Icerige atla
Extraloob

....

· 240 Replies · 8.9K views · Page 9 / 12
Replies
J
jumper ⭐ 19y
#161
thefirebender ben dediklerine katılıyorum sende baskaları gibi yanlıs anlamasındır insallah zate postlarıma bakılırsa anlasılır dediklerin yapılabilecek seyler maa ben daha beceremedim
J
jumper ⭐ 19y
#162
2 golge bukme olmas cunku golge insanlar tarafından ısıgın olmadıgı yere denir olmayan bişey bukulemes dedim


sorunun cebavı

insanlar metlai yamultuyor ateşi ceviryor enerjileri fönüştürüyor
peki ışığın düşme noktasını neden degiştiremesin ?
👍 👍 mantıklı dimi


evet mantıklı postumu arayıp bulursan yazdıgımı gorursun golge bukme olmas eger olursa buna ısık bukme denir dedim
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#163
Gunesin yuzey sicakliginin 5-6 bin santigrat derece oldugunu biliyorsunuz degil mi? Yani bu demek oluyor ki daha bir dunya boyu kadar yaklasmadan bile o cakra dediginiz seyleri yutup kule cevirebilir... Okumamazliktan mi geliyor,sabit fikirlilikten mi geliyor,yoksa ben bunu basarabilirim diye fazla inanctan mi ileri geliyor bilemiyorum...

bu sabitlenmişlik bence bizde degil sende

kendini güneşin sıcaklıgına ve buna kimsenin dayanamayacagına öle bi kaptırmışsın ki beyin olarak buna kendini kitlemişsin kendi içindeki bagnazlıgınla olan bagıntıdan doalyı bunu kabullenemiyor ve savun ma yapıyosun bir düşün farkındamısın
aura nedir ve ne kadar dayanıklıdır sandigrant nedirki yanında hiç. öğrendinmi araştırdınmı

günein sıcagına baktın araştırdın okudunda auranın dayanıklılıgına gücüne baktınmı ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#164
kk... Yillar sonra buldum,Allah sizsiniz... Size ne gunes isler,ne kursun isler,ne ates isler,ne soguk isler... ^^
J
jumper ⭐ 19y
#165
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#166
kk... Yillar sonra buldum,Allah sizsiniz... Size ne gunes isler,ne kursun isler,ne ates isler,ne soguk isler... ^^

Bu kadar yıl sonra bile yanlış bulmuşunn

Biz allah degiliz Allahın yaratııg kuranda eşrefi mahluk dedigi yani en şerefli varlık

Allahın 99 ismiyle bezenmiş insan denen İsteyince her şeyi başarabilen yaratılmışların en büyüğüz daha ne kadar açıklayıcı oalbilir
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#167
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)

Pekii...
J
Jim ⭐ 18y
#168
ateşden korkarım ama bükmesini isterim , ama o tehlikeli oldugundan su ile başlayım ben 😄 bi bakarmışsın kuzey su kabilesinden savaşa çagırıyorlarmış muha :D

sen yenisin galiba


murat harikasın 😘 😘

Colin
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#169
ateşden korkarım ama bükmesini isterim , ama o tehlikeli oldugundan su ile başlayım ben 😄 bi bakarmışsın kuzey su kabilesinden savaşa çagırıyorlarmış muha :D

sen yenisin galiba


murat harikasın 😘 😘

Colin

slm jnm 👍
bu arada akşam sagopa gelince bi kaç re4sim daha eklicek
J
jumper ⭐ 19y
#170
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#171
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍

👍 👍
B
Beijo ⭐ 19y
#172
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?
J
jumper ⭐ 19y
#173
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍


ama sagopayı uyarmak isterim su topicte kurana aykırı olan sadece sagopanın yoktan var edebiliriz sozcugu kuranda belirtilmiştir yoktan var etmek vede vardan yok etmek sadece allaha mahsustur insan nekadar yuce bi varlık olsada bunu basaramas zaten bu yuzdende o msja tepki gosterdim
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#174
sunu solemek isterim kuranda bi ayatte su denir kainatı sizin için yarattım sizin emrinize sundum yani insanların emrine sunulmus bişey buda insan isterse kainettaki bişeye hukmedebilecegi anlamına gelir 👍


ama sagopayı uyarmak isterim su topicte kurana aykırı olan sadece sagopanın yoktan var edebiliriz sozcugu kuranda belirtilmiştir yoktan var etmek vede vardan yok etmek sadece allaha mahsustur insan nekadar yuce bi varlık olsada bunu basaramas zaten bu yuzdende o msja tepki gosterdim

o olay farklı bişi o konu kapansın pls
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#175
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?

+1
B
bannedddd ⭐ 19y
#176
- Resim Silinmiş.

Şaştım valla. Tamamen dediklerini uygulayarak yaptı hiçbir hile falan yoktur.
B
Beijo ⭐ 19y
#177
pyrokinezi'yi elinde psi-ball oluşturarak mı yapıyorsun peki ?

+1

peki ne düşünerek yapıyorsun yani psi-ball ile ateşin nasıl bi bağlantısı olabilir biraz açarsan sevinirim... 🤤

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: