hayır ole demedim ilk anda ates yukarıdan iner sonra tabi yukarı doru yancak
Webcam FPS i ateşin alev almasını algılayacak kadar yüksek değildir. Alınan SS lerin ateşin oluştuğu saniye alındığına nerden kanaat getirdin?
hayır ole demedim ilk anda ates yukarıdan iner sonra tabi yukarı doru yancak
bırak zaten niye oretiyonki ama konuyu acarkende dusunmus olman lazım bole seyler inanması zor seyler sende dedin bunu beyindeki sabitlenmiş leri yok etmek cok guctur die inandıgın yaptıgın seyi birilerine kanıtlaman gerekmiyo zaten inanıyosan git pesinden
Birilerine kanıtlamak icin acmadı arkadas topic'i, böyle şeylere meraklı olundugundan paylasmak istedi ama yaranamadı..
Birilerine kanıtlamak icin acmadı arkadas topic'i, böyle şeylere meraklı olundugundan paylasmak istedi ama yaranamadı..
Bir şeyi kanıtlayamıyorsan yaptığını söylemenin anlamı yok. Ben de topic açayım o zaman Eiffel kulesini erittim sonra tekrar yaptım diye, Ps de erimiş bi eiffel kulesi yapayım. İnanmayan varsa Paris'te görüşelim diyeyim, aynı şey...
Hala cam olayını söylüyorsun, bi önceki sayfadaki diyalogdan sonra...
Ne alakaya gelince...
İkimiz de imkansız gibi görünen bişey yapmış oluyoruz. İkimizin de kanıtlarının sahte olma ihtimali var ve ikimiz de bu imkansıza yakın şeyi yapmamıza rağmen bir üne sahip değiliz.
Log in to write a reply.
Log In