Icerige atla
Extraloob

....

· 240 Replies · 8.9K views · Page 5 / 12
Replies
D
dR.NooB ⭐ 19y
#81
Belki mumun alevine yön verebiliriz.Mantığım bu kadar el veriyor. Yoksa beyin gücüyle kilo veya kilolarca suyu taşıma,bükmek her neyse işte ondan yapmak imkansız gibime geliyor. 👍 🍺
R
Rapche ⭐ 19y
#82
sen nasıl biliyosan öle yap bizede karışma topicede bi daha oyurm yapma güzelce rica ediyorum

Eyvallah arkadaşım sadece uyarmaya çalıştım benimde başımdan böyle olaylar geçti şimdi anlatsam roman olur sonuçta bi basıyolar adamı o göremediğimiz varlıklar gece korkudan doğru düzgün uyuyamıyosun neyse rica etmişsin bundan sonra herhangi bi yorum yapmıyıcam kendiniz bilirsiniz tekrar tekrar söyliyim yormayın beyninizi böyle şeylere 👍
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#83
Belki mumun alevine yön verebiliriz.Mantığım bu kadar el veriyor. Yoksa beyin gücüyle kilo veya kilolarca suyu taşıma,bükmek her neyse işte ondan yapmak imkansız gibime geliyor. 👍 🍺

Zaten taşımak değilde akıntı sağlamak dalgalandırmak falandır.Öbür türlü yapmak heralde imkansız derecededir.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#84
Benim bayağı bir ilgimi cekti ekledim bakalım öğreneceğim.
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#85
Benim bayağı bir ilgimi cekti ekledim bakalım öğreneceğim.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#86
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. 😜
E
eiReNe ⭐ 18y
#87
Sözde konuyla alay edilmiyecekti !!! Adamın hevesini kırıyorsun Jigsaw
A
Aleral ⭐ 18y
#88
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P


Muhaha alem adamsın valla 😄
J
Jigsaw ⭐ 19y
#89
Sözde konuyla alay edilmiyecekti !!! Adamın hevesini kırıyorsun Jigsaw

Alay eden kim?
E
eiReNe ⭐ 18y
#90
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P



Bu alay değil de ne??
I
iLker_GS_2 ⭐ 18y
#91
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P

😁 😁 😁 😁 😁 😁
J
Jigsaw ⭐ 19y
#92
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P



Bu alay değil de ne??



Yapmadığımı kanıtlayabilir misin?
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#93
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P



Bu alay değil de ne??

5 harfli büyük ünlü uyumuna uyan kelime :S
ps:sagopakajmer buyur ellerinden öper ☕
D
drotalion ⭐ 19y
#94
ee avatar olma yolunda emin adımlarla ilerleyenlerimiz varmı?
T
Tengrİ ⭐ 19y
#95
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P



Bu alay değil de ne??



Yapmadığımı kanıtlayabilir misin?


Yaptığını kanıtlayabilir misin ?
N
NephilimAngel OP ⭐ 19y
#96
Alayını büküyorum da biri bakarken yapamıyorum. Geçen elektrik gitti çakmağı yaktım ateşi salladım bi kaç metre ötedeki muma, bi kere de camları siliyodum kovanın içindeki suyu bi şaplattım cama sildim sonra. Ha bi de sifonu beyin gücümle çekebiliyorum. Gölge bükme olayını hiç denemedim. Cryokinezi yaz aylarındayız iyi gidiyor hep yaparım. Overclockın sırrı budur zaten. Elektrokinezi nasıl yapacam anlamadım ama basket topunu parkede sektirdikten sonra elimi birine değdirince çarpabiliyorum. :P

sana hiç yakıştıramadım konumla alay etmeni gody gody!
J
Jigsaw ⭐ 19y
#97
Ama ben biri bakarken yapamam dedim yaa. Bakarken yapamadığımı nasıl kanıtlayabilirim? :x
E
eiReNe ⭐ 18y
#98
Ama ben biri bakarken yapamam dedim yaa. Bakarken yapamadığımı nasıl kanıtlayabilirim? :x



Çok basit. Ben sana bi kamera yollayayım sen onunla çekip. upload edersin....
J
Jigsaw ⭐ 19y
#99
Ama ben biri bakarken yapamam dedim yaa. Bakarken yapamadığımı nasıl kanıtlayabilirim? :x



Çok basit. Ben sana bi kamera yollayayım sen onunla çekip. upload edersin....



Kamera da öyle yapıyor, sonuçta ilerde biri bakacak stresine giriyosun bu seferde. Ben istemez miyim yeteneklerimi dünyaya göstermeyi... 😢
T
Tengrİ ⭐ 19y
#100
Ulan cem herşeyi sulandırma be yapamıyorum de sus işte pacificte gördüğüm yerde hatunların önünde keserim ona göre^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: