanım
;



Önemli NOT : Sadece silkroad'ı C : Program Files / Silkroad da olanlarda çalışmaktadır başka türlü gameguardı kıramadık..Eğer Program Files'da kurulu silkroadınız yoksa ve de kullanmak istiyorsanız tek çareniz maalesef silkroadı Program Files'a kurmak

Önemli NOT 2 ; Vista ve Windows7 de botun Runtime error vermemesi için > Programa sağ tıklıyoruz > Özellikere giriyoruz > Uyumluluk sekmesine geliyoruz > Windows 2000 uyumluluk modunda çalıştırıyoruz ve hatadan kurtuluyoruz.


[download]Rapidshare.com Loader İndir[/download]rar pass: http://www.extraloob.com


[download]Rapidshare.de Loader İndir[/download]rar pass: http://www.extraloob.com




Haber Facebook sayfalarımızda paylaşılmıştır lütfen sizde Facebook sayfalarınızda yayınlayın konu altında ki Facebook'ta Paylaş yazısına tıklayın 😘 ❤️
B
beyyz ⭐ 17y
#35
elıne saglık
M
Morzan_ ⭐ 17y
#36
arkadaşlar ben windows 7 kullanıyorum windows 7 uyumluluğu da yaptım silkradım da c de program filesta kurulu ama
Please Execute the ''Silkroad.exe.''
hatasını alıyorum sorun nedir acaba şimdiden teşekkür ederim
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
arkadaşlar ben windows 7 kullanıyorum windows 7 uyumluluğu da yaptım silkradım da c de program filesta kurulu ama
Please Execute the ''Silkroad.exe.''
hatasını alıyorum sorun nedir acaba şimdiden teşekkür ederim



modeme ve bilgisayarına reset at sonra sro sayfasını aç ardından bunu çalıştır sorunsuzca çalışacaktır ^^
B
BaSoryong ⭐ 18y
#38
Herzaman gibi yine EXTRALOOB.

Ps: Harika çalışma olmuş cihan abi.
U
Ultioxen ⭐ 16y
#39
arkadaşlar ben windows 7 kullanıyorum windows 7 uyumluluğu da yaptım silkradım da c de program filesta kurulu ama
Please Execute the ''Silkroad.exe.''
hatasını alıyorum sorun nedir acaba şimdiden teşekkür ederim



modeme ve bilgisayarına reset at sonra sro sayfasını aç ardından bunu çalıştır sorunsuzca çalışacaktır ^^


Gerek Acıklama Yapılmıs ☕
M
Morzan_ ⭐ 17y
#40
arkadaşlar ben windows 7 kullanıyorum windows 7 uyumluluğu da yaptım silkradım da c de program filesta kurulu ama
Please Execute the ''Silkroad.exe.''
hatasını alıyorum sorun nedir acaba şimdiden teşekkür ederim



modeme ve bilgisayarına reset at sonra sro sayfasını aç ardından bunu çalıştır sorunsuzca çalışacaktır ^^


Gerek Acıklama Yapılmıs ☕


3 kere yaptım 😊 gene de olmadı 😊 bende sanırım sorun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: