thefirebender ben dediklerine katılıyorum sende baskaları gibi yanlıs anlamasındır insallah zate postlarıma bakılırsa anlasılır dediklerin yapılabilecek seyler maa ben daha beceremedim
....
· 240 Replies · 8.9K views 0 reading · Page 9 / 12
Replies
2 golge bukme olmas cunku golge insanlar tarafından ısıgın olmadıgı yere denir olmayan bişey bukulemes dedim
sorunun cebavı
insanlar metlai yamultuyor ateşi ceviryor enerjileri fönüştürüyor
peki ışığın düşme noktasını neden degiştiremesin ?
👍 👍 mantıklı dimi
evet mantıklı postumu arayıp bulursan yazdıgımı gorursun golge bukme olmas eger olursa buna ısık bukme denir dedim
Gunesin yuzey sicakliginin 5-6 bin santigrat derece oldugunu biliyorsunuz degil mi? Yani bu demek oluyor ki daha bir dunya boyu kadar yaklasmadan bile o cakra dediginiz seyleri yutup kule cevirebilir... Okumamazliktan mi geliyor,sabit fikirlilikten mi geliyor,yoksa ben bunu basarabilirim diye fazla inanctan mi ileri geliyor bilemiyorum...
bu sabitlenmişlik bence bizde degil sende
kendini güneşin sıcaklıgına ve buna kimsenin dayanamayacagına öle bi kaptırmışsın ki beyin olarak buna kendini kitlemişsin kendi içindeki bagnazlıgınla olan bagıntıdan doalyı bunu kabullenemiyor ve savun ma yapıyosun bir düşün farkındamısın
aura nedir ve ne kadar dayanıklıdır sandigrant nedirki yanında hiç. öğrendinmi araştırdınmı
günein sıcagına baktın araştırdın okudunda auranın dayanıklılıgına gücüne baktınmı ?
kk... Yillar sonra buldum,Allah sizsiniz... Size ne gunes isler,ne kursun isler,ne ates isler,ne soguk isler... ^^
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)
kk... Yillar sonra buldum,Allah sizsiniz... Size ne gunes isler,ne kursun isler,ne ates isler,ne soguk isler... ^^
Bu kadar yıl sonra bile yanlış bulmuşunn
Biz allah degiliz Allahın yaratııg kuranda eşrefi mahluk dedigi yani en şerefli varlık
Allahın 99 ismiyle bezenmiş insan denen İsteyince her şeyi başarabilen yaratılmışların en büyüğüz daha ne kadar açıklayıcı oalbilir
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)
Pekii...
ateşden korkarım ama bükmesini isterim , ama o tehlikeli oldugundan su ile başlayım ben 😄 bi bakarmışsın kuzey su kabilesinden savaşa çagırıyorlarmış muha :D
sen yenisin galiba
murat harikasın 😘 😘
Colin
ateşden korkarım ama bükmesini isterim , ama o tehlikeli oldugundan su ile başlayım ben 😄 bi bakarmışsın kuzey su kabilesinden savaşa çagırıyorlarmış muha :D
sen yenisin galiba
murat harikasın 😘 😘
Colin
slm jnm 👍
bu arada akşam sagopa gelince bi kaç re4sim daha eklicek
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍
👍 👍
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍
ama sagopayı uyarmak isterim su topicte kurana aykırı olan sadece sagopanın yoktan var edebiliriz sozcugu kuranda belirtilmiştir yoktan var etmek vede vardan yok etmek sadece allaha mahsustur insan nekadar yuce bi varlık olsada bunu basaramas zaten bu yuzdende o msja tepki gosterdim
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍
ama sagopayı uyarmak isterim su topicte kurana aykırı olan sadece sagopanın yoktan var edebiliriz sozcugu kuranda belirtilmiştir yoktan var etmek vede vardan yok etmek sadece allaha mahsustur insan nekadar yuce bi varlık olsada bunu basaramas zaten bu yuzdende o msja tepki gosterdim
o olay farklı bişi o konu kapansın pls
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?
+1
- Resim Silinmiş.
Şaştım valla. Tamamen dediklerini uygulayarak yaptı hiçbir hile falan yoktur.
Şaştım valla. Tamamen dediklerini uygulayarak yaptı hiçbir hile falan yoktur.
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?
+1
peki ne düşünerek yapıyorsun yani psi-ball ile ateşin nasıl bi bağlantısı olabilir biraz açarsan sevinirim... 🤤
http://www.metacafe.com/watch/1067965/how_to_hold_fire_in_your_hand/
http://www.metacafe.com/watch/yt-4uJBLG74KS0/how_to_make_fire_balls_safly/
Hiç birinizle tartışmayacağım, kimsenin fikrinin değişeceği yok. Sadece iki masum video koyuyorum.
http://www.metacafe.com/watch/yt-4uJBLG74KS0/how_to_make_fire_balls_safly/
Hiç birinizle tartışmayacağım, kimsenin fikrinin değişeceği yok. Sadece iki masum video koyuyorum.
http://www.metacafe.com/watch/1067965/how_to_hold_fire_in_your_hand/
http://www.metacafe.com/watch/yt-4uJBLG74KS0/how_to_make_fire_balls_safly/
Hiç birinizle tartışmayacağım, kimsenin fikrinin değişeceği yok. Sadece iki masum video koyuyorum.
Bunlarla ne alaka? Kamerada görüyorsun zaten ve elinde hiç bir şey yok. İzle öyle demezsin.
http://www.metacafe.com/watch/1067965/how_to_hold_fire_in_your_hand/
http://www.metacafe.com/watch/yt-4uJBLG74KS0/how_to_make_fire_balls_safly/
Hiç birinizle tartışmayacağım, kimsenin fikrinin değişeceği yok. Sadece iki masum video koyuyorum.
Bu is bu kadar...
Log in to write a reply.
Log In