Çalışmıyor adam caşışan Başlığıma Kilit Atıyor İnanmıyorum ya 😄
copy paste mi allah aşkına madem biliodun bu scr,pt Calisio neden milleti aylardır bekletionuz bot bot die?
Copy Paste İddasını kanıtla bana o sitenın adresını ver
Ksro Auto Select Ekleme ve Distance Ayarı
· 94 Yanıt · 16K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
yanlış yer nerede bana gösterirmisiniz...???

benim script 200 değil canım 😄
İstersen 5000000 yaz 😄 sana kalmış bişey ^^
İstersen 5000000 yaz 😄 sana kalmış bişey ^^
Tamam video cek Çalıştığına dAair ben cekip koyucam şimdi Beklıyorum...
Artık uğraşamıyorum konuyu siliyorum senin konunun kilidini açıyorum hadi o çalışıyormuş o konuyla uğraşın azıcık 😊

Ben dayanamam böle şeylere millet calıştıramı calışan Başlık acıom adam kilitlio inanamıyorum yaaa
Ben dayanamam böle şeylere millet calıştıramı calışan Başlık acıom adam kilitlio inanamıyorum yaaa
35 kişi indirip 30 kiş mesaj atmıyıp 5 kiş çalışmıyor diye mesaj atıyorsa demek ki sorun onlardadır..

Bak Yanlış anlama anlatimin Şahane ben öle Anlatim yapamam ama çalıştıramıyanlar Ordan Yapsın o%100 çalışıyor demek İstediğim Bu benı Yanlış anlama bak millet cayır cayır Bunu arıo yardımıma Kısıtlama Koydugun için ben Bukadar üsteledım 😊
Programlar gayet güzel çalışmakta
Senin derdin nedir ? Milletin emeğinin içine sıçmaksa evvela 😉
Eğer ki şu topicte bir daha bu tarz konuşmalar görürsem siz bir daha bu topici göremezsiniz bunu bilin 😉
Ben dayanamam böle şeylere millet calıştıramı calışan Başlık acıom adam kilitlio inanamıyorum yaaa
Senin derdin nedir ? Milletin emeğinin içine sıçmaksa evvela 😉
Eğer ki şu topicte bir daha bu tarz konuşmalar görürsem siz bir daha bu topici göremezsiniz bunu bilin 😉
[F New]Solo Gitarist
Programlar gayet güzel çalışmaktaBen dayanamam böle şeylere millet calıştıramı calışan Başlık acıom adam kilitlio inanamıyorum yaaa
Senin derdin nedir ? Milletin emeğinin içine sıçmaksa evvela 😉
Eğer ki şu topicte bir daha bu tarz konuşmalar görürsem siz bir daha bu topici göremezsiniz bunu bilin ;)
Hayır benim Amacim yardim Çalıştıramayanlar Ne Yapicak sana soruyorum Burası Paylaşım Forumu Ben %100 çalışan Başlık acıyorum ona demiyorum senınkı kesın calışmıo ama bazı kişilerde çalışmıo (ing medi Kullananlarda Galiba) Onun için actım emeğinede sonsuz Saygım var...
Yanlış anlatım... 🙄 Diyoruz ama düzelten yok

Yanlış yerleri gösterin diyorum ayarlıyalım..
ben yanlışımı bulamadım belki öyle düşünün..
ben yanlışımı bulamadım belki öyle düşünün..

#Güncel

Yanlış yerleri gösterin diyorum ayarlıyalım..
ben yanlışımı bulamadım belki öyle düşünün..
Pk2 edit kısmı hacım.

Pk2 edit kısmı hacım.
Şunu Hala anlıyamadım. Herkez pk2 yi doğru yapmış sende ne yanlış var?
Çalıştığının Kanıtı:
Spoiler


lol 😄 Benim anlatimi almış
whay anlatimi alirken izin aldinmi diyen adama bak benim yazdiğim kodlari yayinliyor
Kodlar Bana ayit (elitepvpers de ben Yayinladim Alinti olduğunu Yazarsan Güzel olur)
Kodlar Bana ayit (elitepvpers de ben Yayinladim Alinti olduğunu Yazarsan Güzel olur)
lol 😄 Benim anlatimi almış
Senin anlatımını alsaydım senin yaptığın resimleri koyardım ve önce sorardım
whay anlatimi alirken izin aldinmi diyen adama bak benim yazdiğim kodlari yayinliyor
Kodlar Bana ayit (elitepvpers de ben Yayinladim Alinti olduğunu Yazarsan Güzel olur)
Gülüm sen ne dediğiin farkındamısın??
p.s önce epvp'de yayınlamak yerine burada yayınlasaydın bu konu açılmazdı zaten

sweetCHIEF
⭐ 17y
lol 😄 Benim anlatimi almış
Senin anlatımını alsaydım senin yaptığın resimleri koyardım ve önce sorardımwhay anlatimi alirken izin aldinmi diyen adama bak benim yazdiğim kodlari yayinliyor
Kodlar Bana ayit (elitepvpers de ben Yayinladim Alinti olduğunu Yazarsan Güzel olur)
Gülüm sen ne dediğiin farkındamısın??
p.s önce epvp'de yayınlamak yerine burada yayınlasaydın bu konu açılmazdı zaten
Arkadaş Kndinde Değil Galiba hiçbir Mod. Çalıntı haber yayınlamaz.Yayınlasa bile ALINTI Yazar kuzum 😎
Tabi nerden buldun bana kaynak göstersene ? Hem Ben gelene Kadar Bu Piyasada neden Bot yoktu kuzum?
senin eski konu Çalışıyor die Başımızın Etini yedin neden Benim yaptiğim script Anlatimini Yaptin?
hemde diosunki neden önce Burda Yayinlamadin bu benim seçimim sizi ilgilendirmiyor orda alman bir arkadaşım öğretti AutoİT script Yazmayı bende İlk Orda Sonra Burda Yayinladim bir Şahısın İsteğiyle Kaldırdım Sen onu alıp kendin Bulmuş gibi yayınlıyorsu Bu saflarda İnanıyor Yazık...
Ama neyse hiç bişey demiyorum Hiç değilse Botu Bulamıycaksınız... keyhelper la hiç bişe yaramıo zaten...
Hayırlı Paylaşımlar 😊
senin eski konu Çalışıyor die Başımızın Etini yedin neden Benim yaptiğim script Anlatimini Yaptin?
hemde diosunki neden önce Burda Yayinlamadin bu benim seçimim sizi ilgilendirmiyor orda alman bir arkadaşım öğretti AutoİT script Yazmayı bende İlk Orda Sonra Burda Yayinladim bir Şahısın İsteğiyle Kaldırdım Sen onu alıp kendin Bulmuş gibi yayınlıyorsu Bu saflarda İnanıyor Yazık...
Ama neyse hiç bişey demiyorum Hiç değilse Botu Bulamıycaksınız... keyhelper la hiç bişe yaramıo zaten...
Hayırlı Paylaşımlar 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap