harfler kore cikiyor code yazarken ama normal bir yere yazınca sorun yok buyrun: ㅗ돔농ㅁㄴ여ㅐama code yazamiyorum lutfen yardimmm
Ksro İmage Kodu Yazamayanlar Baksın(Resimli Anlatım)
· 44 Yanıt · 8.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
artık kare cıkmıyor amaaaa code yazmak çoook zor 😞
bu oyunu kurupta kendi kendimi sinir etmicem siliyorum salak bir oyun code dogru yaziyorum hala yanlis dior bb ksro
bende ㅁㅁㅁㅁ boyle gorunuyo korece yazmiyo hep kareler var oyunada girmiyo yaziyorum ama bi yardim etsen acil
bende ㅁㅁㅁㅁ boyle gorunuyo korece yazmiyo hep kareler var oyunada girmiyo yaziyorum ama bi yardim etsen acil
Bolge ve dil secenekleri>gelişmiş oradaki türkçeyi korece yapıyorsun o düzeliyorda söyliyim karakterleri doğru yaz yine yanlış diyor 😄 boşuna sinir yapma
kardes yine olmadı ondan başka özel bi ayar varmı ?
kore dil paketi yuklu oldugundan eminmisin arkadasim normalde olmasi lazim
evet yüklü ama yinede ㅁㅁㅁㅁ veriyo =)
bolge ve dil seceneklerine giriyorsun diller tikliyorsun oradan ayrintilar cikan yere ekle diyere korean klavyesi ekliyorsun. ayni pnecereden gelismis diyip 2 secenegide isaretliyorsun.bolge ve dil seceneklerinden gelismis diyip turkceyi korean yapiyorsun.her seyden once xp cd sini takip dogu asya dillerini yuklemen gerek her istediginde pc restart atarsan sorunun olmaz... tek sorun karakterli dogru yazdigim halde yanlis demesi ve oyuna girememiz 😄
diger isim ban yadim benim warning 😄 bununla idare ediyorum 20 mesaj yok pm atamiyorum msn yide acamiyorum sorun var 😞
ya arkadas herseyi yaptım dil paketini kurdum normal bir metin belgesine korece yazıyor tmm güzel ama oyuna girince kendiliginden yine türkçe oluyor anlamadım nasıl iş dün geceden beri uğraşıyorum ama bir türlü yapamadım biri yardım ederse sevinirim!!
ya bende dil çubuğu yok naapmalıyım?
başlat menusune sağ tıkla-Araç çubukları-Dil çubuğu
Ekledim seni. Yardim et lutfen.
arkdasim ben tam yaziyorum ilk once deniyorum pad dan sonra aynisini ksro da yapiyorum ama yine yanlis diyo yardim edersen sevinirim//
k msn ekle yardımcı olurum...
ㅈ묘ㅛㅛㅛㅛ ㅊ무'ㅜㅁ
ALLAH SNDN 1 DİİL SONSUZ KEZ RAZI OLSUN KARDEŞ ALLAH SEVDİKLERİNE KAVUŞTURSUN ㄴ두' ㄴㄷㅍ'ㅛㅐ겨ㅡ Xd ANlAMI SENİ SEVİYORUM :d
image code bolumune bastiktan sonra A ya basiorm kilidi kalmio ama normal bi yere basinca oluo ( 어나버 ) :S yardim plz
sağolasın
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap