Icerige atla
Extraloob

....

· 240 Replies · 8.9K views · Page 10 / 12
Replies
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#181
görüntülerde elimde baloncuk veya kirbit çakmak vs bişi gören varmı arkadaslar_??
J
Jigsaw ⭐ 19y
#182
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.
J
jumper ⭐ 19y
#183
eh doru internet uzerinden fikir deistirmek zordur cunku sadece resim veya video koyabilir bunlardada hileler oynamalar olabilir canlı bi gosteriden baskası kolay kolay fikir deiştiremes
B
bannedddd ⭐ 19y
#184
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.

Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?
J
Jigsaw ⭐ 19y
#185
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.

Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?

Tek kişi olduğu belli değil gaz sürekli yükselen bi maddedir yukardan başkasının bi çakmak çakması yeterli. Ben de biliyorum diyosun ama resmen gördüm diyosun sonra da, görünmeyen bişeyi mi gördün?
B
bannedddd ⭐ 19y
#186
Çakmak gazı görünmez bir maddedir. Bilgine Carmenta cım.

Ciddi mi Jigsaw'cum? Ben de biliyorum ama resmen elini falan gördüm hiçbir şey yok nasıl yaptıgını falan anlamak istedim ayrıca ateş olması lazım alev alması icin ama ates falan yok nasıl oluyor?

Tek kişi olduğu belli değil gaz sürekli yükselen bi maddedir yukardan başkasının bi çakmak çakması yeterli. Ben de biliyorum diyosun ama resmen gördüm diyosun sonra da, görünmeyen bişeyi mi gördün?

Tek kişi olduğu belli onun dısında kimse yok elleri hep cam in üzerindeydi ve ateş yaksa zaten ateşin geldiği yer belli olur. Gördüm demekle de bu anlattıklarımı demeye calıstım. Yani ateş falan hiçbir şey yoktu. Anlatabildim mi?
B
bannedddd ⭐ 19y
#187
Ayrıca cocugun isi gücü yok gelip burda kimi niye keklesin? Öyle yapınca eline ne geçecek?
J
Jigsaw ⭐ 19y
#188
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.

Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.
T
Tengrİ ⭐ 19y
#189
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)

sabrımın sınırlarını zorluyorsun seni banlamamam için bana bir sebep söyle ?
J
Jigsaw ⭐ 19y
#190
ama genede solicem resimler hala inandırıcı gelmedi cunku cok kolay bi yontemle onun aynısını yaparım yapabilirsen bikac resim daha koymanı rica edebilirmiyim (yapamassın demiyorum yanlıs anlasılmasın)

sabrımın sınırlarını zorluyorsun seni banlamamam için bana bir sebep söyle ?

Ben söyleyeyim, forum kurallarına uymayan hiç bir davranışı olmaması... 😉
J
jumper ⭐ 19y
#191
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.

Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.


ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi

ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆
J
Jigsaw ⭐ 19y
#192
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.

Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.


ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi

ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆

Ocak yerde, sen yukardan çakmakla yakınca ateşleri aşağı doğru mu yanıyor? 😆
B
bannedddd ⭐ 19y
#193
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. 😉
D
drotalion ⭐ 19y
#194
Ayrıca cocugun isi gücü yok gelip burda kimi niye keklesin? Öyle yapınca eline ne geçecek?


cocuğun işi gücü yoksa burada neden millete laf anlatmaya uğraşıyor??
işi gücü olan adam neden bu konuya girsin 😄 xD

@sagopa: sende illa banleyecek adam arıyorsan git hergün 30 tane virüslü paylaşım yapan adam çıkıyor. Onları banle. Senin fikrind olmayaın banleme işini en son dünyada hitler sonrada saddam hüseyin yapıyordu ☕

(yanlış anlaşılmaya gitmesin)
T
Tengrİ ⭐ 19y
#195
Sürekli benden bahsetmiş bu benim canımı sıkıyor.
J
jumper ⭐ 19y
#196
istersen sana o yontemide soliyeyim belegime baglı kucuk bi hortumdan avcumun içine cakmak gazı verrim bu cakmak gazını etese veridikten ve camagı yok ettikden sonra resim cekerim resimlerde bilekler içe dogruydu gozukmuyordu bu yuzden inandırıcı gelmedi dedim
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#197


cocuğun işi gücü yoksa burada neden millete laf anlatmaya uğraşıyor??
işi gücü olan adam neden bu konuya girsin 😄 xD

@sagopa: sende illa banleyecek adam arıyorsan git hergün 30 tane virüslü paylaşım yapan adam çıkıyor. Onları banle. Senin fikrind olmayaın banleme işini en son dünyada hitler sonrada saddam hüseyin yapıyordu ☕

(yanlış anlaşılmaya gitmesin)



Yanlis anlasilamaya gidemez rahat ol... 😉
J
jumper ⭐ 19y
#198
Tek kişi olduğu belli değil, tavan tamamen gözükmüyor. Ateşin yaktığı yer belli olamaz çünkü gaz tavana yükselir ve yüksekte olan kişi tavana yakın bi yerde kibrit yakarsa elinde alev oluşur.

Videoları göstermemin amacı zaten köpük veya pamuk topları kullanması değil, ateşin kaynağının sıcak olmadığı ve yakmadığını göstermekti.


ben cam showunu gormedim ama eger tavandan yakılsaydı ates yukardan eline doru inerdi

ewt atesin kaynagı yakmas elime kolanya dokupte yakmayı cok yaptım 😆 😆 😆

Ocak yerde, sen yukardan çakmakla yakınca ateşleri aşağı doğru mu yanıyor? 😆


hayır ole demedim ilk anda ates yukarıdan iner sonra tabi yukarı doru yancak
J
Jigsaw ⭐ 19y
#199
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. ;)

Kendisine sordum ve gece 12 den sonra yapmayacağını söyledi, az sonradan kastın 4 saat mi? Ben de merak ediyorum bi bakalım, ama farklı isteklerim olacak şimdiden söyleyeyim.
B
bannedddd ⭐ 19y
#200
Jigsaw ben sana hiç ama hiç katılmıyorum. Zaten az sonra yatagın uzerinde yapacak her yer acık gözükür kimin olup olmadıgı.. ;)

Kendisine sordum ve gece 12 den sonra yapmayacağını söyledi, az sonradan kastın 4 saat mi? Ben de merak ediyorum bi bakalım, ama farklı isteklerim olacak şimdiden söyleyeyim.

Ne alaka 4 saatle birazdan yapacak. O istekleri ben de isteyeceğim ondan ztn. 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: