görüntülerde elimde baloncuk veya kirbit çakmak vs bişi gören varmı arkadaslar_??
....
· 240 Replies · 8.9K views 0 reading · Page 10 / 12
Replies
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.
eh doru internet uzerinden fikir deistirmek zordur cunku sadece resim veya video koyabilir bunlardada hileler oynamalar olabilir canlı bi gosteriden baskası kolay kolay fikir deiştiremes
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.
Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.
Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?
Tek kişi olduğu belli değil gaz sürekli yükselen bi maddedir yukardan başkasının bi çakmak çakması yeterli. Ben de biliyorum diyosun ama resmen gördüm diyosun sonra da, görünmeyen bişeyi mi gördün?
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.
Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?
Tek kişi olduğu belli değil gaz sürekli yükselen bi maddedir yukardan başkasının bi çakmak çakması yeterli. Ben de biliyorum diyosun ama resmen gördüm diyosun sonra da, görünmeyen bişeyi mi gördün?
Tek kişi olduğu belli onun dısında kimse yok elleri hep cam in üzerindeydi ve ateş yaksa zaten ateşin geldiği yer belli olur. Gördüm demekle de bu anlattıklarımı demeye calıstım. Yani ateş falan hiçbir şey yoktu. Anlatabildim mi?
Ayrıca cocugun isi gücü yok gelip burda kimi niye keklesin? Öyle yapınca eline ne geçecek?
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.
Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)
sabrımın sınırlarını zorluyorsun seni banlamamam için bana bir sebep söyle ?
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)
sabrımın sınırlarını zorluyorsun seni banlamamam için bana bir sebep söyle ?
Ben söyleyeyim, forum kurallarına uymayan hiç bir davranışı olmaması... 😉
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.
Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi
ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.
Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi
ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆
Ocak yerde, sen yukardan çakmakla yakınca ateşleri aşağı doğru mu yanıyor? 😆
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. 😉
Ayrıca cocugun isi gücü yok gelip burda kimi niye keklesin? Öyle yapınca eline ne geçecek?
cocuğun işi gücü yoksa burada neden millete laf anlatmaya uğraşıyor??
işi gücü olan adam neden bu konuya girsin 😄 xD
@sagopa: sende illa banleyecek adam arıyorsan git hergün 30 tane virüslü paylaşım yapan adam çıkıyor. Onları banle. Senin fikrind olmayaın banleme işini en son dünyada hitler sonrada saddam hüseyin yapıyordu ☕
(yanlış anlaşılmaya gitmesin)
Sürekli benden bahsetmiş bu benim canımı sıkıyor.
istersen sana o yontemide soliyeyim belegime baglı kucuk bi hortumdan avcumun içine cakmak gazı verrim bu cakmak gazını etese veridikten ve camagı yok ettikden sonra resim cekerim resimlerde bilekler içe dogruydu gozukmuyordu bu yuzden inandırıcı gelmedi dedim
cocuğun işi gücü yoksa burada neden millete laf anlatmaya uğraşıyor??
işi gücü olan adam neden bu konuya girsin 😄 xD
@sagopa: sende illa banleyecek adam arıyorsan git hergün 30 tane virüslü paylaşım yapan adam çıkıyor. Onları banle. Senin fikrind olmayaın banleme işini en son dünyada hitler sonrada saddam hüseyin yapıyordu ☕
(yanlış anlaşılmaya gitmesin)
Yanlis anlasilamaya gidemez rahat ol... 😉
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.
Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi
ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆
Ocak yerde, sen yukardan çakmakla yakınca ateşleri aşağı doğru mu yanıyor? 😆
hayır ole demedim ilk anda ates yukarıdan iner sonra tabi yukarı doru yancak
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. ;)
Kendisine sordum ve gece 12 den sonra yapmayacağını söyledi, az sonradan kastın 4 saat mi? Ben de merak ediyorum bi bakalım, ama farklı isteklerim olacak şimdiden söyleyeyim.
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. ;)
Kendisine sordum ve gece 12 den sonra yapmayacağını söyledi, az sonradan kastın 4 saat mi? Ben de merak ediyorum bi bakalım, ama farklı isteklerim olacak şimdiden söyleyeyim.
Ne alaka 4 saatle birazdan yapacak. O istekleri ben de isteyeceğim ondan ztn. 😉
Log in to write a reply.
Log In