kırmış bu binayı yapanlar xD hayatta ayak basmam zati yükseklik korkum var. resmi gördüm tüylerim diken diken oldu Idea Idea
Kuşbakışının Bu kadarı :)
· 24 Yanıt · 4.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
ALONE COWBOY
⭐ 19y
Aranızda o camda zıplayabilcek varmı Twisted Evil
ölümünede olsa ben zıplarım zevkli olurdu Very Happy:D
Aranızda o camda zıplayabilcek varmı Twisted Evil
Yanımda biri varsa korkutmak için zıplarım gümbür gümbür. Çok hızlı reflekslerim var da. Razz
İmzan süper Penny bana yeni imza yap Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Koptum yaw
Koptum yaw
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap